Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Την ικανοποίηση του συνόλου των αιτήσεων για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς διεκδικεί η ΚΕΔΕ





Την ικανοποίηση του συνόλου των αιτήσεων 71.323 παιδιών που δικαιούνται να ενταχθούν στους βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς για το έτος 2013-2014 στα πλαίσια του προγράμματος «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής», διεκδικεί με απόφαση του το Δ.Σ. της ΚΕΔΕ. 





Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα, οι πόροι που είχαν εξασφαλιστεί δεν επαρκούσαν με συνέπεια να μείνουν εκτός δομών 14.000 παιδιά. Η αρχική χρηματοδότηση ύψους 150 εκατ. ευρώ επαρκούσε για την κάλυψη μόνον 56.977 θέσεων. 





Μετά τη σημερινή (27/8/2013) απόφαση της υφυπουργού Ε. Χριστοφιλοπούλου με την οποία εξασφαλίστηκαν επιπλέον 15 εκατ. ευρώ, παραμένει ένα υπόλοιπο 14.000 παιδιών που δεν εντάσσονται. Μετά τη σχετική έγκριση από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης επιβεβαιώνεται η θέση της ΚΕΔΕ ότι υπάρχουν αναπορρόφητα κονδύλια του ΕΣΠΑ και από άλλους κωδικούς. 





Το Δ.Σ. της ΚΕΔΕ συμφώνησε να καταβληθεί προσπάθεια εξεύρεσης των υπολοίπων χρημάτων προκειμένου να μην μείνει κανένα παιδί έξω από τους παιδικούς σταθμούς.

Επιπλέον με την απόφασή της η ΚΕΔΕ διεκδικεί να εξασφαλιστούν οι αναγκαίες θέσεις εργασίας προκειμένου να λειτουργήσει ομαλά το σύνολο των δημοτικών δομών.


Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Οριστικά αποτελέσματα από την ΕΕΤΑΑ για τις αιτήσεις παιδικών σταθμών 2013-1014






Ανακοινώθηκαν από την ΕΕΤΑΑ οι οριστικοί πίνακες ωφελούμενων μητέρων του προγράμματος "Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής ζωής" για την περίοδο 2013-2014. 




Μετά την οριστικοποίηση των συνολικών πρόσθετων πόρων που θα διατεθούν στο πρόγραμμα, θα πραγματοποιηθεί συμπληρωματική τοποθέτηση παιδιών σε διαθέσιμες θέσεις με βάση τον πίνακα επιλαχουσών γυναικών



ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ

Οι εντολές τοποθέτησης των ωφελούμενων γυναικών, θα είναι διαθέσιμες στο site της ΕΕΤΑΑ έως την Παρασκευή 30/8/2013. Οι ωφελούμενες γυναίκες θα πρέπει να τις αναζητήσουν, στη δομή όπου έχουν επιλεγεί, προκειμένου να εγγράψουν το ή τα παιδιά τους μέχρι και τις 13/9/2013

CINE ΓΕΡΑΚΑ Δευτέρα 26 έως Τετάρτη 28 Αυγούστου




Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΗ

UN BONHEUR N' ARRIVE PAS SEULΕ

Σκηνοθεσία: Τζέιμς Χιούθ.

Πρωταγωνιστούν: Γκαντ Ελμαλέ, Σοφί Μαρσό, Μορίς Μπαρτελεμί.

Διάρκεια: 110 λεπτά

Ώρα έναρξης: 20.50 & 23.00 (Δυο προβολές)



Ο Σασά είναι ένας ταλαντούχος πιανίστας της τζαζ, που αρνείται να πάρει τη ζωή στα σοβαρά. Αγαπά τους φίλους του, το πιάνο του και… τα πάρτι! Τα βράδια εργάζεται σε ένα κλαμπ, όπου του αρέσει να φλερτάρει με όμορφα κορίτσια. Ζει για την κάθε στιγμή, μόνο για την απόλαυση, χωρίς ευθύνες, χωρίς οικογένεια, χωρίς υποχρεώσεις. Η ζωή του θα αλλάξει απότομα, όταν θα γνωρίσει τη 40χρονη Σαρλότ, ένα βροχερό απόγευμα. Η Σαρλότ έχει τρία παιδιά, κι ένα ζηλιάρη πρώην σύζυγο. Παρ’όλο που δε τον αγαπά πια, δυσκολεύεται να τον αφήσει, γιατί της προσφέρει ασφάλεια. Ο Σασά και η Σαρλότ, φαινομενικά δεν έχουν τίποτα κοινό, μπορεί όμως πολύ απλά να είναι φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλο.



