Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Ενημερωτική εκδήλωση για το Αλτσχάιμερ από το ΚΑΠΗ ΓΕΡΑΚΑ




Ανοιχτή πρόσκληση σε όλους τους ενδιαφερόμενους δημότες, απευθύνει το ΚΑΠΗ Γέρακα για την ομιλία που θα γίνει στις 2 Ιουλίου, ημέρα Τρίτη, στις 7:00 το απόγευμα με θέμα:

«Νόσος Αλτσχάιμερ: Η πρόκληση του 21ου αιώνα»

Την ενημέρωση θα κάνει ο κ.Βασίλειος Λύρας, Νευρολόγος, υπεύθυνος του ιατρείου Μνήμης Νόσου Αλτσχάιμερ & Συναφών Διαταραχών Αθηνών.

Η ομιλία διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Εταιρεία Νόσου Αλτσχάιμερ & Συναφών Διαταραχών Αθηνών.

ΚΑΠΗ Γέρακα, Εθνικής Αντιστάσεως 44, Γέρακας
Τηλ. επικοινωνίας: 210 6654259












1ο Γυμνάσιο Γέρακα - Συναυλία με τραγούδια του κρασιού




H Πολιτιστική Ομάδα του 1ου Γυμνασίου Γέρακα «Ένα ποτήρι κρασί μας ενώνει» παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία την Παρασκευή 14 Μαΐου και ώρα 8:30 μ.μ στον προαύλιο χώρο του 1ου Γυμνασίου Γέρακα τη συναυλία με τραγούδια του κρασιού.




Από νωρίς το απόγευμα καθηγητές, μαθητές και γονείς βοήθησαν να στηθούν περιμετρικά της ορχήστρας καρέκλες και θρανία που μετατράπηκαν ουσιαστικά σε τραπέζια που πάνω τους είχαν κεράκια και κανάτες κρασιού έτσι ώστε να θυμίζουν παραδοσιακή ταβέρνα. Ο μπουφές στήθηκε στην είσοδο του προαυλίου, ντυμένος με ένα βαθύ κόκκινο ύφασμα, για να θυμίζει το χρώμα του κρασιού και φορτωμένος με διάφορα νόστιμα εδέσματα που είχαν ετοιμάσει οι γονείς. Ο μπουφές άνοιξε πριν την έναρξη της συναυλίας για να σερβιριστούν οι παρευρισκόμενοι. Ταυτόχρονα γινόταν προβολή των βίντεο με θέμα τις δύο εκπαιδευτικές εκδρομές που πραγματοποίησε φέτος η Πολιτιστική Ομάδα: «Μακεδονία: Οι δρόμοι του κρασιού» και «Παρίσι-Λίγηρας:οι δρόμοι του κρασιού».






Η βραδιά, που ήταν ζεστή με ένα ελαφρύ αεράκι και με ένα πεντακάθαρο ουρανό, ξεκίνησε με την ομιλία της Σοφίας Λυμπεροπούλου, που έκανε μια σύντομη αναφορά στην πλούσια δράση του προγράμματος. Τη σκυτάλη κατόπιν πήρε ο Διευθυντής του σχολείου, κ Π. Δημαράς που αφού ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους και τους συντελεστές της εκδήλωσης, αποχαιρέτισε τους μαθητές της Γ’ τάξης και με τη βοήθεια του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων τους παρέδωσε τα αναμνηστικά τους. O Δήμαρχός μας πάντα παρών σε όλες μας τις εκδηλώσεις μας, αφού εξήρε για άλλη μια φορά το έργο της Πολιτιστικής Ομάδας και εξέφρασε την έκπληξή του για τη νέα δουλειά που ετοίμασαν οι μαθητές του προγράμματος, τους ευχήθηκε καλό καλοκαίρι.








