Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Ψεκασμοί για την καταπολέμηση των κουνουπιών από την Περιφέρεια (Ενότητα Ανατολικής Αττικής)




Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής, η Αντιπεριφερειάρχης ενημερώνει για την έναρξη του προγράμματος καταπολέμησης κουνουπιών και συγκεκριμένα, η Διεύθυνση Υγειονομικού Ελέγχου και Περιβαλλοντικής Υγιεινής της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής της Περιφέρειας Αττικής, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της την Πέμπτη 20.06.2013 ξεκινά εφαρμογές από εδάφους και την Τρίτη 25.06.2013 από αέρος στις περιαστικές περιοχές των Δήμων Π. Ε. Ανατολικής Αττικής σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από το διαγωνισμό για τις περιοχές ψεκασμού.





Κατά την εφαρμογή θα ψεκαστούν σημεία (εστίες) που θα εντοπιστούν και δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα.





Για την περιοχή μας οι επίγειοι ψεκασμοί θα γίνουν την Παρασκευή 28 Ιουνίου και στα εξής σημεία:





ΑΝΘΟΥΣΑ:

1) Ρέμα Ανθούσας - Παλλήνης,


2) Ρέμα κεντρικό Ανθούσας.



ΓΕΡΑΚΑΣ:

1) Ρέμα Παναγίτσας, 


2) Ρέμα Ανθούσας – Γέρακα.


ΠΑΛΛΗΝΗ:

1) Ρέμα Κεντρικό,

2) Ρέμα Παναγίτσας,

3) Ρέμα Μιχαλινού,

4) Ρέμα Παπαχωράφι,

5) Ρέμα Μάριζας,

6) Ρέμα Βακαλόπουλου,

7) Ρέμα Κάτω ΧΑΡΒΑΤΙ, 


8) Ρέμα πλησίον της Λ. Μαραθώνος νοτιοανατολικά του Υ.Φ.Ε.Τ.



Πολιτιστική Άνοιξη 2013 - Δείτε τι έγινε




Άλλη μία χρονιά με πλούσιο ρεπερτόριο, ποικίλες εκδηλώσεις και δράσεις πολιτιστικού περιεχομένου «έκλεισε» προσωρινά. Άλλη μια "ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΆΝΟΙΞΗ" τελείωσε.





Πρόκειται για ένα θεσμό που διοργανώνει με μεγάλη επιτυχία επί σειρά ετών η Κοινωφελής Επιχείρηση Αθλητισμού Πολιτισμού Περιβάλλοντος του Δήμου Παλλήνης και που φιλοξενεί εκδηλώσεις και έργα από τα πολιτιστικά προγράμματα όλης της χρονιάς. 





Η προσπάθεια του Δήμου Παλλήνης για υψηλού επιπέδου παρεμβάσεις στον Πολιτισμό, την Τέχνη και την Ψυχαγωγία αποδίδει καρπούς. 




Δείτε τι έγινε στην "Πολιτιστική Άνοιξη 2013":



Συναυλία παιδικών χορωδιών

Παιδικές Χορωδίες Δημοτικών Ενοτήτων Γέρακα και Παλλήνης

Δείτε μόνο videos 



Θεατρική παράσταση «Μάθημα ανάθεμα»

Ομάδα «Διασχολική» - Θεατρικά εργαστήρια Δημοτικής Ενότητας Παλλήνης

Δείτε μόνο videos



Θεατρική παράσταση «Το κουκί και το ρεβίθι»

1ο τμήμα ενηλίκων - Θεατρικά εργαστήρια Δημοτικής Ενότητας Παλλήνης

Δείτε μόνο videos



Εικαστικά εργαστήρια

Παιδικό τμήμα Δημοτικής Ενότητας Παλλήνης και τμήματα ενηλίκων Δημοτικών Ενοτήτων Γέρακα και Παλλήνης



Εκδήλωση «Χορεύοντας για το διαμάντι»

