Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Δήμος Παλλήνης: Αγώνας ενάντια στη διάλυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης




Η απόφαση της κυβέρνησης να τεθούν σε διαθεσιμότητα 4.000 δημοτικοί αστυνομικοί και 2.500 σχολικοί φύλακες είναι αιφνιδιαστική, πρόχειρη, βεβιασμένη, εχθρική προς την Αυτοδιοίκηση και χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα.



Είμαστε αντιμέτωποι με την κατάργηση «εν μια νυκτί» και χωρίς καμιά προηγούμενη διαβούλευση δυο βασικών αρμοδιοτήτων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που έχουν άμεση σχέση με την καθημερινή εξυπηρέτηση των κατοίκων και την εύρυθμη λειτουργία των τοπικών κοινωνιών.



Η επιστροφή των αρμοδιοτήτων της Αυτοδιοίκησης στο κεντρικό κράτος έχοντας ως πυξίδα το Μνημόνιο μας γυρίζει πολλά χρόνια πίσω και κατεδαφίζει πλήρως το θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.



Δεν είναι δυστυχώς η πρώτη τέτοια ενέργεια και σχεδόν σίγουρα πια δεν θα είναι και η τελευταία. Μια συνολική επίθεση εναντίον της Τοπικής Αυτοδιοίκησης βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και περισσότερα από δυο χρόνια.



Επίθεση που ξεκίνησε με τις συνεχείς μειώσεις των πόρων των Δήμων, που τα τελευταία 3 χρόνια ξεπέρασαν το 60% συγκριτικά με το 2009, με αποτέλεσμα η Αυτοδιοίκηση να βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα αδυσώπητο οικονομικό αδιέξοδο. Συνεχίστηκε με τη συστηματική δυσφήμιση των Αυτοδιοικητικών θεσμών και την εξίσου συστηματική υποβάθμιση του καταστατικού ρόλου των αιρετών και της δυνατότητας τους να ασκήσουν αποτελεσματικά Διοίκηση και κλιμακώνεται με τη συνεχή πίεση για απολύσεις – διαθεσιμότητες εργαζομένων στο χώρο, ενώ πολύ φοβόμαστε ότι δεν έχουμε ακόμα δει την κορύφωση της επίθεσης.



Σε μια εποχή που η Αυτοδιοίκηση καλείται να ασκήσει 200 νέες αρμοδιότητες, η αποδυνάμωση και απαξίωση που προκύπτει από τις τεράστιες ελλείψεις που διαμορφώνονται αποτελεί και το τελειωτικό χτύπημα στο θεσμό.



Η Τοπική Αυτοδιοίκηση, μετά και τις τελευταίες εξελίξεις, έχει μετατραπεί πλέον σε μηχανισμό της κεντρικής Διοίκησης χωρίς καμιά οικονομική, διοικητική και αναπτυξιακή αυτοτέλεια.



Ο παρεμβάσεις αυτές σε καμιά περίπτωση δεν εξυπηρετούν το δημόσιο συμφέρον. Με τις σκληρές νεοφιλελεύθερες πολιτικές που εφαρμόζει η κεντρική εξουσία οι Δήμοι οδηγούνται στο κλείσιμο και οι πολίτες σε αδυναμία να εξυπηρετηθούν με αποτέλεσμα την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής τους.



Η δημόσια διοίκηση πρέπει να προχωρήσει στις μεταρρυθμίσεις που έχει ανάγκη, με σχεδιασμό και αξιοκρατικά κριτήρια και όχι με οριζόντια μέτρα που αποβαίνουν σε βάρος των εργαζόμενων, των συνταξιούχων, των μεσαίων στρωμάτων, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.



Είναι καθήκον όλων μας να αντισταθούμε και να υπερασπιστούμε την Αυτοδιοίκηση και το ρόλο που επιτελεί στη σημερινή κοινωνία.



Εκφράζουμε την απόλυτη αντίθεση μας στην κατάργηση της Δημοτικής Αστυνομίας και των Σχολικών Φυλάκων, στην μεθόδευση απόλυσης των εργαζομένων που παραμένουν στις θέσεις τους με προσωρινές αποφάσεις της Δικαιοσύνης, αλλά και σε κάθε άλλη φημολογούμενη από καιρό κατάργηση δομών και λειτουργιών των Δήμων, είτε αυτές αφορούν την κοινωνική πολιτική, είτε τον Πολιτισμό και τον Αθλητισμό στις τοπικές κοινωνίες, είτε την εξυπηρέτηση του πολίτη.