Μπορεί να ακούγεται παράξενο, αλλά ο Τζέιμς Ουτ λέει ότι η ταινία του, δεν είναι τίποτα άλλο από τις «Αριστόγατες» της Disney αλλά με ηθοποιούς. Στην ταινία κινουμένων σχεδίων η αριστοκρατική γάτα με τα τρία γατάκια ερωτεύεται έναν αλητόγατο. Εδώ η πλούσια εν διαστάσει μητέρα, συναντά έναν τζαζ μουσικό με τον οποίο δεν την ενώνει απολύτως τίποτα, εκτός φυσικά από τον έρωτα.



Ναι το στόρι ακούγεται σαν ένα μεγάλο κλισέ, όμως το «Η Αγάπη δεν Έρχεται Μόνη», είναι μια από εκείνες τις ταινίες που δεν φοβούνται να παίξουν με τα κλισέ, ξέροντας πως όταν τα χρησιμοποιείς σωστά σε αποζημιώνουν με το παραπάνω. Το φιλμ του Ουτ, μοιάζει με μια ταινία βγαλμένη από το ίδιο καλούπι με τις τεχνικολόρ κομεντί ή τα κλασσικά ρομάντζα του παλιού Χόλιγουντ και δεν διστάζει να το δείξει, βάζοντας τους ήρωες της να ποζάρουν κάτω από αφίσες τέτοιων ταινιών ή προσφέροντας χαριτωμένες αναφορές σε εκείνη την εποχή.







Ναι η ιστορία δεν κρύβει εκπλήξεις, ναι, οι χαρακτήρες είναι σχεδόν μονοδιάστατοι και το φιλμ προσπαθεί ίσως λίγο πιο σκληρά απ ότι χρειάζεται να κάνει σαφείς τις αναφορές του, όμως μερικές φορές αυτό που μετρά είναι η χημεία των πρωταγωνιστών, η χορογραφία της σκηνοθεσίας, η απενοχοποιημένη ελαφρότητα, το κωμικό timing.



Εδώ όλα τα παραπάνω λειτουργούν όσο καλά χρειάζεται για να αφήσεις στην άκρη τις αντιρρήσεις σου και να απολαύσεις δυο εξαιρετικούς πρωταγωνιστές (ακόμη κι αν η Σοφί Μαρσό φλερτάρει μια ιδέα παραπάνω με το slapstick), σε μια ρομαντική κομεντί που δεν είναι μεν ανόητη, αλλά που δεν νοιάζεται να περάσει κανενός είδους εξετάσεις για το πόσο έξυπνη ή ανατρεπτική είναι.

Βανδαλισμοί της Δημόσιας περιουσίας... απλή αλητεία ή σημάδι κοινωνικής παρακμής; (του Βασίλη Δημητριάδη)




Την α­φορ­μή γι' αυ­τό το άρ­θρο, μου την έ­δω­σαν οι βαν­δα­λι­σμοί που έ­γι­ναν στη Νέ­α Παλ­λή­νη, ό­που χρή­σι­μα κοι­νό­χρη­στα βο­η­θή­μα­τα που εί­χε το­πο­θε­τή­σει με έ­ξο­δά του ο το­πι­κός ο­μώ­νυ­μος Σύλ­λο­γος, βρέ­θη­καν κά­ποια νύ­χτα να α­ντι­με­τω­πί­ζουν τη “μα­γκιά” κά­ποιων α­λη­τών πε­ρι­θω­ρια­κών οι ο­ποί­οι κά­θε φο­ρά που θα κά­νουν την εμ­φά­νι­σή τους στον κό­σμο μας, θα δη­μιουρ­γή­σουν και κά­ποιο πρό­βλη­μα.



