Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Έναρξη εγγραφών για τις Ακαδημίες του Παλληνιακού




Ξεκίνησαν οι εγγραφές στις ακαδημίες του Παλληνιακού. 



Για αιτήσεις εγγραφής καθώς και περισσότερες πληροφορίες καθημερινά - εκτός Σαββατοκύριακου -στα γραφεία του Συλλόγου, οδός Αγίου Αθανασίου 2, στο γήπεδο της Παλλήνης, από 18:00 έως 21:00.

Τηλ. Επικοινωνίας: 2106031950, 6944251086, 6977594594



Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Προσωρινά αποτελέσματα από την ΕΕΤΑΑ για τις αιτήσεις παιδικών σταθμών 2013-2014





Ανακοινώθηκαν από την ΕΕΤΑΑ οι προσωρινοί πίνακες αιτήσεων μητέρων με πλήρη φάκελλο δικαιολογητικών και την αντίστοιχη μοριοδότηση που συγκεντρώνουν, καθώς και οι πίνακες μητέρων με ελλειπή φάκελλο με περιγραφή των ελλείψεων.




Προσοχή οι παραπάνω πίνακες είναι με αλφαβητική σειρά και όχι με σειρά μορίων.


Κατά σειρά μοριοδότησης η ΕΕΤΑΑ έχει ανακοινώσει πίνακες ανά Νομό και όχι ανά Δήμο (Δείτε την Αττική).





Από τα μέχρι τώρα ανακοινωθέντα (20/8 23:30) οι μητέρες με πλήρη φάκελλο και οριακή μοριοδότηση είναι δύσκολο αν όχι αδύνατο, να συμπεράνουν με ασφάλεια αν έχουν επιλεγεί ή όχι και δεν έχουν παρά να περιμένουν μέχρι τις 25/8 που θα ανακοινωθούν τα οριστικά.





Για τις μητέρες με ελλειπή φάκελο δικαιολογητικών, αλλά και για όσες με πλήρη φάκελλο αμφισβητούν τη μοριοδότηση, υπάρχει η διαδικασία των ενστάσεων.



Διαδικασία ενστάσεων

Ημερομηνίες υποβολής ενστάσεων: 21 – 23 Αυγούστου 2013.

Ενστάσεις επί των Προσωρινών Πινάκων μπορούν να υποβληθούν εγγράφως, στους αριθμούς FAX των κατά τόπους γραφείων της ΕΕΤΑΑ (ΓΡΑΦΕΙΑ ΑΘΗΝΩΝ Μυλλέρου 73-77, Τ.Κ. 10436, Αθήνα, Τηλ. Φαξ : 210-5214733, 210-5214734, 210-5214666, 210-5214735), ή ηλεκτρονικά μέσω E-MAIL στο miteresenstaseis@eetaa.gr με σκαναρισμένα έγγραφα εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την επομένη της ημερομηνίας ανάρτησής τους και σύμφωνα με το Υπόδειγμα «Έντυπο Υποβολής Ένστασης Μητέρων».



Δείτε όλες τις λεπτομέρειες για τις ενστάσεις






Στις 5, 6 και 7 Σεπτεμβρίου τα ΝΕΟΠΑΛΛΗΝΕΙΑ 2013




Στις 5, 6 και 7 Σεπτεμβρίου 2013, ώρα 8.30 μ.μ., στην Πλατεία Αγίου Γεωργίου στη Νέα Παλλήνη Αττικής (πίσω από την έδρα της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής), διοργανώνονται τα «ΝΕΟΠΑΛΛΗΝΕΙΑ 2013».

Πρόκειται για ετήσια γιορτή, με την οποία οι κάτοικοι της Νέας Παλλήνης αποχαιρετούν το καλοκαίρι και υποδέχονται το φθινόπωρο.

Τα ΝΕΟΠΑΛΛΗΝΕΙΑ, που διοργανώνονται για 34η χρονιά, αποτελούν ετήσιο πολιτιστικό κεφάλαιο για την περιοχή και επιδιώκουν, με το γλέντι και την παρουσίαση ποικίλων και σύγχρονων καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων, να συσπειρώσουν τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής και να τους δώσουν μια σταθερή, δημιουργική διέξοδο.

Η πρώτη μέρα (Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου) είναι αφιερωμένη στους μικρούς μας φίλους, καθώς θα έχουμε κοντά μας το ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ του γνωστού και καταξιωμένου καραγκιοζοπαίχτη ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΓΙΑΚΟΥ, ενώ νωρίτερα θα υπάρχει δημιουργική απασχόληση των παιδιών από την εκπληκτική ομάδα του PLAYGROUP HELLAS.

Η δεύτερη ημέρα (Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου) είναι αφιερωμένη στη νεολαία και περιλαμβάνει συναυλίες από τους:

  • ΦΟΙΒΟ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑ και τη θερμόαιμη μπάντα του, παρουσιάζοντάς μας τα πιο αγαπημένα τραγούδια που βρήκε ο γνωστός τραγουδοποιός στο δρόμο του από το ’89 έως σήμερα, αλλά κι ένα κουβάρι από εμμονές, στιχάκια, πρόζες, διασκευές και αυτοσχεδιασμούς!

  • ΣΠΥΡΟ ΓΡΑΜΜΕΝΟ, την πιο ιδιαίτερη περίπτωση της νέας γενιάς τραγουδοποιών, που ανανεώνει το δημιουργικό ενδιαφέρον στην ελληνική μουσική σκηνή και θα μας παρασύρει στο δικό του ρυθμό σε ένα live που θα μας μείνει αξέχαστο!

  • ΜΗΤΕΡΑ ΦΑΛΑΙΝΑ ΤΥΦΛΗ, αυτό το πολυμελές, πολυσυλλεκτικό, υποβρύχιο ωδικό κήτος, που η εμπειρία της συνάντησης μαζί του είναι μελωδικά και κυματομορφικά συναρπαστική!