Ο ρόλος όλων των λειτουργιών της Αυτοδιοίκησης είναι αναντικατάστατος, μάλιστα μέσα στις σημερινές δύσκολες συνθήκες οι δομές της Αυτοδιοίκησης αποτελούν το τελευταίο καταφύγιο των πολιτών μπροστά στη διάλυση υπηρεσιών και λειτουργιών του κεντρικού κράτους.



Εκφράζουμε επίσης την πλήρη αντίθεση μας με την ακόμα ασφυκτικότερη εποπτεία που επιβάλλεται στους ΟΤΑ με τις νέες ρυθμίσεις για το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας.



Όπως και την αντίθεση μας στη δυνατότητα που δίνεται με απλές Υπουργικές Αποφάσεις να καταργούνται ειδικότητες αλλά και θέσεις στους ΟΤΑ.



Εκφράζοντας την αντίθεση μας στο πολυνομοσχέδιο και την νέα μεθοδευμένη επίθεση της κυβέρνησης ενάντια στο θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και όλης της κοινωνίας, ο Δήμος Παλλήνης θα παραμείνει ΚΛΕΙΣΤΟΣ από Δευτέρα 15 Ιουλίου έως και Τέταρτη 17 Ιουλίου.



ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ οι παιδικοί σταθμοί, οι προνοιακές δομές και τα καλοκαιρινά καμπ, η αναγκαία λειτουργία της υπηρεσίας καθαριότητας προς αποφυγή βλάβης της Δημόσιας Υγείας, με εξαίρεση την ημέρα της Πανελλαδικής 24ωρης απεργίας της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, 16η Ιουλίου 2013.



Ζητάμε συγγνώμη από τους πολίτες για την ταλαιπωρία που θα υποστούν. Πρέπει όμως να αναλογιστούμε όλοι, τις συνέπειες που θα έχει η συνέχιση της απαξίωσης των θεσμών και της αποδόμησης του κοινωνικού κράτους για τον καθένα από εμάς.



Ας μην παραμείνουμε απλοί θεατές, σήμερα στις απολύσεις και στην κατάργηση των αρμοδιοτήτων που εξασφαλίζουν την ευταξία της πόλης και αύριο στην κατάργηση των κοινωνικών υπηρεσιών, στο κλείσιμο των Παιδικών Σταθμών, των Αθλητικών και Πολιτιστικών Προγραμμάτων.



ΚΑΛΟΥΜΕ όλους τους πολίτες να συστρατευτούν μαζί μας σε κοινό αγώνα για την ανατροπή της καταστροφικής πολιτικής της κυβέρνησης και των ξένων δανειστών.



Συνεδρίαση Τοπικού Συμβουλίου Παλλήνης




Την Πέμπτη 18/07/2013 και ώρα 18:00 στο Πολιτιστικό Κέντρο «Οινοποιείο Πέτρου» (Λεωφόρος Μαραθώνος 117), συνεδριάζει το Τοπικό Συμβούλιο της Δημοτικής Ενότητας Παλλήνης με τα παρακάτω θέματα:

Θέμα 1ο Λήψη απόφασης για προέγκριση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος υγειονομικού «ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ-ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ (ΠΡΟΧΕΙΡΟΥ ΓΕΥΜΑΤΟΣ)» στο Μέντζελο Γεώργιο.
Θέμα 2ο Λήψη απόφασης για προέγκριση ίδρυσης καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος «ΥΠΑΙΘΡΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ» στΗΝ «Α. & Ε. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ Ο.Ε.».
Θέμα 3ο Λήψη απόφασης περί ανάκλησης ίδρυσης και άδειας λειτουργίας καταστήματος «Εστιατορίου» ιδιοκτησίας κ. Μάρκου Ελευθερίας επί της οδ. Εθνικής Αντιστάσεως αρ. 50 στη Δημοτική Ενότητα Παλλήνης λόγω τροποποίησης υγειονομικών όρων λειτουργίας.
Θέμα 4ο Ενημέρωση Συμβουλίου Δημοτικής Ενότητας Παλλήνης σχετικά με τις εξελίξεις στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Θέμα 5ο Λήψη απόφασης και εισήγηση προς τις αρμόδιες υπηρεσίες σχετικά με την πιο εύρυθμη λειτουργία της διαδικασίας πλύσης των κάδων απορριμμάτων.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε και η 7η διανομή προϊόντων «Χωρίς Μεσάζοντες» από το Δήμο Παλλήνης