Και δεν θε­ω­ρώ πως ό­σα έ­γρα­ψαν έ­χουν κά­ποια σχέ­ση με ο­ποια­δή­πο­τε ι­δε­ο­λο­γί­α ή πο­λι­τι­κή το­πο­θέ­τη­ση, Ό­χι!



Η α­λη­τεί­α με ό­ποιο κου­στού­μι και αν ντυ­θεί πα­ρα­μέ­νει α­λη­τεί­α και δυ­στυ­χώς ό­λα δεί­χνουν πως α­πέ­να­ντι σε αυ­τά τα φαι­νό­με­να βρι­σκό­μα­στε α­νυ­πε­ρά­σπι­στοι και μό­νοι!



Ού­τε βέ­βαια θα ρί­ξω κά­ποιες ευ­θύ­νες στην α­στυ­νο­μί­α α­φού εί­ναι α­δύ­να­τον να υ­πάρ­χει κά­ποιος έ­νο­πλος α­στυ­νο­μι­κός σε κά­θε δρό­μο και σπί­τι. Θα ε­πι­κε­ντρω­θώ ό­μως στο πως (δεν) δια­παι­δα­γω­γή­σα­με εμείς μί­α ο­λό­κλη­ρη γε­νιά νέ­ων και τους α­φή­σα­με να γί­νουν έρ­μαια του κά­θε πα­ρα­νο­ϊ­κού πε­ρι­θω­ρια­κού και της κά­θε α­πί­θα­νης -δή­θεν- ι­δε­ο­λο­γί­ας και λέ­ω “δή­θεν” για­τί α­δυ­να­τώ να πι­στέ­ψω πως υ­πάρ­χει κα­νείς λογικός άνθρωπος και πολιτικά ενεργός πολίτης που να ε­γκρί­νει τέ­τοια πράγ­μα­τα.



Έ­τσι λοι­πόν με μια φω­το­γρα­φι­κή μη­χα­νή πή­γα λί­γα τε­τρά­γω­να πιο πέ­ρα α­πό το σπί­τι μου, α­να­ζη­τώ­ντας κά­ποια α­νά­λο­γα πα­ρα­δείγ­μα­τα. Το πρώ­το που συ­νά­ντη­σα ή­ταν στην εί­σο­δο του 3ου Γυ­μνα­σί­ου – 2ου Λυ­κεί­ου ό­που κά­ποιοι άλ­λοι“ι­δε­ο­λό­γοι”, της α­ντί­θε­της πλευ­ράς με τους βανδάλους της Νέ­ας Παλ­λή­νης, με έ­κα­ναν να α­να­ρω­τη­θώ ποιες εί­ναι οι δια­φο­ρές τους στην πράξη.



Επίσης η ίδια εικόνα και στο ολοκαίνουριο 5ο Δημοτικό, όπου εδώ κάποιοι ποδοσφαιρόφιλοι αυτή τη φορά, βάφτισαν «Θύρα 13″ την είσοδο του σχολείου.



Στο πολιτιστικό κέντρο που ο Μίκης Θεοδωράκης είχε ονομάσει«στολίδι», κάποιοι εξέφρασαν άλλα… εσώψυχα.



«Ελλάδα ή Ελλαδιστάν»!!!Αλήθεια… αυτή την απορία έχω κι εγώ πια, μπορούν να την απαντήσουν;



Φυσικά η ίδια εικόνα επικρατεί σε κάθε δημόσιο κτήριο, κάτι που με έκανε να γυρίσω σπίτι και να σταματήσω την αναζήτηση. Είναι σαφές πως δεν υ­πάρ­χει κα­λός ή κα­κός, φα­σι­στι­κός ή σο­σια­λι­στι­κός βαν­δα­λι­σμός, εί­ναι ό­λοι α­κρι­βώς ί­διοι!