Fire Show: Blakie Blake


Ειδικά για την ημέρα της Παρασκευής θα υπάρχει πούλμαν από το σταθμό Προαστιακού – Μετρό «ΠΑΛΛΗΝΗ» προς το χώρο των εκδηλώσεων από τις 20:00 κάθε 20' σε κυκλικά δρομολόγια (Σταθμός «Παλλήνη» - Νεοπαλλήνεια / Πλ. Αγ. Γεωργίου – Σταθμός «Παλλήνη»). Τα τελευταία δρομολόγια θα μεταφέρουν τους επισκέπτες προς το σταθμό «Δουκίσσης Πλακεντίας» που παραμένει ανοιχτός ως τις 02:00.

Η τρίτη ημέρα (Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου) περιλαμβάνει λαϊκό γλέντι με τη ΝΑΝΤΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ και την ορχήστρα της, η οποία θα ερμηνεύσει τραγούδια που άντεξαν στο χρόνο, αλλά και πρόσφατες επιτυχίες και μας υπόσχεται μια βραδιά που θα τραγουδάμε, θα χορεύουμε και θα διασκεδάζουμε από την αρχή μέχρι το τέλος, καθώς και παραδοσιακούς χορούς από το ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ του ΔΗΜΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ.

Στους χώρους του Φεστιβάλ θα φιλοξενηθούν η Κοινωφελής ΜΚΟ Φίλων του Καρκίνου «Be STRONG» και το “ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚEΙΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ” με σκοπό να ενημερώσουν τους θεατές για τις δράσεις και τους στόχους τους.

Η ΕΙΣΟΔΟΣ για όλες τις εκδηλώσεις είναι ΔΩΡΕΑΝ! Στο χώρο θα λειτουργεί αναψυκτήριο και ψησταριά για τους επισκέπτες της εκδήλωσης.

Τα ΝΕΟΠΑΛΛΗΝΕΙΑ διοργανώνονται από το Σύλλογο «ΝΕΑ ΠΑΛΛΗΝΗ» με τη συνδρομή του Δήμου Παλλήνης.

Υποστηρικτές της εκδήλωσης:
“ΜΠΙΜΠΑΣ Investing Group”, Οικοδομικές Επιχειρήσεις “ΠΑΝ. ΜΕΡΤΥΡΗΣ κ ΣΙΑ Ο.Ε.”, Γυμναστήρια “DESPORT HEALTH CLUBS”


«Ραντεβού και φέτος στην πλατεία»
Για 34η χρονιά και όπως πάντα με είσοδο ελεύθερη!



Επικοινωνία:
neopallineia@gmail.com
www.neapallini.gr

Πληροφορίες για τις μετακινήσεις:
http://bit.ly/19ZOVG5



Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

CINE ΓΕΡΑΚΑ Δευτέρα 18 έως Τετάρτη 21 Αυγούστου


ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

MUD

Σκηνοθεσία: Τζεφ Νίκολς.

Πρωταγωνιστούν: Μάθιου Μακόναχι, Σαμ Σέπαρντ, Ριζ Γουίδερσπουν, Τάι Σέρινταν.

Διάρκεια: 130 λεπτά

Ώρα έναρξης: 20.40 & 23.00 (Δυο προβολές)



Ο 14χρονος Έλλις, ζει σε ένα πλωτό σπίτι, στις όχθες ενός ποταμού στο Άρκανσας, με τους γονείς του. Ένα πρωί το σκάει από το σπίτι, για να συναντήσει τον καλύτερο του φίλο, Νέκμπον. Τα δύο αγόρια λαχταρούν να εξερευνήσουν μια βάρκα που είδαν ψηλά στα δέντρα, στις όχθες του Μισισιπή, απομεινάρι μιας τρομερής πλημμύρας. Σκαρφαλώνουν για να ανακαλύψουν ότι κάποιος ήταν εκεί πριν από αυτούς: βρίσκουν φρέσκο φαγητό μέσα στη βάρκα. Ακολουθούν τα χνάρια στην παραλία, και κάπως έτσι γνωρίζουν το Μαντ. Η εμφάνιση του προδίδει ότι χρειάζεται βοήθεια∙ υπόσχεται στα νεαρά αγόρια να τους δώσει τη βάρκα σε αντάλλαγμα για φαγητό. Κάπως έτσι θα ξεκινήσει μια φιλία μεταξύ τους. Θα μάθουν ότι ο Μαντ καταζητείται για φόνο, αλλά το μόνο που τον απασχολεί είναι να βρει την παλιά του αγάπη, Τζούνιπερ∙ και θα τον βοηθήσουν να τη συναντήσει ξανά.



Με τον νεαρό πρωταγωνιστή του «Δέντρου της Ζωής» Τάι Σέρινταν να κλέβει την παράσταση και την ιστορία να φέρνει στο νου κάτι τόσο κλασσικό και τυπικά αμερικάνικο όσο τις περιπέτειες του Χακλμπέρι Φιν, το «Mud» επιβεβαιώνει το εξαιρετικό ταλέντο του Τζεφ Νίκολς να κάνει το δικό του προσωπικό, μα και συνάμα απόλυτα προσβάσιμο σινεμά.



Αντίθετα από τις περιπέτειες των βιβλίων όμως, όπως θα ανακαλύψουν τα δυο αγόρια, οι αληθινές κρύβουν συχνά και αληθινούς κινδύνους. Που έχουν να κάνουν όχι μόνο με την σωματική ακεραιότητα μα και με τις προσδοκίες, τις ελπίδες, την πίστη και την αθωότητα.



Αυτά βρίσκονται στον βυθό του φιλμ, κάτω από την επιφάνεια του που απαλά μα με την δύναμη ενός αληθινά ορμητικού αφηγηματικού ρεύματος σπρώχνει μπροστά μια ιστορία που δεν μπορεί παρά να σε γοητεύσει. Τοποθετημένη σε έναν τόπο που μοιάζει μυθικός, άχρονος και ιδιαίτερος, σε μια υγρή ήπειρο που φέρνει στο νου «Τα Μυθικά Πλάσματα του Νότου», και με έναν κεντρικό μύθο που μπορεί να μην είναι καινούριος ή πλούσιος σε εκπλήξεις μα είναι φτιαγμένος με τόση προσοχή, με τέτοιο πλούτο από μικρές λεπτομέρειες στους χαρακτήρες και την διαδρομή τους, που μοιάζει συναρπαστικός.