Κάντε κλικ στη φωτογραφία για περισσότερες

Μπροστά από το Δημαρχείο, επί της οδού Ιθάκης, παραγωγοί από όλη την Ελλάδα έστησαν τους πάγκους τους την Κυριακή 14 Ιουλίου 2013, προκειμένου να διανείμουν τις παραγγελίες που έλαβαν από τους κατοίκους του Δήμου Παλλήνης.

Παρά τις εργασίες τοποθέτησης αγωγών ομβρίων που πραγματοποιούνται επί της οδού Ιθάκης, οι κάτοικοι, τόσο αυτοί που είχαν υποβάλει παραγγελία, όσο και αυτοί πουν δεν πρόλαβαν να το κάνουν, εξυπηρετήθηκαν χωρίς ταλαιπωρία.

Να σημειωθεί ότι πλέον οι δημότες Παλλήνης έχουν οικειοποιηθεί απόλυτα τις «αυτοματοποιημένες» διαδικασίες ενημέρωσης-παραγγελιών-παράδοσης, που επιτυγχάνονται χάρη στο www.marketpallinis.gr, το site που δημιούργησε ο Δήμος Παλλήνης, πρώτος στην Ελλάδα, αποκλειστικά για το σκοπό αυτό.

Ο Δήμος Παλλήνης ευχαριστεί θερμότατα τους παραγωγούς για την άψογη συνεργασία, αλλά κυρίως τους εθελοντές που για μια ακόμη φορά προσέφεραν τις υπηρεσίες τους καθοριστικά.

Επιτυχημένη η εθελοντική αιμοδοσία, η πρώτη στην Δ.Ε. Ανθούσας




Με συμμετοχή και ανταπόκριση εθελοντών δημοτών, ολοκληρώθηκε μια ακόμα αιμοδοσία του Δήμου Παλλήνης, αυτή τη φορά στη Δημοτική Ενότητα Ανθούσας, με στόχο την ενίσχυση της τράπεζας αίματος του Δήμου μας.

Το Σάββατο 13 Ιουλίου, στο ΚΑΠΗ Ανθούσας, οι δημότες έδειξαν έμπρακτα, με την ανιδιοτελή προσφορά τους, την κοινωνική τους ευαισθησία και αλληλεγγύη.

Ο Δήμαρχος Παλλήνης, Αθανάσιος Ζούτσος, με την παρουσία του στην πρώτη Αιμοδοσία Ανθούσας, ευχαρίστησε όλους τους εθελοντές για την άσβεστη ανθρωπιά τους και τους κάλεσε να ανταμώσουν και πάλι στις επόμενες δράσεις κοινωνικής ανθρωπιάς και ευαισθησίας

Η διαδικασία της εθελοντικής αιμοδοσίας πραγματοποιήθηκε με την πρωτοβουλία του τμήματος Δημόσιας υγείας του Δήμου Παλλήνης και τη συμπαράσταση των συλλόγων: "Εξωραϊστικός Σύλλογος Ανθούσας", "Εκπολιτιστικός - Επιμορφωτικός Σύλλογος Ανθούσας", Αθλητικό σωματείο "Νικητές Ανθούσας-Μεσογείων", Σύλλογος Γυναικών Ανθούσας, Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Νηπιαγωγείου και Δημοτικού σχολείου Ανθούσας, Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Παλλήνης.

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Κλειστός ο Δήμος Παλλήνης έως την Τετάρτη 17 Ιουλίου




Κλειστός θα παραμείνει ο Δήμος Παλλήνης από την Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013 έως την Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013, έπειτα από πρόταση του Δημάρχου την οποία αποδέχτηκε το Δημοτικό Συμβούλιο στην σημερινή (14 Ιουλίου) έκτακτη συνεδρίασή του.