Τμήματα μοντέρνων χορών Δημοτικής Ενότητας Παλλήνης

Δείτε μόνο videos



19η χορευτική συνάντηση Δήμου Παλλήνης

Τμήματα παραδοσιακών χορών Δημοτικής Ενότητας Παλλήνης

Δείτε μόνο videos



Παιδικά εικαστικά εργαστήρια 




Θεατρικό δρώμενο νηπίων

Εργαστήρι παιχνιδιού και αυτοσχέδιου παραμυθιού Δημοτικής Ενότητας Γέρακα

Δείτε μόνο videos



Συναυλία πιάνου, κιθάρας, βιολιού και μαντολίνου

Των μαθητών των μουσικών εργαστηρίων πιάνου, κιθάρας, βιολιού και μαντολίνου του Δήμου Παλλήνης με τη φιλική συμμετοχή της ορχήστρας μικτών εγχόρδων «ΑΤΤΙΚΑ» του μουσικού συνόλου «ΚΙΘΑΡΙΣ»

Δείτε μόνο videos



Συναυλία μουσικής σχολής φιλαρμονικής

Δείτε μόνο videos



Θεατρική παράσταση «Ο κύκλος με την κιμωλία»

Εφηβικό θεατρικό τμήμα Δημοτικής Ενότητας Γέρακα

Δείτε μόνο videos


Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Ενθουσίασε το εφηβικό θεατρικό τμήμα στην παράσταση "Ο κύκλος με την κιμωλία"






Κάντε κλικ στη φωτογραφία για περισσότερες

Την Δευτέρα 17 Ιουνίου, στο Πολιτιστικό Κέντρο του Γέρακα, ήταν η σειρά των μαθητών των εφηβικού θεατρικού τμήματος της Δημοτικής Ενότητας Γέρακα να παρουσιάσουν το υποκριτικό τους ταλέντο στην παράσταση «Ο κύκλος με την κιμωλία» του Μπρέχτ. Μία διασκευή του γνωστού έργου από τον Γιάννη Καλατζόπουλο σε σκηνοθεσία της δασκάλας των παιδιών, κυρίας Ασπασίας Τζιτζικάκη.



Με την ρεαλιστική απόδοση του έργου από τα παιδιά, πέρασαν διαχρονικά και επίκαιρα μηνύματα ζωής, για τον πόλεμο, την ζωή, την αγάπη και την δικαιοσύνη, προκαλώντας έτσι τον ενθουσιασμό και την προσοχή του κοινού που είχε κατακλύσει το αμφιθέατρο του Πολιτιστικού Κέντρου.







Η παράσταση ήταν το επιστέγασμα των κόπων μίας ολόκληρης χρονιάς και σημείωσε εξαιρετική επιτυχία αφού οι μικροί μας ηθοποιοί, με επαγγελματισμό που θα ζήλευαν ενήλικες, ενσάρκωσαν τους ρόλους τους με τρόπο ρεαλιστικό που μαρτυρούσε την θέλησή τους για ένα αποτέλεσμα αντάξιο της αφοσίωσής τους στην τέχνη της υποκριτικής.




Σκηνοθεσία: Ασπασία Τζιτζικάκη

Διασκευή: Γιάννης Καλατζόπουλος

Μουσική: Μιχάλης Χριστοδουλίδης

Έπαιξαν τα παιδιά: Αναστασία Αντωνιάδη, Αντρέας Βελωνάς, Γιώργος Ζιάκας, Δανάη Γιαννούση, Δώρα Χουρσανίδου, Ειρήνη Τζουραμάνη, Μάρκος Σωτηρίου, Μαρούσα Νισκόπουλου, Νικόλας Κονιαβίτης, Ξένια Κατσικοπούλου, Τάσος Θεόδωρου, Φένια Χατζηνικολάου, Φοίβος Νικηταράς










Συναυλία Σχολής Φιλαρμονικής Δήμου Παλλήνης







Κάντε κλικ στη φωτογραφία για περισσότερες

Το βράδυ του Σαββάτου 15 Ιουνίου έγινε η καθιερωμένη εκδήλωση λήξης των μουσικών προγραμμάτων της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Δήμου μας στο Πολιτιστικό Κέντρο Γέρακα.