Και μπορεί το μάλλον αμήχανο φινάλε να είναι το πιο αδύναμο κομμάτι αυτού του τόσο γοητευτικού φιλμ, όμως η θέα στις όχθες αυτού του ταξιδιού στον ποταμό του, θα μας έχει αποζημιώσει με μια υπέροχη ιστορία για την αναζήτηση μιας αγάπης που να λειτουργεί, για την περιπέτεια του να μεγαλώνεις και για τις αλλαγές που δεν μπορείς να αποφύγεις.







Λυρικό και συγκρατημένο, γεμάτο υπέροχες στιγμές και με εξαιρετικές ερμηνείες απ ολόκληρο το καστ, το «Mud» είναι από εκείνες τις ταινίες που κατορθώνουν να συγχέουν τα όρια ανάμεσα στο arthouse και το εμπορικό σινεμά, παραδίδοντας αυθεντική συγκίνηση και καθαρή ομορφιά, με τις λιγότερες δυνατές παραχωρήσεις.

Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

CINE ΓΕΡΑΚΑ Πέμπτη 15 Αυγούστου έως Κυριακή 18 Αυγούστου




ΓΑΜΟΣ ΣΕ ΔΟΣΕΙΣ & Ο ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ



ΓΑΜΟΣ ΣΕ ΔΟΣΕΙΣ

FLY ME TO THE MOON

Σκηνοθεσία: Πασκάλ Σορμέιγ.

Πρωταγωνιστούν: Νταϊάν Κρούγκερ, Ντάνι Μπουν, Ετιέν Σικό.

Διάρκεια: 104 λεπτά

Ώρα έναρξης: 20.50 (Μια προβολή)



Η Isabelle (Diane Kruger) είναι τριάντα χρονών και ερωτευμένη με τον άντρα των ονείρων της. Δεν σκοπεύει όμως να τον παντρευτεί, ή τουλάχιστον όχι ακόμα. H οικογένειά της ταλαιπωρείται από μια παράξενη κατάρα που διαλύει όλους τους πρώτους γάμους των μελών της. Έτσι, η Isabelle αποφασίζει να παντρευτεί τον οποιονδήποτε, προκειμένου να χωρίσει και να εξασφαλίσει μετά μια ευτυχισμένη ζωή με τον άντρα που αγαπά.



Το μόνο πρόβλημα σ’ αυτό το φαινομενικά αλάνθαστο σχέδιο είναι ότι η Isabelle βάζει στο μάτι τον ιδιότροπο και εγωκεντρικό Jean-Yves Berthier (Dany Boon), έναν ταξιδιωτικό συντάκτη τον οποίο θα ακολουθήσει από το Κιλιμάντζαρο μέχρι τη Μόσχα με σκοπό να τον αποπλανήσει, να τον παντρευτεί και φυσικά να τον χωρίσει.







Οι παραγωγοί της μεγάλης εμπορικής και καλλιτεχνικής επιτυχίας από τη Γαλλία Οι Άθικτοι παρουσιάζουν τον Γάμο σε Δόσεις, τη δεύτερη ταινία του Pascal Chaumeil (Επαγγελματίας Καρδιοκατακτητής) με τον Dany Boon (Αστερίξ και Οβελίξ στη Βρετανία) και τη Diane Kruger (Άδωξοι Μπάσταρδη, Τροία).





Un plan parfait (Fly Me To The Moon) - trailer... από myfilm-gr



Πρόκειται για μια ρομαντική κομεντί που τιμά τις γαλλικές κωμωδίες της δεκαετίας του ’60, με λαμπερούς πρωταγωνιστές, γενναιόδωρες δόσεις δράσης, αξιόλογες ερμηνείες, ιδιαίτερο χιούμορ και γυρίσματα στο Βέλγιο, τη Ρωσία και την Κένυα.



Η καλλονή Diane Kruger κάνει το ντεμπούτο της στην κωμωδία με ιδιαίτερη επιτυχία πλάι στον αφοπλιστικά αστείο συμπρωταγωνιστή της Dany Boon. Το σενάριο αφηγείται με γρήγορο ρυθμό και αναπάντεχες μετακινήσεις ανά τον κόσμο μια παράδοξη ιστορία αγάπης που ενώ φαίνεται καταδικασμένη και κυνική αποδεικνύεται ρομαντική και συναρπαστική.





Ο ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ

THE LONE RANGER

Σκηνοθεσία: Γκορ Βερμπίνσκι.

Πρωταγωνιστούν: Τζόνι Ντεπ, Άρμι Χάμερ, Έλενα Μπόναμ Κάρτερ, Τομ Γουίλκινσον

Διάρκεια: 147 λεπτά

Ώρα έναρξης: 22.30 (Μια προβολή)



Ο Τζον Ριντ είναι ένας ιδεαλιστής δικηγόρος που πιστεύει ότι μπορεί να φέρει στην Αγρια Δύση τον Λόγο του Νόμου. Οταν ένας καταζητούμενος σαδιστής δολοφονήσει τον αδελφό του με φρικτό τρόπο, ο Τζον θα ξεκινήσει ένα μοναχικό ταξίδι εκδίκησης. Δίπλα του στο δρόμο θα ταξιδέψει ο Ινδιάνος Τόντο, γραφικός, αλαφροΐσκιωτος και ταυτόχρονα σοφός, που έχει κι εκείνος δικά του ζητήματα να λύσει.



Γεμάτο με αναφορές σε παλιές ταινίες, από τα σπαγκέτι γουέστερν του Σέρτζιο Λεόνε (κυρίως το «Κάποτε στη Δύση») ως τις ταινίες του Σαμ Πέκινπα,ο «Μοναχικός καβαλάρης» είναι ένα πολύ διασκεδαστικό, πολύ γρήγορο αλλά και πολύ έξυπνο γουέστερν που ξαναζωντανεύει τον μύθο του μασκοφόρου εκδικητή Lone Ranger στη μεγάλη οθόνη, όπου ο ήρωας ποτέ δεν έκανε αισθητή την παρουσία του (ξεκίνησε ως ραδιοφωνικό σόου τη δεκαετία του 1930 και αργότερα πέρασε στην τηλεόραση με επιτυχία).