Στην απόφαση αυτή κατέληξε το Δημοτικό Συμβούλιο έπειτα από πολύωρη συνεδρίαση στην οποία ακούστηκαν πολλές απόψεις, τόσο από Δημοτικούς Συμβούλους, όσο και από τους εργαζόμενους αλλά και από κατοίκους.



Το Δημοτικό Συμβούλιο μεταξύ άλλων αποφάσισε:



1) Την έγκριση του ψηφίσματος της ολομέλειας των Δημάρχων και των Διοικητικών Συμβουλίων των ΠΕΔ, της συνεδρίασης της 12/07/2013.



2) Να ζητήσει από την Κυβέρνηση και τους βουλευτές όλων των κομμάτων:


  • Την απόσυρση, άλλως την καταψήφιση, όλων των διατάξεων του υπό ψήφιση νομοσχεδίου όσον αφορά την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τη Δημόσια Εκπαίδευση

  • Να μην καταργηθεί η Δημοτική Αστυνομία και ο θεσμός των Σχολικών Φυλάκων και η άσκηση των σχετικών αρμοδιοτήτων από τους Δήμους. 

  • Να μην απολυθεί κανένας εργαζόμενος της δημοτικής αστυνομίας, κανένας σχολικός φύλακας και κανένας εκπαιδευτικός.








3) Να στηρίξει τα παραπάνω αιτήματα με απόφασή του για συμμετοχή του Δήμου Παλλήνης σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις και ειδικότερα:


  • Την αναστολή της λειτουργίας του Δήμου από τη Δευτέρα 15-07-2013 μέχρι και την ημέρα ολοκλήρωσης της διαδικασίας συζήτησης και ψήφισης του Νομοσχεδίου (Τετάρτη 17-07-2013). Αυτές τις ημέρες θα λειτουργούν κανονικά οι Υπηρεσίες: Κοινωνικών Δομών και Πρόνοιας, Πολιτικής Προστασίας, ταφής νεκρών, βλαβών ύδρευσης και η αναγκαία λειτουργίας της υπηρεσίας καθαριότητας προς αποφυγή καταστάσεων βλάβης της δημόσιας υγείας λόγω των πολύ υψηλών θερμοκρασιών. Εξαίρεση αποτελεί η Τρίτη 16-07 που είναι ημέρα γενικής απεργίας.

  • Τη συμμετοχή όλων των αιρετών στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις της ΚΕΔΕ μαζί με τους εργαζομένους του Δήμου μας.

  • Την κοινοποίηση της απόφασης σε όλους τους Βουλευτές της περιοχής μας.



Η απόφαση περιλαμβάνει ακόμη:


Την καταγραφή των αναγκών του Δήμου μας αλλά και την πρόταση στην ΚΕΔΕ αυτό να γίνει σε όλους τους Δήμους, ώστε άμεσα να υπάρχουν τα δεδομένα για την εφαρμογή κινητικότητας.


Δύο προτάσεις των εργαζομένων με τις οποίες και με οργανωτική ευθύνη των εργαζομένων α) Την ημέρα της γενικής απεργίας θα υπάρξει αυτοκινητοπομπή από αυτοκίνητα του Δήμου ώστε η παρουσία να γίνει ιδιαίτερα έντονη β) θα υπάρξει εκστρατεία ενημέρωσης των κατοίκων με κορύφωσή της ανοιχτή συγκέντρωση ενημέρωσης.



Εδώ μπορείτε να δείτε ολόκληρη την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου


Προτάσεις Δημάρχων Ανατολικής Αττικής για τις τρέχουσες νομοθετικές εξελίξεις στην Τοπική Αυτοδιοίκηση





Αυτές είναι οι προτάσεις των Δημάρχων της Ανατολικής Αττικής σχετικά με τις ρυθμίσεις που προσπαθεί να περάσει η Κυβέρνηση και που αφήνουν άνεργους χιλιάδες συμπολιτών μας. 





Οι προτάσεις αυτές αποτέλεσαν την εισήγηση των Δημάρχων της Ανατολικής Αττικής στην συνάντηση των Δημάρχων και των Διοικητικών Συμβουλίων των Περιφερειακών Ενώσεων Δήμων, που έγινε μετά από πρόσκληση της ΚΕΔΕ την Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013. Το αποτέλεσμα αυτής της συνάντησης μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ.