Η έναρξη της συναυλίας έγινε όταν οι μαθητές της ομάδας εμφανίστηκαν τραγουδώντας a cappella το παραδοσιακό τραγούδι «Εγώ κρασί δεν έπινα». Στη συνέχεια μια ομάδα μαθητών χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς και μετά το πρόγραμμα συνεχίστηκε με μοντέρνα τραγούδια όπως το “Alcohol is free” , το “Summer wine”, και το “Strawberry wine”. Σειρά μετά είχαν τα τραγούδια της Παλιάς Αθήνας, τα έντεχνα και τα ρεμπέτικα τα οποία ενθουσίασαν τους καλεσμένους μας που άλλοτε τα τραγουδούσαν μαζί με τη χορωδία και άλλοτε σηκώνονταν αυθόρμητα να τα χορέψουν. Ανάμεσά τους, το «Δημητρούλα μου», «Εβίβα Ρεμπέτες», «Τι σου’ κανα και πίνεις», «Πίνω και μεθώ», «Θα σπάσω κούπες» , «Τέλι Τέλι», «Η πιο καλή γκαρσόνα» κα. Σε κάποια απ’ αυτά σηκώθηκε και ο Δήμαρχος κ. Ζούτσος αλλά και ο κ. Λιακόπουλος που αποδείχτηκαν δεινοί χορευτές!




Σε όλη τη διάρκεια της συναυλίας προβάλλονταν βίντεο αλλά και φωτογραφίες που συνόδευαν τα τραγούδια και τους χορούς και έδιναν στοιχεία για τους συντελεστές και τους πρώτους ερμηνευτές τους. Αξίζει να αναφερθεί ότι προβλήθηκε επίσης ολιγόλεπτο απόσπασμα από την ταινία «Ο Μεθύστακας» με τον αξέχαστο Ορέστη Μακρή.




Τη χορωδία μας συνόδευε η ζωντανή ορχήστρα «Εκτός χρόνου», που μετά το τέλος των 23 τραγουδιών που ερμήνευσε η χορωδία , συνέχισε για περισσότερο από μία ώρα το δικό της πρόγραμμα. Το κέφι για χορό και τραγούδι είχε ανάψει ενώ το κρασί έρεε άφθονο.

Η λήξη της βραδιάς μας βρήκε όλους με ένα πλατύ χαμόγελο μιας και ήταν ένα αληθινό ελληνικό γλέντι με τραγούδια, χορό, φαγητό, κρασί και άφθονο κέφι. Αυτό που μας χαροποίησε περισσότερο ήταν που οι μαθητές μας ευχαριστήθηκαν και χάρηκαν πραγματικά. 




Πολλές οι ευχαριστίες μας στους χορηγούς μας: «Το πατητήρι» - Παπαγιάννης, «Αμπελώνες Μάρκου» - Σπύρος Μάρκου, Οινοποιείο Β. Παναγιώτου, Κτήμα Κυρ-Γιάννη, Κτήμα Χρυσοχόου, Κτήμα Ντούγκου, Οινοποιείο Σπύρου Δάβαρη, την κα Καρβουνιάρη για το κρασί που μας έδωσαν, την Pizza Sonic, Pizza Ελευθεριάδης, το Σταθμό της Μάσας και την εταιρεία Lithotech – Ξένου-Παχύ Ελένη για την εκτύπωση των αναμνηστικών. Eπίσης ευχαριστούμε το Δήμο Παλλήνης για την εξέδρα που έστησε στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας




Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων για την πολύτιμη βοήθεια, τους γονείς αλλά και όλους τους καλεσμένους μας.



Οργάνωση εκδήλωσης: Σοφία Λυμπεροπούλου, Κορίννα Περτσινίδου, Βάσια Γρμανού

Μουσική επιμέλεια- χορωδία: Θοδωρής Ρήγας

Παραδοσιακοί χοροί: Δέσποινα Αγνουσιώρου




Ο Δήμος Παλλήνης ευχαρίστησε τους ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ εκπαιδευτικούς του Κοινωνικού Φροντιστηρίου




Μέσα σ’ ένα εγκάρδιο κλίμα αλληλοϋποστήριξης και συμπόρευσης, πραγματοποιήθηκε, την Τρίτη 26 Ιουνίου 2013 στο Δημαρχείο Παλλήνης, η συνάντηση του Δημάρχου κ.Αθανάσιου Ζούτσου και των εκπαιδευτικών που με ανιδιοτελή διάθεση προσέφεραν εθελοντικά την εργασία και το χρόνο τους στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου, σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.