Ο Lone Ranger ήταν κάτι σαν τον Ζορό στο Μεξικό ή τον Ρομπέν των Δασών στην Αγγλία. Φορώντας τη μάσκα του ώστε να μην αναγνωρίζουν ποτέ την πραγματική του ταυτότητα, υπερασπιζόταν τους κατατρεγμένους και κυνηγούσε την αδικία.



Η ουσιαστική αλλαγή στην ταινία του Γκορ Βερμπίνσκι είναι ότι αυτή τη φορά τον πρώτο λόγο στην ιστορία έχει το δεξί χέρι του εκδικητή Ranger (Αρμι Χάμερ), ο Ινδιάνος Κομάντσι Τόντο, τον οποίο υποδύεται ένας χειμαρρώδης Τζόνι Ντεπ σε ακόμη μία πολύ καλή στιγμή τής ούτως ή άλλως τόσο ενδιαφέρουσας καριέρας του. Με τη σκαμμένη, καμένη και βαμμένη φάτσα του, με την τραυματισμένη ψυχή του και με τα λίγα αλλά ουσιαστικά λόγια του, ο Τόντο του Ντεπ ξεφεύγει από την εικόνα της απλής «μαριονέτας» που είχε σε παλαιότερες εκδοχές του μύθου και αποκτά στυλ και προσωπικότητα.







Παρά τη μεγάλη διάρκειά της, η ταινία σε κερδίζει χάρη στο αστείρευτο κέφι της, το οποίο είναι αποτέλεσμα και των ζουμερών δεύτερων ρόλων: η Ελενα Μπόναμ Κάρτερ σε ρόλο τσατσάς με ξύλινο πόδι όπου κρύβει όπλο, ο Ντέιβιντ Φίχτνερ κακοποιός - κανίβαλος, ο Τομ Γουίλκινσον σαδιστής ονειροπόλος.

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

CINE ΓΕΡΑΚΑΣ - Πέμπτη 8 έως Τετάρτη 14 Αυγούστου




Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ & ΧΤΥΠΟΚΑΡΔΙΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ



Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ

THE COMPANY YOU KEEP

Σκηνοθεσία: Ρόμπερτ Ρέντφορντ.

Πρωταγωνιστούν: Σάια ΛαΜπέφ, Ρόμπερτ Ρέντφορντ, Τζούλι Κρίστι, Νικ Νόλτε, Σούζαν Σαράντον.

Διάρκεια: 121 λεπτά

Ώρα έναρξης:

Πέμπτη - Κυριακή 20.50 & 23.00 (Δυο προβολές)

Δευτέρα - Τετάρτη 23.00 (Μία προβολή)



Ο Τζιμ Γκραντ (Ρόμπερτ Ρέντφορντ) είναι ένας επιφανής δικηγόρος που αναλαμβάνει υποθέσεις προάσπισης ανθρωπίνων δικαιωμάτων και πατέρας μία κόρης, την οποία μεγαλώνει μόνος του, στα ήρεμα προάστια του Όλμπανι, στη Νέα Υόρκη.



Ο κόσμος του όμως ανατρέπεται όταν ένας φιλόδοξος νέος δημοσιογράφος, ο Μπεν Σέπαρντ (Σία Λαμπέφ), αποκαλύπτει την πραγματική του ταυτότητά, αυτή δηλαδή ενός πρώην ακτιβιστή της οργάνωσης Weather Underground, που εξαιτίας της συμμετοχής του σε μία ένοπλη ληστεία, καταζητείται για φόνο.



Έχοντας ζήσει για περισσότερα από 30 χρόνια ως δικηγόρος, ο Γκραντ πρέπει τώρα να τραπεί σε φυγή. Εξαιτίας του, το FBI εξαπολύει ανθρωποκυνηγητό σε όλη τη χώρα, ενώ αυτός προσπαθεί να εντοπίσει το μοναδικό άτομο που μπορεί να «καθαρίσει» το όνομά του.









Ο Σέπαρντ, γνωρίζει τη σημασία της δημοσιογραφικής του αποκάλυψης και συνειδητοποιεί ότι αυτή είναι η ευκαιρία της καριέρας του. Είναι αποφασισμένος να κάνει τα πάντα για να επωφεληθεί, ψάχνοντας βαθιά στο παρελθόν της οργάνωσης.



Παρά τις επανειλημμένες προειδοποιήσεις του αρχισυντάκτη του και τις απειλές του FBI, ο Σέπαρντ παρακολουθεί στενά κάθε βήμα του Γκραντ. Καθώς ο Γκραντ αναμοχλεύει το παρελθόν του και επανασυνδέεται με πρώην μέλη της αντιπολεμικής οργάνωσης Weather Underground στην οποία ανήκε, o Σέπαρντ συνειδητοποιεί ότι κάτι δεν ταιριάζει στην όλη ιστορία.



Καθώς το FBI κλείνει σιγά σιγά τον κλοιό, γύρω από τον Γκραντ, ο Σέπαρντ ανακαλύπτει συγκλονιστικά μυστικά που ο Γκραντ κρατούσε κρυμμένα τις τελευταίες τρεις δεκαετίες. Όταν οι δύο τους έρχονται αντιμέτωποι πρόσωπο με πρόσωπο στο Μίσιγκαν, θα πρέπει να βρουν τρόπο να συμφιλιωθούν με το ποιοι πραγματικά είναι και τι θέλουν από τη ζωή...



Ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ, πρωταγωνιστεί αλλά και σκηνοθετεί τον "Κανόνα της Σιωπής". Μια ταινία που διαδραματίζεται στο παρόν με αναφορές στο αντιπολεμικό κίνημα, The Weather Underground, τη δεκαετία του '70. Η ταινία βασίζεται στο μυθιστόρημα του Νιλ Γκόρντον, το οποίο προσαρμόστηκε για τις ανάγκες της μεγάλης οθόνης από τον Λεμ Ντομπς.



Πολύ καλός ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ, τόσο μπροστά όσο και πίσω από την κάμερα. Η δραματική εξέλιξη και οι σεναριακές ανατροπές, είναι το μεγάλου ατού της συγκεκριμένης ταινίας. Μίας ταινίας που ανοίγει τον φάκελο, ενός από τα πιο σημαντικά αντιπολεμικά κινήματα, της δεκαετία του '70.