Την εισήγηση στη συνάντηση της ΚΕΔΕ, εκ μέρους των Δημάρχων της Ανατολικής Αττικής, έκανε ο Δήμαρχος Παλλήνης. 





Διαβάστε το κείμενο των προτάσεων: 






Είναι σαφές, ότι οι τελευταίες αποφάσεις της Κυβέρνησης, οδηγούν την Αυτοδιοίκηση σε σταδιακές διαδικασίες πλήρους λειτουργικής διάλυσης και ολοκληρωτικής απαξίωσής της, στα μάτια των συμπολιτών μας!

Αυτών που δικαιολογημένα αισθάνονται και βλέπουν τους Δήμους μας, ως το τελευταίο πλέον αμυντικό ανάχωμα απέναντι στην μεγάλη οικονομική και κοινωνική κρίση, όταν το κεντρικό κράτος, σταδιακά αποσύρει ή υποβαθμίζει την φιλολαϊκή παρουσία του, από όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής!

Είναι η ώρα για όλους μας, να δούμε την πραγματικότητα κατάματα!

Ο « Καλλικράτης», χωρίς επαρκή χρηματοδότηση και τη αναγκαία πρόσθετη στελέχωση σε προσωπικό, αποτελεί πλέον, ένα θλιβερά αποτυχημένο εγχείρημα.

Οι Δήμοι, μετά τις πρόσφατες οριζόντιες περικοπές προσωπικού και την κατά 60% μείωση της χρηματοδότησής τους, θα υποστούν το τελικό πλήγμα, αυτόν τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο της επόμενης χρονιάς, όταν θα φύγουν από τις θέσεις τους, ένα νέο κύμα εργαζομένων, αλλά και χιλιάδες Συμβασιούχων, που πράγματι καλύπτουν εδώ και οχτώ, δώδεκα ή και δεκαπέντε χρόνια, κρίσιμες θέσεις και πάγιες και διαρκείς ανάγκες εξυπηρέτησης των συμπολιτών μας, ιδιαίτερα στην Καθαριότητα, το Πράσινο, τον Φωτισμό των πόλεών μας κ.ο.κ.

Μετά από όλα αυτά, τότε, τον Ιανουάριο 2014 η αντίδραση των αιρετών στελεχών της Αυτοδιοίκησης, για να είναι σοβαρή και ανάλογη της επίθεσης που δεχόμαστε και που νομοτελειακά, θα οδηγήσει στον εξευτελισμό και στην καταρράκωση, τόσο του θεσμού, όσο και όλων μας, που θα αδυνατούμε πλέον να προσφέρουμε τις απολύτως στοιχειώδεις και αναγκαίες υπηρεσίες στους δημότες μας, δεν μπορεί παρά να είναι μόνο μία:

Η ουσιαστική παράδοση των κλειδιών των Δήμων μας στον Υπουργό Εσωτερικών.

Αφού αποφάσισαν να διαλύσουν την Αυτοδιοίκηση και να εξευτελίσουν τους Δημάρχους, στερώντας μας κάθε ουσιαστική δυνατότητα προσφοράς στις τοπικές μας κοινωνίες, ας πάρουν οι ιθύνοντες του Υπουργείου Εσωτερικών, την ευθύνη να «λειτουργήσουν» με πραγματικούς «υπαλλήλους τους», τους Δήμους όλης της χώρας!

Για τους λόγους αυτούς προτείνουμε:

  1. Εισήγηση προς την Κ.Ε.Δ.Ε. να μην καταργηθεί η Δημοτική Αστυνομία και να μην απολυθεί κανένας από τους Σχολικούς Φύλακες.

  2. Να κλείσουν όλες οι υπηρεσίες των Δήμων Ανατολικής Αττικής πλην των κοινωνικών δομών και της πολιτικής προστασίας και εισηγούμαστε επίσης στην Κ.Ε.Δ.Ε. το κλείσιμο των Δήμων Πανελλαδικά μέχρι την ψήφιση του Νομοσχεδίου.