Ο Δήμαρχος ευχαρίστησε τους εκπαιδευτικούς για τη συμμετοχή τους στο Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης του Δήμου Παλλήνης, ενώ δήλωσε πως: «Στόχος μας είναι να επιτελέσουμε κοινωνικό έργο και το επιτελούμε με τη συμπαράσταση αξιόλογων εθελοντών εκπαιδευτικών, ενώ με την ψήφιση του Κανονισμού Λειτουργίας του Κοινωνικού Φροντιστηρίου, αποδεικνύουμε ότι θέλουμε να έχει συνέχεια και δεν το αντιμετωπίζουμε ως κάτι ευκαιριακό».




Να σημειωθεί ότι στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Παλλήνης, συμμετείχαν 145 μαθητές, υπό τη φροντίδα 23 εθελοντών εκπαιδευτικών, κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του. Η σημαντική βοήθεια που παρείχαν καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους για τη διδακτική ενίσχυση των μαθητών, αποδεικνύει έμπρακτα πνεύμα αλληλεγγύης σε ομάδες συνανθρώπων μας οι οποίοι αδυνατούν να ανταποκριθούν στις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες της εποχής μας, ενώ παράλληλα αποτελεί ισχυρό «αντίδοτο» στην κρίση.



Ελπίζουμε με την ίδια θέρμη και συνέπεια να συνεχιστεί αυτή η εθελοντική προσφορά και του χρόνου!



Συμμετέχοντες εθελοντές-εκπαιδευτικοί σε αυτή την ομαδική προσπάθεια για το σχολικό έτος 2012 - 2013 ήταν οι κάτωθι: κ. Η.Αποστολάκος μαθηματικός, κ. Θ.Παπαδημητρίου φυσικός, κα Ε.Στεφοπούλου μαθηματικός, κα Γ.Ακάσογλου φιλόλογος, κ. Αντωνακάκης μαθηματικός, κα Ε.Γκουζούνη φιλόλογος, κα Χ.Γολεμάτη φιλόλογος, κ. Α.Ευθυμίου μαθηματικός, κα Π.Ζινέλη χημικός, κα Ε.Καραναστάση γεωπόνος, κα Χ.Κατσιμίγα φιλόλογος, κα Ε.Κουμαντάκη μαθηματικός, κα Μ.Κώη μαθηματικός, κα Α.Λακουμέντα φιλόλογος, κα Β.Λάππα χημικός, κ Η.Ξυφαράς μαθηματικός, κα Ε.Παναγή φυσικός, κα Φ.Ρόδη χημικός, κα Δ.Σπυροπούλου φιλόλογος, κα Α.Σερδενέ φιλόλογος, κα Ε.Στεφοπούλου μαθηματικός, κα Μ.Τσορτέκη μαθηματικός, κα Ο.Σπύρη, αγγλική φιλολογία.



Αιτήσεις Εγγραφής των μαθητών για το σχολικό έτος 2013-14 έως τις 20 Ιουλίου 2013 και από την 1η Σεπτεμβρίου 2013, στο Δημαρχείο Παλλήνης, Ιθάκης 12, Γέρακας.

Περισσότερες πληροφορίες στο 2106604658


Ενημέρωση για την Ηπατίτιδα στους εργαζομένους του Δήμου Παλλήνης




Με επιτυχία στέφθηκε η Ημερίδα Ενημέρωσης για τη Δημόσια Υγεία, που πραγματοποιήθηκε – στις 12 Ιουνίου 2013 - στο Δημαρχείο της Παλλήνης, στο πλαίσιο προγραμμάτων προληπτικής ιατρικής του Τμήματος Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας του Δήμου.

Η ενημέρωση, που έγινε από την ιατρό του ΚΕΕΛΠΝΟ, κα. Αναστασία Ζησούλη, αφορούσε στις ηπατίτιδες και τους τρόπους προστασίας από αυτές.