Ο λόγος βέβαια για το "The Weather Underground", που στην εποχή του, είχε διχάσει την κοινή γνώμη στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού. Η ταινία έχει βέβαια την τύχη να έχεις στο καστ της, μερικούς από τους κορυφαίους Αμερικανούς ηθοποιούς του παρελθόντος. Καθώς εκτός από τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ, σε καθοριστικούς ρόλους συναντάμε μεταξύ άλλων τους: Σούζαν Σαράντον, Νικ Νόλτε, Στάνλεϊ Τούτσι, Κρις Κούπερ και Τζούλι Κρίστι.



Ικανοποιητικός και επαρκής στον ρόλο του, είναι και ο πιτσιρικάς της παρέας μας, ο Σία ΛαΜπέφ. Ο νεαρός ηθοποιός, αφού πρώτα έγινε γνωστός μέσα από τη σχετική τριλογία των Transformers, προσπαθεί σταδιακά να αλλάξει το προφίλ του, μέσα από ταινίες όπως το "Lawless" και το "The Company You Keep" (και οι δύο παραγωγής του 2012). Ενώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται να τον παρακολουθήσουμε και στο "Nymphomaniac", το εν εξελίξει project του σπουδαίου Lars Von Trier.





Από ΔΕΥΤΕΡΑ 12 Έως ΤΕΤΑΡΤΗ 14 Ιουλίου

ΧΤΥΠΟΚΑΡΔΙΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

POPULAIRE

Σκηνοθεσία: Ρεζί Ρουανσάρ.

Πρωταγωνιστούν: Ρομάν Ντουρίς, Ντεμπορά Φρανσουά, Μπερενίς Μπεζό, Σον Μπενσόν.

Διάρκεια: 111 λεπτά

Ώρα έναρξης: 21.00 (Μια προβολή)



Άνοιξη 1958. Η Rose Pamphyle (Deborah Francois) είναι είκοσι ενός, ζει σ‘ ένα χωρίο με τον γκρινιάρη, χήρο πατέρα της και είναι αρραβωνιασμένη με τον γιο ενός μηχανικού. Η μόνη της προοπτική δείχνει να είναι η ήσυχη, ανιαρή ζωή της νοικοκυράς. Όμως η νεαρή Rose έχει διαφορετικές προσδοκίες. Καταφθάνει στη Lisieux της Νορμανδίας, όπου περνάει από συνέντευξη για μια θέση γραμματέως και τα πάει μάλλον άσχημα. Παρόλα αυτά η εκπληκτική ταχύτητα με την οποία δακτυλογραφεί δίνει στον χαρισματικό Louis Echard (Romain Duris), το υποψήφιο αφεντικό της, την ιδέα να την προπονήσει για μεγάλους διαγωνισμούς δακτυλογράφησης. Η Rose θα φτάσει μέχρι τη Νέα Υόρκη για να διεκδικήσει τον τίτλο της πιο γρήγορης δακτυλογράφου στον κόσμο. Αλλά η αγάπη για τους διαγωνισμούς αρχίζει να βάζει εμπόδια στην ίδια την αγάπη...



Μια feelgood ταινία-χάρμα οφθαλμών για τους λάτρεις του ρετρό και της ανάλαφρης, τσιχλοφουσκικής αλλά και κλασάτης κινηματογραφικής δεκαετίας του '50 και ιδιαίτερα του αμερικανικού εμπορικού σινεμά της εποχής.







Πολύχρωμη, ανάλαφρη, διασκεδαστική και αριστοτεχνικά σχεδιασμένη, η ρετρό ρομαντική κομεντί «Χτυποκάρδια Στο Γραφείο» μοιράζεται το DNA της με κλασικές ταινίες του αμερικανικού εμπορικού σινεμά της δεκαετίας του '50 και του '60 (και χάρη στον ελληνικό τίτλο, παραπέμπει και λίγο στο δικό μας), τις οποίες μιμείται με επιτυχία και ακριβώς τις σωστές δόσεις παραπομπών και μοντέρντων στοιχείων. Στην πραγματικότητα είναι μια άσκηση στιλ αλλά όχι απαραίτητα όσο αποστασιοποιημένο και κλινικό ακούγεται αυτό - ο ενθουσιασμός και η πραγματική τρυφερότητά του για το είδος που υπηρετεί, είναι αρκετά μεταδοτικά για να σε κερδίσουν.



Είναι η ιστορία της κάπως ατσούμπαλης αλλά φιλόδοξης και πεισματάρας Ροζ, που είναι κακή σε ό,τι έχει να κάνει με γραμματειακή υποστήριξη αλλά και φυσικό ταλέντο στη δακτυλογράφηση. Το ταλέντο αυτό αντιλαμβάνεται το αφεντικό της, ο γοητευτικός αλλά και απόμακρος Λουί, ο οποίος απελπίζεται με την ανικανότητά της στα του γραφείου αλλά αναλαμβάνει να την προπονήσει για το εθνικό πρωτάθλημα ταχείας δακτυλογράφησης, κάτι που φουντώνει ακόμη περισσότερο την μεταξύ τους έλξη.



Η αφοσίωση αυτή της ταινίας, φόρος τιμής σε κλασικές και αγαπημένες ταινίες εκείνης της εποχής, είναι βέβαια και το μόνο που κάνει την ταινία να ξεχωρίζει από τον σωρό παρόμοιων ιστοριών, αφού τίποτα στην ιστορία δεν εκπλήσσει ουσιαστικά (κλισέ ρομαντικών κομεντί και αθλητικών ταινιών συνδυάζονται, και οργιάζουν) και οι χαρακτήρες ανταγωνίζονται με μικρή επιτυχία το λαμπρό περιτύλιγμα γύρω τους. Οι απόπειρες για κοινωνικό σχόλιο, που προκύπτουν από την ιδέα ότι η συγκεκριμένη δεκαετία, τόσο ανίδεη για τις ριζικές και τραυματικές αλλαγές που θα έρχονταν σύντομα, ήταν η αρχή κοσμογονικών αλλαγών, είναι λιγότερο πετυχημένες (και στην περίπτωση της θέσης των γυναικών, εντελώς απούσες), όπως και η ασταθής εξισορρόπηση ανάμεσα στην κωμωδία και το μελόδραμα.