  3. Να προβούν όλοι οι Δήμοι σε έκτακτα Δημοτικά Συμβούλια και να αποφασίσουν τη στήριξη των παραπάνω δίκαιων αιτημάτων.

  4. Συμμετοχή μαζί με τους εργαζόμενους στις κινητοποιήσεις την ημέρα ψήφισης του Νομοσχεδίου.

  5. Παράδοση των κλειδιών των Δήμων μας στη διάθεση του Υπουργού Εσωτερικών.



Οι Δήμαρχοι της Ανατολικής Αττικής:

1. Δήμαρχος Μαρκοπούλου, κ. Σωτήρης Μεθενίτης
2. Δήμαρχος Σπάτων- Αρτέμιδος, κ. Χρήστος Μάρκου
3. Δήμαρχος Σαρωνικού, κ. Πέτρος Φιλίππου
4. Δήμαρχος Παλλήνης, κ. Αθανάσιος Ζούτσος
5. Δήμαρχος Παιανίας, κ. Δημήτρης Δάβαρης
6. Δήμαρχος Αχαρνών, κ. Σωτήρης Ντούρος
7. Δήμαρχος Διονύσου, κ. Ιωάννης Καλαφατέλης
8. Δήμαρχος Κορωπίου, κ. Δημήτριος Κιούσης
9. Δήμαρχος Λαυρεωτικής, κ. Κωνσταντίνος Λεβαντής
10. Δήμαρχος Μαραθώνος, κ. Ιορδάνης Λουϊζος
11. Δήμαρχος Ραφήνας, κ. Γιώργος Χριστόπουλος
12. Δήμαρχος Ωροπού, κ. Ιωάννης Οικονομάκος

Ψήφισμα της έκτακτης Συνέλευσης των Δημάρχων και των Δ.Σ. των Περιφερειακών Ενώσεων Δήμων




Η Έκτακτη Συνέλευση των Δημάρχων και των Διοικητικών Συμβουλίων των ΠΕΔ, που συνήλθε στην Αθήνα στις 12 Ιουλίου 2013 και είχε ως θέμα συζήτησης το πολυνομοσχέδιο που αφορά στην κατάργηση της Δημοτικής Αστυνομίας και της υπηρεσίας των Σχολικών Φυλάκων και τη θέση σε διαθεσιμότητα των εργαζομένων σ’ αυτές, καθώς και τη διεύρυνση της επιτροπείας των Δήμων μέσω του «Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ», καταλήγει στο ακόλουθο ψήφισμα.




Η αιφνιδιαστική απόφαση της Κυβέρνησης για κατάργηση βασικών αρμοδιοτήτων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι κίνηση εχθρική και απαξιωτική για το ρόλο, τη σημασία και την προσφορά της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. 





Η απόφαση αυτή έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τη Συνταγματική επιταγή για οικονομική και διοικητική αυτοτέλεια του θεσμού, αλλά και το ευρωπαϊκό κεκτημένο για την αποκέντρωση και τη μεταφορά αρμοδιοτήτων στην Αυτοδιοίκηση με βάση τις αρχές της εγγύτητας και της επικουρικότητας. 







Με την απόφασή της η Κυβέρνηση καταργεί κάθε έννοια κράτους δικαίου και λειτουργίας του δημοκρατικού μας πολιτεύματος. 





Η Τοπική Αυτοδιοίκηση της χώρας εκφράζει την πλήρη αντίθεσή της για την κατάργηση αρμοδιοτήτων και υπηρεσιών, όπως είναι η Δημοτική Αστυνομία και οι Σχολικοί Φύλακες καθώς και για τη θέση σε διαθεσιμότητα και απόλυση των εργαζομένων σ’ αυτές διότι: 





Πρώτον, η μεταφορά αρμοδιοτήτων από την Τοπική Αυτοδιοίκηση στο Κεντρικό Κράτος έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το Σύνταγμα της χώρας. 





Δεύτερον, τόσο οι Δημοτικοί Αστυνομικοί όσο και οι Σχολικοί Φύλακες είναι απαραίτητοι για την εύρυθμη λειτουργία των πόλεων, την αντιμετώπιση της καθημερινής παραβατικότητας, την πάταξη του παραεμπορίου, τον έλεγχο των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, την προστασία των μαθητών, των σχολικών υποδομών και του εξοπλισμού τους. 