Στη συναυλία πήραν μέρος οι μαθητές όλων των τμημάτων που λειτουργούν, παρουσιάζοντας τις δεξιότητές τους παίζοντας σόλο ή σε σύνολα υπό την καθοδήγηση των καθηγητών τους:



Κλαρινέτο: Λιουδάκη Κατερίνα, Τσάμου Ασημίνα

Φλάουτο: Μακρή Μελίνα

Σαξόφωνο: Τσακμακλή Μαριέτα

Τρομπέτα: Μωραϊτης Γιάννης

Κόρνο: Μπακούρης Αναστάσιος

Τρομπόνι: Κλαβανίδης Σταύρος

Κρουστά: Ωραιόπουλος Χρήστος 




Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι αρκετά από τα παιδιά που ξεκίνησαν 4 χρόνια πριν διακρίνονται σε διαγωνισμούς στους οποίους συμμετέχουν.



Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους συνέβαλλαν στην επιτυχή λειτουργία των τμημάτων της Φιλαρμονικής κατά τη διάρκεια της χρονιάς και ευχόμαστε το έργο της μουσικής - πολιτιστικής αναβάθμισης του τόπου μας να συνεχιστεί με τα ίδια ή ακόμα καλύτερα αποτελέσματα στο μέλλον.








Δείτε ολόκληρη τη συναυλία

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Εθελοντική αιμοδοσία στην Ανθούσα






Ο Δήμος Παλλήνης για να ενισχύσει την Δημοτική Τράπεζα Αίματος, διοργανώνει ακόμα μια εθελοντική αιμοδοσία, το Σάββατο 13 Ιουλίου 2013, στο ΚΑΠΗ Ανθούσας (Πλατεία 25ης Μαρτίου) από τις 9:00 έως 13:00. 



Ο Δήμος Παλλήνης μας καλεί σε μια έμπρακτη έκφραση κοινωνικής ευαισθησίας και αλληλεγγύης. Ας μην επαναπαυόμαστε στην ιδέα ότι δε πρόκειται να συμβεί σε μας.



Πέντε λεπτά ..σώζουν μια ζωή!



Με τη στήριξη των: "ΕΞΩΡΑΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΘΟΥΣΑΣ", "ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ - ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΘΟΥΣΑΣ", ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ "ΝΙΚΗΤΕΣ ΑΝΘΟΥΣΑΣ-ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ", ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΝΘΟΥΣΑΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ & ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΝΘΟΥΣΑΣ, ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ.















Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Συμμετοχή στο 13ο Φεστιβάλ Γενικής Γυμναστικής Ανατολικής Αττικής τριών Τμημάτων Ενόργανης Γυμναστικής της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Παλλήνης





Τρία τμήματα Ενόργανης Γυμναστικής του Δήμου Παλλήνης, συμμετείχαν στο 13 Φεστιβάλ Γενικής Γυμναστικής Ανατολικής Αττικής που διοργανώθηκε από το Δήμο Λαυρεωτικής το Σάββατο 15 Ιουνίου.



Πρόκειται για το επίλεκτο και το προαγωνιστικό τμήμα της Δημοτικής Ενότητας Παλλήνης, και το επίλεκτο τμήμα της Δημοτικής Ενότητας Γέρακα.



Τα παιδιά παρουσίασαν τα προγράμματα που όλοι μας είχαμε απολαύσει στο κλειστό του Γέρακα το Σάββατο 8 και την Κυριακή 9 Ιουνίου στις επιδείξεις των τμημάτων Ενόργανης Ρυθμικής του Δήμου Παλλήνης.



Τα τρία τμήματα εντυπωσίασαν με την παρουσία τους και είναι άξια πολλών συγχαρητήριων. Συγχαρητήρια επίσης αξίζουν στις προπονήτριες - χορογράφους Έφη Μπλέτσα για τα τμήματα της ΔΕ Παλλήνης και Βάσω Χατζή για τα τμήματα της ΔΕ Γέρακα.



Το Φεστιβάλ έγινε στο Κλειστό Γυμναστήριο Λαυρίου.



Στην εκδήλωση συμμετείχαν επτακόσιοι εξήντα οκτώ (768) αθλούμενοι, οι οποίοι παρουσιάστηκαν σε τριάντα οκτώ τμήματα, από την προσχολική έως και την τρίτη ηλικία, από δεκαεννιά ( 19) φορείς, εκπρόσωποι συνολικά δώδεκα (12) Δήμων. 




























ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ... από το 3ο Γυμνάσιο Γέρακα




Εμείς

οι "ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ"

οι "ΛΟΥΦΑΔΟΡΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ"

κι ο "ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ" 



σας προσκαλούμε την Πέμπτη 30 Ιουνίου και ώρα 20:30, στη γιορτή που διοργανώνουμε, για το τέλος της σχολικής χρονιάς, στο προαύλιο του 3ου Γυμνασίου Γέρακα. 



Σας περιμένουμε

για να δείτε πόσα πολλά και διαφορετικά πράγματα κάναμε φέτος, 

για να αποχαιρετίσουμε τους μαθητές της Γ' τάξης και 

να διασκεδάσουμε με τραγούδια και χορό.  



Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι στο γλέντι που θ' ακολουθήσει με φαγητό, ποτό και μουσική από ζωντανή ορχήστρα, έτσι ώστε στο τέλος της βραδιάς να μπορούμε να φωνάξουμε:



"ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ...!!!" 

Συνάντηση της Ένωσης Γονέων Παλλήνης με την Ε' ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής




Τη Δευτέρα 10/06/2013, στο 1ο Γυμνάσιο Γέρακα, συναντήθηκαν τα διοικητικά συμβούλια της Ε' ΕΛΜΕ Αν. Αττικής και της Ένωσης γονέων Παλλήνης.

Οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών ενημέρωσαν τους γονείς για τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της παιδείας και ιδιαίτερα για τις επικείμενες υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών και τις ενδεχόμενες απολύσεις λόγω της αύξησης του ωραρίου, και τη συγκρότηση των τμημάτων με δυσμενέστερους για τους μαθητές όρους, μετά τις νέες νομοθετικές ρυθμίσεις του Υπουργείου.

Ειδικότερα το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ενημέρωσε τους γονείς ότι κατά τη συνάντηση που είχαν Δ.Σ. ΕΛΜΕ της Αττικής με τον περιφερειακό Δ/ντή Π/θμιας και Δ/θμιας εκπαίδευσης Αττικής, τους έγινε σαφές ότι η περιφέρεια θα παρέμβει με τρόπο, ώστε ο αριθμός των απολυτηρίων που θα «μοιραστεί» στα Γυμνάσια να είναι κατά βάση πολλαπλάσιος του 27 (μαθητές ανά τμήμα), για να μην δημιουργούνται επιπλέον τμήματα εξαιτίας «μικρής» υπέρβασης του αριθμού (δηλ. να μην είναι ο αριθμός 55-56 ή 82-83).

Όσον αφορά τα θέματα των κατευθύνσεων υπήρξε ξεκάθαρη άρνηση του Περιφερειακού να δεσμευτεί αν θα λειτουργήσουν τα τμήματα με βάση την περσινή εγκύκλιο Παπαθεοδώρου, ενώ ξεκαθάρισε πως μόνο σε απομακρυσμένες περιοχές της Αττικής θα λειτουργήσουν κατευθύνσεις με λιγότερους από 15 μαθητές.

Στις περισσότερες περιπτώσεις έγινε σαφές πως θα μετακινούνται οι μαθητές από Λύκειο σε Λύκειο, για να «γεμίζουν» τμήματα.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης τα δύο Δ.Σ. διαπίστωσαν την ανάγκη κοινής δράσης για την προάσπιση του Δημόσιου σχολείου και της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης.

Στο πλαίσιο αυτό αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί παράσταση των δύο Δ.Σ. στο Δ/ντή Δ/θμιας εκπαίδευσης Αν. Αττικής με θέμα το χάρτη της νέας σχολικής χρονιάς. Συμφωνήθηκε, επίσης, να γίνει προσπάθεια για κοινή σύσκεψη του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ με τις ενώσεις γονέων της Αν. Αττικής, στο διάστημα 25-30 Ιουνίου , για να σχεδιαστούν κοινές δράσεις ενόψει της νέας χρονιάς.

TA Δ.Σ.