Θε­ω­ρώ λοιπόν, πως κά­ποιοι ε­κεί στα κόμ­μα­τα που τα μέ­λη ή οι φί­λοι τους ευ­θύ­νο­νται γι αυ­τές τις ε­νέρ­γειες, θα πρέ­πει να ε­πα­νορ­θώ­σουν ά­με­σα και έ­μπρα­κτα, δεί­χνο­ντας έτσι αφενός πως δεν έ­χουν σχέ­ση με τα γε­γο­νό­τα αλ­λιώς ο καθένας πια θα μπορεί να αρχίσει να σκέφτεται πως αντίθετα προ­τρέ­πουν και εν­θα­ρρύ­νουν τέ­τοιες ε­νέρ­γειες.



Ό­σο α­φο­ρά ό­λους ε­μάς, θα πρέ­πει να κα­τα­λά­βου­με πως κά­θε κα­τα­στρο­φή δη­μό­σιας πε­ριου­σί­ας, μας α­φο­ρά ά­με­σα, α­φού η α­πο­κα­τά­στα­ση γί­νε­ται με τα χρή­μα­τα που προ­ο­ρί­ζο­νταν για κά­που αλ­λού, για να μας κά­νει ευ­κο­λό­τε­ρη τη ζω­ή μας και βεβαίως ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΟΥΝαφού προέρχονται από αυτά που δεν έχουμε και είναι κρίμα να σπαταλώνται ηλιθιωδώς!



Το σημαντικότερο όμως δεν είναι το οικονομικό.. Είναι το ότι συντηρείται ένα κλίμα αυθαιρεσίας έως τρομοκρατίας που σιγά σιγά »ρουφάει» μέσα του τα ίδια μας τα παιδιά, τους αυριανούς πολίτες, ένα κλίμα μέσα στο οποίο ζούμε και προσπαθούμε να επιβιώσουμε συμβιβαζόμενοι με το άδικο και το αντιαισθητικό και απάνθρωπο. Αυτό αλήθεια… πως μπορούμε να το ανεχτούμε;



Η α­ντί­δρα­ση μας σε τέ­τοια φαι­νό­με­να ό­ταν γί­νο­νται α­ντι­λη­πτά θα πρέ­πει να εί­ναι Α­ΜΕ­ΣΗ και χω­ρίς δεύ­τε­ρη σκέ­ψη.



Βασίλης Δημητριάδης 


Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

Εορτασμός του Πολιούχου της Πόλεως του Γέρακα Αγίου Ιωάννου Προδρόμου




Ο Δήμαρχος Παλλήνης σας προσκαλεί στον ετήσιο εορτασμό του Πολιούχου της πόλεως του Γέρακα, Αγίου Ιωάννου Προδρόμου, που θα λάβει χώρα στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Γέρακα. 



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ



Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013



► 19:00 Αρχιερατικός Εσπερινός με Αρτοκλασία, στον ιερό Ναό Αγίου Ιωάννου Προδρόμου

► 20:00 Προσέλευση επισήμων

► 20:30 Λιτανεία της Ιεράς Εικόνας του Πολιούχου Αγίου, συνοδεία της Φιλαρμονικής του Δήμου Παλλήνης



Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013



► 07:00 Όρθρος και Αρχιερατική Θεία Λειτουργία



Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ


ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Η. ΖΟΥΤΣΟΣ


Την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου το Μεσσηνιακό γλέντι




Ο Σύλλογος Μεσσηνίων Παλλήνης «Ο ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ» όπως κάθε χρόνο, έτσι κι εφέτος διοργανώνει το Μεσσηνιακό Γλέντι. Μια εκδήλωση που δίνει την ευκαιρία σε όλα τα μέλη αλλά και φίλους του Συλλόγου να βρεθούν όλοι μαζί σε μια ξεχωριστή βραδιά που δεσπόζει η Μεσσηνιακή φιλοξενία.