Στην Ημερίδα συμμετείχαν οι υπάλληλοι του Δήμου στην καθαριότητα, στις υπηρεσίες πρασίνου, στην ύδρευση και οι καθαρίστριες των σχολικών συγκροτημάτων.

Ο Δήμος Παλλήνης διατηρεί στην κορυφή των προτεραιοτήτων του τον ανθρώπινο παράγοντα, για αυτό και οι προσπάθειες ενημέρωσης, συντείνουν στην παροχή κατά το δυνατό ασφαλέστερης εργασίας ειδικά σε μια διεύθυνση όπως είναι αυτή της Δημόσιας Υγείας.

Ένα από τα ισχυρότερα μέτρα προς την εξασφάλιση της υγείας είναι η πρόληψη.

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Ο Δήμαρχος συζητά με τους κατοίκους




Με τον τίτλο "Συζητάμε για την πόλη μας από κοντά", ο Δήμαρχος Παλλήνης, ανοίγει νέο κύκλο διαβούλευσης με τους κατοίκους.



Πρόκειται για μια σειρά από 7 συναντήσεις (Ανθούσα 1, Γέρακας 3, Παλλήνη 3) με τις οποίες ο Δήμαρχος Παλλήνης επιθυμεί να παρουσιάσει πεπραγμένα, αλλά κυρίως ΜΑΖΙ με τους κατοίκους να σχεδιάσουν το μέλλον της πόλης μας. 



Ο Δήμαρχος Παλλήνης Αθανάσιος Ζούτσος, ΚΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ τους πολίτες του Δήμου να συμμετάσχουν στην Δημόσια Διαβούλευση του Δήμου Παλλήνης.



ΜΑΖΙ με τους δημότες και κατοίκους των δημοτικών ενοτήτων, Ανθούσας, Γέρακα και Παλλήνης, του Δήμου Παλλήνης ΣΥΖΗΤΑΜΕ για όσα έχουν γίνει μέχρι σήμερα στο μεγάλο μας Δήμο, πως σχεδιάστηκαν και πως θα εξελιχθούν.



-Για να ακουστεί η γνώμη του καθενός και της καθεμιάς από εσάς.
-Για να προγραμματίσουμε και να αποφασίσουμε ΜΑΖΙ για το μέλλον της πόλης μας.




Ο Δήμαρχος Παλλήνης σας καλεί να παραστείτε στην διαβούλευση για την Δημοτική Ενότητα που κατοικεί ο καθένας για να συζητήσουμε επί τόπου τα προβλήματα, τις προοπτικές και τις δυνατότητες ανάπτυξης κάθε κομματιού, αλλά και ολόκληρης της πόλης μας.

Να σχεδιάσουμε όλοι μαζί, Δήμος και Πολίτες, την πόλη που θέλουμε.



Πρόγραμμα συναντήσεων διαβούλευσης:



Τετάρτη 3/7/2013

Οινοποιείο Πέτρου, Λ. Μαραθώνος 117 (δίπλα από Ο.Α.Ε.Δ. Παλλήνης)
Αφορά τις περιοχές: Παλαιό Κέντρο Παλλήνης, Λουτρό, Νοτίως Έδρας, Διοικητικό Κέντρο, Λόφος, Άγιος Αθανάσιος, Καραούζι


Δευτέρα 8/7/2013

ΚΑΠΗ Ανθούσας, (Πλατεία 25ης Μαρτίου)
Αφορά την Ανθούσα




Τετάρτη 10/7/2013

Πολιτιστικό Κέντρο Γέρακα, (Κλειτάρχου & Αριστείδου)
Αφορά τις περιοχές: Κέντρο Γέρακα, Σταυρός, Γαργηττός Ι & ΙΙ




Δευτέρα 15/7/2013

ΚΕΕΤ -Αποθήκες Καμπά, (οδός Λεονταρίου στην Κάντζα 800 μ από την έξοδο 17 Αττικής οδού)
Αφορά τις περιοχές: Κάντζα, Αγιος Νικόλαος Κάντζας, Εργατικές Πολυκατοικίες Ι & ΙΙ