Ο σκηνοθέτης Ρεζί Ρουανσάρ, όμως, δίνει στην κινηματογράφησή του αρκετή πρωτοτυπία και δυναμισμό ώστε να κάνει ακόμη και τις σκηνές δακτυλογράφησης ενδιαφέρουσες και βοηθείται από τους εξαιρετικούς, και εξαιρετικά ταιριασμένους, κεντρικούς του ηθοποιούς, Ντεμπορά Φρανσουά και Ρομάν Ντουρίς, που δίνουν στους αρκετά δισδιάστατους ρόλους τους τη ζωντάνια, το χιούμορ και το σεξ απίλ που χρειάζονται για να απογειωθούν. Μαζί, όπως και οι ήρωες που υποδύονται, είναι ακαταμάχητοι.





Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

Η ψεκασμένη... επιμήκυνση




► Είναι πολύς ο καιρός που έχω να γράψω «επιμήκυνση» και αυτό όχι γιατί δεν μου δόθηκαν αφορμές, αλλά γιατί, όσο και αν φαίνεται απίστευτο, δεν προλαβαίνω. Βλέπετε δεν είμαι ούτε συνταξιούχος, ούτε αργόμισθος.



► Διαβάζοντας από ‘δω κι από κει έχω καταλήξει τελεσιδίκως. ΝΑΙ! Μας ψεκάζουν, και μάλιστα κάποιοι την ώρα του ψεκασμού έπαιρναν βαθιές ανάσες και ρούφηξαν περισσότερο. Δεν εξηγείται αλλιώς όλο αυτό που ζούμε διαδικτυακά.



► Καλοκαίρι λοιπόν με έναν ιδιαίτερα έντονο Ιούλιο. Με 4 έκτακτες συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και 2 τακτικές, με 7 Δημόσιες συναντήσεις του Δημάρχου με τους κατοίκους, με Ανθουσιώτικα του Πολιτιστισμού αλλά και του Johnnie, με απολύσεις δημοτικών υπαλλήλων, με κλείσιμο του Δήμου, με κάδους γεμάτους σκουπίδια, και τέλος με το χειρότερο απ’ όλα την απώλεια του εν ενεργεία Δημοτικού Συμβούλου Δημήτρη Βελιώτη. Δεν ξέρω αν ξέχασα τίποτα αλλά και μόνο από αυτά που περιγράφω καταλαβαίνετε ότι η ένταση ήταν μεγάλη.



► Και βέβαια μπορεί τώρα που μπήκε ο Αύγουστος όλο το παραπάνω για μας να πέρασε, αλλά για όσους έχασαν τη δουλειά τους τώρα αρχίζει η «ένταση». Και κανείς δεν θέλει να χάνονται θέσεις εργασίας. Προσωπικά, αν και υπάλληλος του ιδιωτικού τομέα με 1.500.000 ανέργους εξ’ αιτίας της κρίσης, έχω ταχθεί εδώ και καιρό υπέρ της κινητικότητας και όχι των απολύσεων.



► Όσο και αν με προκαλέσετε, γιατί αυτό θα κάνετε, δεν πρόκειται να μπω στο τριπάκι της αντιπαράθεσης μεταξύ δημοσίων και ιδιωτικών υπαλλήλων αν και μάλλον κερδισμένος θα έβγαινα αφού το 60% των Ελλήνων είναι υπέρ των απολύσεων των Δημοσίων Υπαλλήλων. Εγώ δεν είμαι!



► Θα πω όμως σε σας αγαπητοί μου που αντιμετωπίζετε τα πάντα με την αλαζονεία του ότι όλοι σας χρωστάμε, πως γίνονται οι απολύσεις στις επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα. Η Παρασκευή λοιπόν για να ξέρετε είναι η κρίσιμη ημέρα. Είναι η ημέρα που ο διπλανός σου στο λογιστήριο, στον πάγκο, στην αποθήκη, θα πει γεια και δεν θα ξανάρθει τη Δευτέρα. Έτσι απλά! Έτσι σύντομα! Έτσι, χωρίς κλάματα, χωρίς ψηφίσματα, χωρίς έκτακτες συνεδριάσεις Δημοτικών Συμβουλίων που εσείς λοιδορήσατε. Και οι υπόλοιποι με την ανασφάλεια για το πότε θα έρθει η σειρά τους. Θα είναι την άλλη Παρασκευή; Για να μην είναι ας κάτσω και δυό ώρες παραπάνω χωρίς υπερωρία, ας εντατικοποιήσω και τους ρυθμούς μου μπας και σωθώ. Έτσι, ένας από δώ, δύο από κει, διακόσιοι παραπέρα έφτασαν το 1.500.000. ΑΚΛΑΦΤΟΙ! 



► Παρακαλώ αν είναι να μου την «πέσετε» μη μου απαντήσετε με τσιτάτα περί «κατοχικής κυβέρνησης» που πρέπει να πέσει και διάφορες τέτοιες ελληνολεβεντιές που περιγράφουν τη διεθνή συνωμοσία εναντίον των Ελλήνων και την εξέγερση που έπρεπε να ξεκινήσει από το Δήμο Παλλήνης. Κάτι που να έχει να κάνει με την πραγματικότητα παρακαλώ, αν πιστεύετε ότι είναι διαφορετική από αυτή που περιγράφω παραπάνω.



► Να προσέχετε μόνο εσείς οι διαδικτυακοί επαναστάτες γιατί η Χρυσή Αυγή καραδοκεί. Και απέκτησε και Δούρειο Ίππο στη διαδικτυακή γειτονιά μας. Σιγά, σιγά θα το καταλάβετε όλοι.