Το Μεσσηνιακό γλέντι για μια ακόμη χρονιά θα γίνει στο μέρος το γνωστό, στον φιλόξενο χώρο του 3ου Δημοτικού Σχολείου του Δήμου Παλλήνης (Κάντζα) που με μεγάλη προθυμία, τόσο η Διεύθυνση του Σχολείου, όσο και η Σχολική Επιτροπή του Δήμου, παραχωρούν κάθε χρόνο στο Σύλλογο, την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου στις 8.30 το βράδυ.


Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τη γευστικότατη και μοναδική γουρουνοπούλα της Καλαμάτας με την ξεχωριστή σφέλα καθώς και τις απαράμιλλες δίπλες που θα προσφερθούν στο Γλέντι μας.


Η μουσική κάλυψη με παραδοσιακά και λαϊκά τραγούδια από τον κορυφαίο του είδους, τον Παναγιώτη Λάλεζα. 



Η επίλεκτη ομάδα των παραδοσιακών χορών του Δήμου μας, νέοι και νέες, που ξεκίνησαν από μικρά παιδιά το χορό, αδιάλειπτα, γεμάτα αγάπη και μεράκι στην παράδοση του τόπου μας, μαζί με τον πρωτοχορευτή τον Ηλία Νικητόπουλο και μέλος του ΔΣ του Συλλόγου, εξασφαλίζουν την άριστη εμφάνιση και το απολαυστικό θέαμα.



Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

Ζούτσος στο Kontra Channel: Καλλιεργούν την απαξίωση της Αυτοδιοίκησης


Στην εκπομπή "Επί του πιεστηρίου" του Kontra Channel εμφανίστηκε την Τετάρτη 21 Αυγούστου, ο Δήμαρχος Παλλήνης, προσκεκλημένος του δημοσιογράφου κ. Μάκη Κουρή.



Ήταν μια κουβέντα για ζητήματα που απασχολούν την Τοπική Αυτοδιοίκηση και για τα οποία ο Δήμαρχος Παλλήνης εξέφρασε την άποψή του.



Τα κυριότερα σημεία της τοποθέτησης του Δημάρχου ήταν:



► Η σφιχτή οικονομική διαχείριση σε συνδυασμό με την αποφυγή ρουσφετολογικών εξυπηρετήσεων στον πρώην Δήμο Γέρακα, σε αντίθεση με τον πρώην Δήμο Παλλήνης, δημιούργησε τις προϋποθέσεις ώστε ο σημερινός Δήμος Παλλήνης να βρίσκεται σήμερα σε πολύ καλύτερη κατάσταση από άλλους Δήμους.



► Η οικονομική κρίση έχει πλήξει και τους κατοίκους του Δήμου Παλλήνης, ο οποίος έχει αναπτύξει ένα οργανωμένο πλέγμα κοινωνικής στήριξης, με πληθώρα δράσεων κοινωνικής αλληλεγγύης, οι οποίες δεν ήταν ένα πυροτέχνημα, αλλά συνεχίζονται με συνέπεια και βελτιώνονται συνεχώς.



► Για την κινητικότητα των υπαλλήλων, είναι απαραίτητο η Κεντρική Διοίκηση να αφήσει του Δήμους να "συνεννοηθούν" μόνοι τους και όχι να "κόβει κεφάλια" εργαζομένων με οριζόντια μέτρα.



► Με στόχο την απαξίωση της Αυτοδιοίκησης, την κατηγορούν για έλλειψη διαφάνειας και διαπλοκή, γενικολογώντας, χωρίς πότε να γίνονται συγκεκριμένοι, χωρίς πότε να ποσοστοποιούν τα όποια ευρήματα. Ούτε έλλειψη διαφάνειας υπάρχει, ούτε διαπλοκή, και δεν μπορεί να κατασκευάζουν εικόνες και στερεότυπα βάζοντας τους πάντες στο ίδιο τσουβάλι.



► Η συνέχιση της απαξίωσης του θεσμού, που καλλιεργείται, θα απομακρύνει από την Αυτοδιοίκηση ικανούς και άξιους ανθρώπους που και χρειάζονται και θα μπορούσαν να βοηθήσουν πολύ.









    Εάν θέλετε να δείτε ολόκληρη την εκπομπή κάντε κλικ εδώ.





    Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

    CINE ΓΕΡΑΚΑΣ Πέμπτη 22 έως Κυριακή 25 Αυγούστου




    ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ...

    LOVE IS ALL YOU NEED

    Σκηνοθεσία: Σουζάνε Μπίερ.

    Πρωταγωνιστούν: Πιρς Μπρόσναν, Τρίνε Ντίρχολμ, Μόλι Μπλιξτ Έγκελιντ, Σεμπάστιαν Γιένσεν.

    Διάρκεια: 112 λεπτά

    Ώρα έναρξης: 20.50 & 23.00 (Δυο προβολές)




    Ο Φίλιπ είναι ένας μοναχικός, γοητευτικότατος, Άγγλος μεσήλικας που ζει στη Δανία, μακριά από την διαλυμένη του οικογένεια. Κάπου εκεί έξω κάτω από τον ίδιο ψυχρό ουρανό, η Ίντα, μια Δανέζα κομμώτρια, η οποία αναρρώνει από ένα πρόσφατο πρόβλημα υγείας πιάνει τον άντρα της στο κρεβάτι με μια συνάδελφό του, η οποία έχει τα μισά της χρόνια.



    Οι μοίρες των δυο συναντιούνται, αναπόφευκτα, στο δρόμο για τη μαγευτική Ιταλία, όταν ο γιος του Φίλιπ, Πάτρικ, θα παντρευτεί την κόρη της Ίντα, Άστριντ.



    Η βραβευμένη με Όσκαρ Σουζάνε Μπίερ δίνει μια εντελώς διαφορετική διάσταση στην αξία της ανθρώπινης αγάπης, ανακινώντας ένα κινηματογραφικό μείγμα ζεστασιάς και εμπιστοσύνης. Μετά το Οσκαρικό «Ίσως, Αύριο!» την ταινία της σκηνοθέτιδος που έκανε τους πάντες να μιλούν γι’ αυτή, λίγα χρόνια πριν, σκαλίζοντας τη ματαιότητα της ανθρώπινης σχέσης εξουσιαστή – εξουσιαζόμενου, η σημαντικότερη εκπρόσωπος των ρεαλιστικών κινηματογραφικών χρωμάτων της σημερινής Δανίας, επιστρέφει με μια πρωτοφανή, ελπιδοφόρα και χαρούμενη ωδή στα γλυκόπικρα, ανθρώπινα συναισθήματα.





    Ερωτας Είναι... trailer από Flixgr



    Στο υπόβαθρο συναντάμε την ονειρική φύση της Ιταλίας, η οποία συμβάλει αβίαστα στη σύνθεση μιας καρτ-ποστάλ, ιδανικής για να φιλοξενήσει την απόλυτα οπτιμιστική εξερεύνηση του αγνώστου, μπαίνοντας ως μαγικό χαλί – παράλληλα - κάτω από τα πόδια δυο ανθρώπων που κρύβουν, επιμελώς και με τον πιο αστείο τρόπο, τις ανασφάλειές τους. Αγάπη, απώλεια, παραλογισμός και χιούμορ, παίρνουν σάρκα και οστά. Ντύνονται με δέρμα ανθρώπινο, συνθέτοντας, τελικά, μια περίπλοκη εκδοχή ζωής που εκπλήσσει, γοητεύει, συγκινεί και ταρακουνά ακόμη και τις πιο καλά θωρακισμένες ανθρώπινες καρδιές.



    Το απίστευτα ρεαλιστικό ψυχικό βάθος των χαρακτήρων, συνδυασμένο με τα καθημερινά εμπόδια της ζωής που η Μπίερ λατρεύει να καταγράφει και να αναδεικνύει ευχάριστα, δίνουν τελικά μια κινηματογραφική προσέγγιση γεμάτη χαρά αλλά και πόνο. Ωστόσο εδώ δεν μιλάμε για μια απλή χαρά, αλλά για την εκστατική εκείνη αίσθηση ευτυχίας που νιώθει κανείς όταν βλέπει μπροστά του μια νέα αρχή γεμάτη προσδοκίες και όνειρα.