Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Μαζεύονται τα ασυμμάζευτα;






Έχω γράψει αρκετά για τα "έργα και ημέρες" των προηγούμενων διοικήσεων της Παλλήνης. "Έργα και ημέρες" που καλείται η σημερινή διοίκηση να επιδιορθώσει, βελτιώσει, τελειοποιήσει, ξαναφτιάξει.



Τρανταχτό παράδειγμα αδιαφορίας και εγκατάλειψης το κλειστό της Παλλήνης. Ένα γήπεδο το οποίο φιλοξενεί καθημερινά εκατοντάδες παιδιά. Ε' λοιπόν φίλοι μου το κλειστό αυτό στάζει. Μόλις βρέξει βγαίνουν οι κουβάδες για να μαζέψουν τα νερά. Μάλιστα από τα νερά είχε καεί και ο ηλεκτρονικός πίνακας αποτελεσμάτων.



Σ' αυτή την κατάσταση μας παραδόθηκε το κλειστό της Παλλήνης και από την πρώτη στιγμή που διαπιστώθηκε το πρόβλημα ξεκίνησαν οι ενέργειες για την επισκευή του.



Αντικαταστάθηκε ο ηλεκτρονικός πίνακας αποτελεσμάτων (κόστος 12.000 €) και έγινε μόνωση στην  οροφή η οποία όμως, λόγω της άθλιας κατάστασης από την πολύχρονη εισροή νερού, δεν έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Έτσι λοιπόν η αντικατάσταση της στέγης είναι πια μονόδρομος και έχει δρομολογηθεί (βρίσκεται σε φάση δημοπράτησης).



Το κλειστό της Παλλήνης είναι ένα μόνο, από τα αρκετά σημεία που η εγκατάλειψη ήταν ολοφάνερη. Όλα θέλουν το χρόνο τους. Και η σημερινή διοίκηση έχει δείξει ότι οι χρόνοι της είναι απείρως συντομότεροι, τόσο από τους χρόνους των προηγούμενων διοικήσεων της Παλλήνης, όσο και από τους χρόνους του Ελληνικού Δημοσίου. Αλλά όπως λέω και στον τίτλο "Μαζεύονται τα ασυμμάζευτα;"

24Χ7 support, από την υπηρεσία Υδρευσης του Δήμου Παλλήνης






Δεν είναι λίγες οι φορές που διαπιστώνεται κάποια βλάβη στο δίκτυο ύδρευσης. Και μία βλάβη ως γνωστό δεν κοιτά αν είναι εργάσιμη μέρα ή όχι. Οποιαδήποτε όμως μέρα ή ώρα, η βλάβη αυτή θα πρέπει να αποκατασταθεί προκειμένου να μη διακοπεί η υδροδότηση των νοικοκυριών και βεβαίως να περιοριστεί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα η απώλεια νερού την οποία πληρώνουμε όλοι. Στο δήμο μας υπάρχει ομάδα “επιφυλακής” η οποία αναλαμβάνει να επέμβει άμεσα.



Οι εργαζόμενοι στην ύδρευση όπως είναι φυσικό, δεν έχουν ωράρια αφού θα πρέπει να είναι έτοιμοι ανά πάσα στιγμή, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο 7 ημέρες την εβδομάδα.




Και θα πρέπει να γνωρίζουμε πως η υπερωριακή απασχόλησή τους, δεν αμείβεται όπως έχουμε στο μυαλό μας, αλλά υπόκειται στους αυστηρούς και άδικους περιορισμούς που έχει επιβάλλει η πολιτεία για την οποία ακόμα τα έκτακτα συμβάντα, έχουν όριο που δεν μπορεί να ξεπεραστεί. Σήμερα, στο Δήμο Παλλήνης αντιμετωπίζονται κατά μέσο όρο 10 βλάβες την εβδομάδα στο δίκτυο ύδρευσης, ειδικά σε παλαιότερα δίκτυα, ενώ παράλληλα γίνεται προσπάθεια αντικατάστασης των αγωγών προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι βλάβες.



Και στις τρεις δημοτικές ενότητες ως γνωστόν υπάρχουν ακόμα πολλά χιλιόμετρα “γερασμένου” δικτύου. Στην Παλλήνη και στο Γέρακα όμως λόγω της μεγαλύτερης έκτασης θα χρειαστεί πολύ καιρός μέχρι να αντικατασταθούν όλοι οι παλιοί αγωγοί (και αυτό είναι μία απάντηση για το τι χρηματοδοτεί το τέλος “νέων έργων” που βλέπουμε στο λογαριασμό ύδρευσης).



Το ότι οι εργασίες αυτές γίνονται από συνεργεία ύδρευσης του Δήμου μας, εξασφαλίζει ταχύτητα αφού δεν χρειάζονται οι χρονοβόρες τυπικές διαδικασίες που προβλέπονται για τα δημοτικά έργα και βεβαίως, ύπαρξη υποδομών, τεχνογνωσίας και πολύτιμης εμπειρίας (φανταστείτε τα τόσα χιλιόμετρα δικτύου, τις αμέτρητες βάνες και τα πιεστικά μηχανήματα που υπάρχουν) των εργαζομένων στην ύδρευση, κάτι που αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα για το Δήμο μας.



