► Παρεμπιπτόντως το διάβασα κι αυτό. «Μη μας λέτε για πεζοδρόμια, μη φτιάχνετε πεζοδρόμια αφού δεν αντιστέκεστε στην κατοχική κυβέρνηση». Μήπως να μη φτιάχναμε και τις βλάβες του νερού, μήπως να μη μαζεύαμε και σκουπίδια μήπως… μήπως…




► Θυμάστε βέβαια όλοι το χαμό που έγινε με το κλείσιμο της ΕΡΤ. Λαοθάλασσες έξω από το ραδιομέγαρο στην Αγία Παρασκευή. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ. Πάνε οι συγκεντρώσεις, πάνε οι διαμαρτυρίες, πάνε οι συμπαραστάσεις. ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ επαναλαμβάνω. Τόσο επιφανειακοί είμαστε.



► Προφανώς και δεν θα βρεθεί 'Ελληνας να πει ότι όλα είχαν καλώς με την ΕΡΤ. Το πάρτυ έπρεπε να τελειώσει. Ποιο πάρτυ; Το πάρτυ που δημιούργησαν τα κόμματα εξουσίας και που όλοι μας ανεχόμασταν. Των ακριβοπληρωμένων παραγωγών, τον υψηλόμισθων και μη που πληρώνονταν χωρίς να πατάνε ποτέ και άλλα. Και βέβαια δεν φταίνε οι υπόλοιποι εργαζόμενοι της ΕΡΤ, αυτοί των 1.000 ευρώ. Μόνο που αυτοί θα την πληρώσουν στο τέλος. Αλλά με «μαύρο»; Τι μεγαλειώδους έμπνευσης χειρισμός ήταν αυτός;



► Το έγραψα και θα το ξαναγράψω. Όταν ο Δήμαρχος καλεί τους κατοίκους, αρέσει δεν αρέσει, σημαίνει ότι δεν τους φοβάται. Σημαίνει ότι έχει το σθένος να τους κοιτάξει κατάματα και να τους πει εδώ είμαι. Έχω έργο και δεν κρύβομαι. Βέβαια άλλοι κρύφτηκαν. Αφού έβγαλαν λίβελους με σωρεία ψεμάτων και περίσσιο θράσος για την υπόθεση της REDS, δεν εμφανίστηκαν πουθενά. Σε καμία από τις 7 συγκεντρώσεις. Σας το διαβεβαιώ γιατί ήμουν σε όλες. Μόνο με το μελάνι. Σουπιά νομίζω ότι το λένε αυτό το …



► Και το έργο, πιστέψτε με, είναι τεράστιο και εξελίσσεται σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες.



► Πάντως αυτή την έκφραση, αυτό το πομπώδες στο λόγο σαν να λές κάτι σημαντικό ενώ δεν λές τίποτα, αυτή την ικανότητα να λες προφανή ψέματα, το πλεονέκτημα του να παρουσιάζεις το άσπρο μαύρο, μπορείς να το εκμεταλλευτείς. Τι ασχολείσαι με την πολιτική. Να σε γνωρίσω στην Ασπασία θα αξιοποιηθείς και θα είσαι και πετυχημένος. Γιατί στο άλλο απέτυχες.



► Υπήρξε και κάποιος που ήρθε να κηρύξει το λόγο της επανάστασης και τον έκραξε ο κόσμος. Ναι το ζήσαμε κι αυτό.



► Προς τον φίλο μου κάτοικο, που πριν ξεκινήσει η συζήτηση θέματος ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για κατοίκους στο Δημοτικό Συμβούλιο, μου είπε «τώρα θα σε δούμε» έχω να πω πως δεν έχω καμία αγωνία να αποδείξω το οτιδήποτε σε κανέναν και ότι δεν θα έπρεπε να περιμένει να με «δει τώρα», μιας και ευτυχώς ή δυστυχώς, γνωριζόμαστε πάνω από 30 χρόνια. Επίσης για να μην έχει απορία, την εισήγηση του δημάρχου θα ψήφιζα ακόμη και αν δεν συμφωνούσαν οι κάτοικοι. Βλέπετε το πολιτικό κόστος με αφήνει αδιάφορο.



► Με αφορμή την εξόδιο ακολουθία για το Δημήτρη Βελιώτη, στον ηλεκτρονικό ΝΕΟΛΟΓΟ υπήρξε κείμενο (δείτε το), που μεταξύ άλλων έλεγε «…και Σπύρος Κωνσταντάς με τον τελευταίο εν είδει ….αίτησης συγχώρεσης να εκφωνεί επικήδειο στον άνθρωπο που στις 4 Απριλίου 2011 διέγραψε από τον συνδυασμό του, για «έλλειψη ευπρέπειας προς το πρόσωπο τού επικεφαλής της παράταξης…» το οποίο αναπαρήγαγα μέσω facebook. Εκεί λοιπόν υπήρξαν φίλοι που θεώρησαν ότι δεν έπρεπε να γραφτεί αυτό το σχόλιο. Ο ίδιος δε ο κ. Κωνσταντάς σχολίασε με το λακωνικό «ΝΤΡΟΠΗ!!»



► Οφείλω λοιπόν αφενός να διευκρινίσω (κάντε κλικ) και αφού έχετε δει τη διευκρίνιση που όπως βλέπετε δεν έχει τίποτα δικό μου, να αναρωτηθώ μαζί με σας σε ποιον πρέπει να απευθυνθεί το ΝΤΡΟΠΗ;



► Είναι η δεύτερη φορά που κάποιοι ξεπερνούν τα όρια. Την πρώτη είχε να κάνει με τη δουλειά μου. Πριν από λίγο καιρό με είπαν κλέφτη και ότι τα παίρνω από το Δήμο. Με ψέματα, και με χτυπήματα τέτοια νομίζετε ότι θα σταματήσω να γράφω; Δυστυχώς είκοσι χρόνια στο Δήμο και τριάντα στα κοινά, τέτοιες συμπεριφορές δεν έχω ξανασυναντήσει. Συμπεριφορές που δεν σταματούν πουθενά. Που δεν σέβονται τίποτα. Που λένε εύκολα το οποιοδήποτε ψέμα προκειμένου να βλάψουν τον αντίπαλο, όχι πολιτικά, αλλά προσωπικά. Και δεν συμβαίνει μόνο με μένα. Το κάνουν με όποιον τους χαλάει τα σχέδια. Πραγματικά αναρωτιέμαι τι άλλο θα σκαρφιστούν; Πόσο χαμηλά μπορούν να πέσουν;



► Και επειδή έχετε αρχίσει να παίζετε και με τον έναν χρόνο (2009) που είχα έμμισθη θέση από τα 30 συνολικά χρόνια που ασχολούμαι με τα κοινά, ψάξτε γύρω σας, κοιταχτείτε στους καθρέφτες σας, κάντε το sortάρισμα και όταν φτάσετε σε μένα που είμαι στον πάτο της λίστας μπορεί και ν’ ασχοληθώ.