Τετάρτη 17/7/2013

6ο Δημοτικό Γέρακα, (Κορομηλά και Κορνάρου Μπαλάνα)
Αφορά τις περιοχές: Μπαλάνα Γέρακα, Ανω και Κάτω Μπαλάνα Παλλήνης, Μπαλάνα




Δευτέρα 22/7/2013

6ο Δημοτικό Παλλήνης , (Ερατούς και Ολυμπίας, Πανόραμα)
Αφορά τις περιοχές: Πανόραμα, Μάριζα, Νέα Παλλήνη, Παπαχωράφι, Βακαλόπουλο


Τετάρτη 27/7/2013

Ξενώνας «Αρήτη», (Πεντέλης & Τυρνάβου Γέρακας)
Αφορά τις περιοχές: ΔΕΣΗ Γέρακα και όλο το εκτός σχεδίου Γέρακα

Πεζοδρόμια στο Πανόραμα





Κάντε κλικ στη φωτογραφία για περισσότερες

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή πεζοδρομίων στο Πανόραμα Παλλήνης, αναβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής των δημοτών της περιοχής, αλλά και αναμορφώνοντας την πόλη, σε συνέχεια των παρεμβάσεων του Δήμου Παλλήνης και στις τρεις Δημοτικές Ενότητες.



Τα έργα αυτά υλοποιούνται με εκσκαφές, στρώση μπετόν, πλακόστρωση πεζοδρομίων και κατασκευή αλλά και επισκευή κρασπέδων όπου απαιτείται.



Οι κατασκευή των πεζοδρομίων στην περιοχή του Πανοράματος, έρχονται να προστεθούν σε αυτές της Κάντζας, του Αγίου Νικολάου, του Γέρακα, της Ανθούσας και επιβεβαιώνουν την έμφαση που δίνει ο Δήμος Παλλήνης στη διαμόρφωση μιας φιλικής για τους κατοίκους πόλης.

Συνεδρίαση Τοπικού Συμβουλίου Παλλήνης




Την Παρασκευή 28/06/2013 και ώρα 18:00 στο Πολιτιστικό Κέντρο «Οινοποιείο Πέτρου» (Λεωφόρος Μαραθώνος 117), συνεδριάζει το Τοπικό Συμβούλιο της Δημοτικής Ενότητας Παλλήνης με τα παρακάτω θέματα:

Θέμα 1ο Λήψη απόφασης για προέγκριση αδείας ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος «ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ & ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΠΟΤΩΝ»» της Χιώτη Αικατερίνης.
Θέμα 2ο Λήψη απόφασης για προέγκριση αδείας ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος «ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΓΕΥΜΑΤΟΣ» στον Ζηρογιάννη Ανδρέα.
Θέμα 3ο Λήψη απόφασης για προέγκριση αδείας ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος «ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ-ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ (ΠΡΟΧΕΙΡΟΥ ΓΕΥΜΑΤΟΣ)» στο Μέντζελο Γεώργιο.
Θέμα 4ο Συζήτηση και λήψη απόφασης για εισήγηση σχετικά με ζητήματα καθημερινότητας και ειδικότερα θέματα που αφορούν τη θερινή περίοδο.

Τελετή λήξης για τις ακαδημίες του Παλληνιακού






Την Κυριακή 30.06.2013 και ώρα 7:00 μμ στο γήπεδο της Παλλήνης θα πραγματοποιηθεί η τελετή λήξης της αγωνιστικής περιόδου 2012-2013 για τις Ακαδημίες του Παλληνιακού.



Θα διεξαχθούν αγώνες μεταξύ των ομάδων των Ακαδημιών και θα μοιραστούν αναμνηστικά στους ποδοσφαιριστές.



Ο Παλληνιακός καλεί όλους τους κατοίκους να συμμετάσχουν στο κλείσιμο μιας ακόμα επιτυχημένης ποδοσφαιρικής περιόδου για τις Ακαδημίες.