Συγκέντρωση τροφίμων από το Σύλλογο "ΠΗΓΗ"


Την πρωτοβουλία συγκέντρωσης τροφίμων προκειμένου να βοηθήσει συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη, ανέλαβε ο Πολιτιστικό Σύλλογος Γέρακα "Η ΠΗΓΗ"



Δείτε την ανακοίνωση του Συλλόγου:



Ενημερώνουμε τους συμπολίτες μας, πως ο Σύλλογός μας αναλαμβάνει πρωτοβουλία για τη συγκέντρωση τροφίμων στα πλαίσια της κοινωνικής ευθύνης, που πλέον είναι ανάγκη να μετουσιωθεί σε έμπρακτες δράσεις, με στόχο να ενισχυθούν οι ενορίες της περιοχής που δραστηριοποιούνται στη οργάνωση συσσιτίων προς απόρους συμπολίτες μας.

Η συγκέντρωση των τροφίμων, γίνεται στα γραφεία του Συλλόγου, Εβρου 25 (τηλ. 210 6610069) κάθε Τετάρτη 19:00 - 22:00 μ.μ και Παρασκευή 19:00 - 21:00 μ.μ.
Επίσης κατόπιν συνεννόησης στα τηλέφωνα:
6944310339 (κ. Δήμητρα Μανιού)
6932918242 (κ. Κώστας Κορώνης)


Θα πρέπει να τονίσουμε πως αυτές οι δράσεις σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν λύση απέναντι στην οικονομική κρίση, τις πολιτικές αποφάσεις και τα "ΜΝΗΜΟΝΙΑ" που δημιούργησαν συνθήκες για την ανάληψή τους.



Ουσιαστική και ριζική αντιμετώπιση αυτών των συνεπειών, υπάρχει ΜΟΝΟ μέσα από την Κοινωνική Αφύπνιση και Αγωνιστική Παρουσία, απέναντι στις αιτίες που προκάλεσαν τέτοια άθλια αποτελέσματα στην κοινωνία μας!

Έκδοση εφημερίδας από την Ένωση Συλλόγων Γονέων




Η Ένωση Συλλόγων Γονέων Παλλήνης προχωρά στην έκδοση διμηνιαίας εφημερίδας η οποία θα διανέμεται δωρεάν σε όλα τα σχολεία. Στόχος είναι η δημιουργία μίας πλατφόρμας επικοινωνίας μεταξύ της Ένωσης και των συλλόγων, αλλά πολύ περισσότερο μεταξύ των Συλλόγων. Μέσα από την επικοινωνία αυτή θα μπορούμε όλοι οι γονείς να ενημερωνόμαστε για τις δράσεις των συλλόγων αλλά και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε.

Καλούμε όλους τους συλλόγους γονέων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να μας στείλουν τα άρθρα τους το συντομότερο δυνατό στη διεύθυνση info@egp.gr προκειμένου να συγκεντρωθεί η ύλη και να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες για να εκτυπωθεί η εφημερίδα των γονέων.

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Οι εργασίες που έγιναν στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Παλλήνης





Λιακόπουλος Άγγελος
Πρόεδρος Σχολικής
Επιτροπής
Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης

► Στο 1ο Γυμνάσιο Γέρακα έγινε εξωτερικό Βάψιμο, σιδηρουργικές εργασίες όπου υπήρχαν ανάγκες, βάψιμο χημείου και σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες διαμόρφωση του Γηπέδου Μπάσκετ.

► Στο 2ο Γυμνάσιο Γέρακα έγιναν οι εξής εργασίες: Εξωτερικό & Εσωτερικό Βάψιμο, Καθαρισμός Αποχετεύσεων, αλλαγή τζαμιών καθώς τοποθετήθηκαν και ανεμιστήρες.

► Στο 3ο Γυμνάσιο Γέρακα (2ο Λύκειο Γέρακα) έγιναν εργασίες βαψίματος εξωτερικά και εσωτερικά, τοποθετήθηκαν καθρέφτες σε αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, κάγκελα, τζάμια και παγκάκια και έγινα επισκευές σε air condition, σε ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις και στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

► Στο 1ο Λύκειο Γέρακα ολοκληρώθηκε το βάψιμο εξωτερικού χώρου, έγινε καθαρισμός στον περιβάλλοντα χώρο, τοποθετήθηκαν καινούριοι ανεμιστήρες σε όλες τις αίθουσες, τζάμια, και έγινε καθαρισμός αποχέτευσης καθώς και συντήρηση φωτοτυπικών μηχανημάτων.

► Στο 1ο Γυμνάσιο Παλλήνης έγιναν εργασίες ελαιοχρωματισμού εξωτερικά και εσωτερικά τοποθετήθηκαν Παγκάκια και έγιναν επισκευές σε air condition και στην πόρτα του χημείου. 