► Έρχεται κι ο Σεπτέμβριος. Με 8-9 μήνες να απομένουν μέχρι τις Δημοτικές. Επίδοξοι Δήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι θα ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια και θα προσπαθούν με οποιοδήποτε τρόπο να αδράξουν μια στιγμή δημοσιότητας. Και δεν είναι κακό αυτό, όταν μάλιστα τηρούνται και κάποιοι κανόνες πολιτικού πολιτισμού.



► Δυστυχώς όμως δεν είναι όλοι έτσι. Κάποιοι θα χρησιμοποιήσουν τα πιο ευφάνταστα ψέματα, χωρίς φραγμό και όριο. Εδώ αναγνώστη μου έρχεται ο δικός σου ρόλος. Εσύ πρέπει να τους καταδικάσεις και να μη τρέχεις να διαβάσεις οτιδήποτε και κυρίως να μην πιστεύεις οτιδήποτε, αφού ξέρεις εκ των πρότερων ότι αυτός που το γράφει δεν είναι αξιόπιστος.



► Και αναλογίσου αγαπητέ αναγνώστη ότι οι επίδοξοι διεκδικητές - συνδυασμοί μέχρι στιγμής είναι οκτώ πέραν αυτού του Δημάρχου. Όχι δεν θα σας τους πω τώρα, γιατί δεν πιστεύω ότι θα καταλήξουν οκτώ. Πιστεύω ότι θα έχουμε πολλές συγχωνεύσεις και όπως και στις Τράπεζες ίσως έχουμε και χωρισμούς σε good και bad.



► Με όλο αυτό το προεκλογικό σκηνικό που πάει να στηθεί, το ότι εγώ συμπονώ τον Τάκη είναι λογικό;



Η αποχέτευση στο Γέρακα δεν σταμάτησε όπως εντέχνως διαδίδουν κάποιοι που ενδιαφέρονται για το κοινό καλό. Μάλιστα λένε πως τους είπε ο εργολάβος ότι ο Δήμος δεν έχει λεφτά. Παραμύθια της Χαλιμάς. Το έργο είναι χρηματοδοτούμενο και συνεχίζεται κανονικά. Οι κύριοι αυτοί ας ψάξουν για άλλο ψέμα να θίξουν το Δήμο.



► Θα κλείσω με την είδηση ΣΟΚ! Δεν είχε κόσμο ο Μάκης. Οι κατακτητές χτυπούν τον Ελληνικό Πολιτισμό. Ναι καλά διαβάζετε αλλά κρατώ μια επιφύλαξη γιατί δεν ήμουν εκεί, μου μεταφέρθηκε. Ο Μάκης στο πανηγύρι δεν είχε κόσμο και μάλιστα δεν βγήκε δεύτερη φορά. Απίστευτο! Εξωφρενικό! Τεράστιο ΣΟΚ! 



► Να ξεκαθαρίσω για όσους δεν το έχουν καταλάβει ότι οι εκδηλώσεις αυτές δεν είναι του Δήμου και ότι ουδέποτε τέθηκε θέμα ψηφοφορίας για το «πανηγύρι». Του Δήμου ήταν οι άλλες εκδηλώσεις οι «πάνω» και όσοι δεν ήρθατε χάσατε. Αν ετίθετο θέμα για τις «κάτω» εκδηλώσεις να ξέρετε ότι θα μειοψηφούσα. 



► Δεν γράφω άλλα, όχι γιατί δεν έχω, αλλά γιατί παρατράβηξε και δεν θα το διαβάσετε, αφού όπως σας έχω ξαναπεί μισείτε το διάβασμα. Το έχουν καταλάβει κι άλλοι αυτό και βάζουν τίτλους άσχετους με το περιεχόμενο.



► To be continued λοιπόν. Καλές διακοπές σε όσους καταφέρετε να πάτε κάπου. Για το τέλος μια φωτογραφία αφιερωμένη εξαιρετικά. Το βλέμμα σε συνδυασμό με το θέμα στον προτζέκτορα τα λέει όλα. Και σκεφτείτε ότι δεν κοιτάει τον υπεύθυνο γιατί όπως σας είπα δεν ήταν εκεί.












Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Τους κάδους… και τα μάτια μας!




Ένα σημαντικό θέμα έχει προκύψει με τους κάδους απορριμμάτων.



Αρκετοί θα έχετε προσέξει ίσως, πώς πολλοί από τους κάδους δεν έχουν καπάκι επειδή αυτό έσπασε ή δεν έχουν ρόδα επειδή επίσης έσπασε.



Και ενώ το φυσιολογικό θα ήταν να αντικατασταθεί το σπασμένο καπάκι ή η ρόδα, κάτι που μέχρι πρότινος γίνονταν ανελλιπώς από την υπηρεσία καθαριότητας, αυτό δεν μπορεί να γίνει πλέον και για κάποιο, ελπίζω μικρό, χρονικό διάστημα ακόμα.



Ο λόγος είναι παράξενος, όσο παράξενο μπορεί να είναι κάτι στις εποχές που ζούμε.




Οι δύο εταιρείες (οι μεγαλύτερες στην Ελλάδα) οι οποίες συμμετείχαν στους διαγωνισμούς για την προμήθεια ανταλλακτικών για τους κάδους, έχουν οικονομικά προβλήματα. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, η μία έχει κηρύξει πτώχευση και η άλλη οδεύει ίσως προς τα εκεί. Αυτό σημαίνει πως αδυνατούν να υλοποιήσουν την οποιαδήποτε παραγγελία πόσο μάλλον να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό.



Υπομονή λοιπόν μέχρι να εμφανιστεί νέα εταιρεία να συμμετάσχει στους διαγωνισμούς προμηθειών και μέχρι τότε... τους κάδους και τα μάτια μας!!