Η Τοπική Αυτοδιοίκηση δηλώνει ότι είναι σύμφωνη με το μέτρο της κινητικότητας των εργαζομένων από υπηρεσίες με πλεονάζον προσωπικό σε υπηρεσίες με ελλείψεις, προκειμένου να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας των Σχολικών Φυλάκων και της Δημοτικής Αστυνομίας. 





Ζητάμε άμεσα ανεξάρτητη επιτροπή αξιολόγησης, που θα προχωρήσει σε αντικειμενική, αξιόπιστη και σοβαρή αξιολόγηση των Υπουργείων, των φορέων τους και της Τοπικής και Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης και αμέσως μετά να ξεκινήσει σοβαρός και ουσιαστικός διάλογος για την κινητικότητα των υπαλλήλων και τη βελτίωση της Δημόσιας Διοίκησης. 





Η Τοπική Αυτοδιοίκηση τονίζει ότι είναι σταθερά προσηλωμένη στην εμπέδωση της διαφάνειας και της νομιμότητας στους Δήμους. Αυτό όμως που αρνείται κατηγορηματικά είναι η κατάλυση του Συντάγματος και της Αυτοτέλειας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. 





Θεωρεί ότι το «Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ», είχε ως προφανή στόχο την επιτροπεία των Δήμων και όχι την πρόθεση παροχής βοήθειας και επίλυσης των προβλημάτων τους. Και με τις υπό ψήφιση διατάξεις δείχνουν ότι η Κυβέρνηση έχει ουσιαστικά αποφασίσει να υποκαταστήσει τα όργανα διοίκησης των Δήμων και των Δημάρχων, που έχουν λαϊκή νομιμοποίηση με διορισμένους επιτρόπους. 





Θεωρούμε αντισυνταγματικές, γραφειοκρατικές και αναποτελεσματικές τις σχετικές διατάξεις και απαιτούμε την απόσυρσή τους από το πολυνομοσχέδιο. 





Μετά τα παραπάνω η Έκτακτη Συνέλευση αποφασίσει τα παρακάτω: • 



  • Την άμεση συνάντηση της ΚΕΔΕ με τον Πρωθυπουργό, για όλα τα παραπάνω θέματα, αλλά και συνολικά για το ρόλο της Αυτοδιοίκησης στο πολιτικό σύστημα. • 

  • Τη δημιουργία ειδικής πλατφόρμας για διαδημοτική κινητικότητα, που θα παρακάμπτει τις σημερινές χρονοβόρες και γραφειοκρατικές διαδικασίες. • 

  • Αναστολή της λειτουργίας των Δήμων Δευτέρα 15, Τρίτη 16 και Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013. Σε ότι αφορά την καθαριότητα και τις κοινωνικοπρονοιακές δομές να λειτουργήσουν κανονικά, με εξαίρεση την Τρίτη, ημέρα γενικής απεργίας. • 

  • Συγκέντρωση όλων των αιρετών την ημέρα ψήφισης του Νομοσχεδίου στο Υπουργείο Εσωτερικών, πορεία στη Βουλή και επίδοση του Ψηφίσματος στον Πρόεδρο της Βουλής και τα Πολιτικά Κόμματα. • 




Η πλειοψηφία των παρευρισκομένων Δημάρχων έθεσε στη διάθεση του Δ.Σ. της ΚΕΔΕ τις παραιτήσεις τους, σε περίπτωση μη αποδοχής από την Κυβέρνηση των παραπάνω προτάσεων του ψηφίσματός μας. • 





Αμέσως μετά την ψήφιση του Νομοσχεδίου, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ θα εξετάσει και θα εκτιμήσει τις επόμενες ενέργειές μας.


Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Παλλήνης την Κυριακή 14 Ιουλίου




Εκτάκτως συνεδριάζει την Κυριακή 14 Ιουλίου και ώρα 19:00 το Δημοτικό Συμβούλιο Παλλήνης με μοναδικό θέμα την



Λήψη απόφασης για κινητοποιήσεις του Δήμου Παλλήνης εν όψει των νομοθετικών ρυθμίσεων που αφορούν την Τοπική Αυτοδιοίκηση