► Στο 2ο Γυμνάσιο Παλλήνης ολοκληρώθηκαν εργασίες ελαιοχρωματισμού στο εσωτερικό, τοποθετήθηκαν παγκάκια, στο γήπεδο ποδοσφαίρου τοποθετήθηκαν τέρματα.
Ακόμη μπήκαν χωρίσματα σε αίθουσα χημείου, τοποθετήθηκαν πίνακες ανακοινώσεων και διαδρραστικοί πίνακες.

► Στο 3ο Γυμνάσιο Παλλήνης: έγιναν οι εξής εργασίες: Βάψιμο εξωτερικού χώρου και τουαλετών, ηλεκτρολογικές εργασίες , συντήρηση air condition, συντήρηση επισκευές ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων, εγκατάσταση συναγερμού , συντήρηση φωτοτυπικών μηχανημάτων, προμήθεια φορητών υπολογιστών, εγκατάσταση projector, επισκευές air condition.

► Στο 1ο Λύκειο Παλλήνης έγινε βάψιμο Εσωτερικού χώρου και Εξωτερικού χώρου καθώς και βάψιμο στα κάγκελα και σιδηρουργικές και ηλεκτρολογικές εργασίες όπου υπήρχαν ανάγκες. Ακόμη Τοποθετήθηκαν χωρίσματα αιθουσών και έγιναν συντηρήσεις καυστήρων και των καλοριφέρ.


► Στο Εσπερινό Γυμνάσιο & Λύκειο Παλλήνης: Βάψιμο εσωτερικού και εξωτερικού χώρου , συντήρηση air condition, συντηρήσεις φωτοτυπικών μηχανημάτων, προμήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών.

► Στο 2ο Λύκειο Παλλήνης έγιναν εργασίες βαψίματος εξωτερικού και εσωτερικού χώρου οι οποίες είναι σε εξέλιξη , επισκευάστηκαν παγκάκια, επισκευή στέγης, επισκευές καλοριφέρ, αντικατάσταση τζαμιών λόγω καταστροφών, αντικατάσταση αλουμινίων και επισκευές στις πόρτες.

► Καλλιτεχνικό Σχολείο: Εσωτερικά Χωρίσματα για αίθουσες και αντικατάσταση πλακιδίων σε αίθουσες

► Μουσικό Σχολείο : Βάψιμο Εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, συντήρηση υδραυλικών και ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων

► Στο Γυμνάσιο Ανθούσας έγιναν εργασίες κατασκευής περίφραξης, επισκευή στέγης, επισκευή λεβιτοστασίου, αντικατάσταση πυροσβεστήρων, ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, αλλαγή ρολογιού ηλεκτρικού ρεύματος μέσω ΔΕΗ, αλλαγή τζαμιών.

Η Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Παλλήνης, με τη συνένωση των τριών πόλεων, από 01-01-2011, κλήθηκε να διαχειριστεί άμεσα μια σειρά από θέματα και προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι συνολικά 16 σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Λαμβάνοντας δε υπ΄ όψη την εξαιρετικά δύσκολη οικονομική συγκυρία, η διαχείριση των προβλημάτων των σχολείων αποτελούσε για όλα τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου μας μια πρόκληση και ένα στοίχημα.

Συνεπείς απέναντι στην ευθύνη που αναλάβαμε και με την προσοχή μας εστιασμένη στις ανάγκες των σχολείων μας, προσπαθήσαμε και καταφέραμε να μη προσθέσουμε στις οικογένειες των μαθητών περισσότερα προβλήματα.

Στόχοι: Να ολοκληρωθούν ο καθαρισμός φρεατίων, και αποχετεύσεων, η συντήρηση των καυστήρων οι αναγομώσεις των πυροσβεστήρων, η αντικατάσταση των απολεσθέντων αλεξικέραυνων από όσα σχολεία δεν υπάρχουν, και να καλύπτεται όποια ανάγκη προκύπτει κάθε φορά. Συμμετέχουμε στο πρόγραμμα του ΕΙΝ, αναφορικά με την απασχόληση καθαριστριών στις σχολικές μας μονάδες, με δεδομένο ότι καθυστερούν οι εν λόγω χρηματοδοτήσεις από το κράτος, είναι σημαντική η οικονομική συμβολή του Δήμου και προσωπικά του Δημάρχου Αθανασίου Ζούτσου, με την οποία εξασφαλίζεται η έγκαιρη καταβολή της μισθοδοσίας και ενσήμων στους απασχολούμενους στην καθαριότητα των σχολικών μονάδων.

Ο Δήμος συνεχίζει το πρόγραμμα απολύμανσης και απεντόμωσης. Έχει προβλεφθεί να έχουν πετρέλαιο όλες οι σχολικές μονάδες.

Ακόμα κι αν, λόγω της οικονομικής συγκυρίας , το κράτος δεν χορηγήσει τα απαιτούμενα κονδύλια στο Δήμο μας, είναι στοίχημα για μας η λειτουργία των σχολείων μας χωρίς κανένα πρόβλημα.

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου
της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Λιακόπουλος Άγγελος


Πρόσκληση σε ημερίδα με θέμα "Ρευματικές Παθήσεις: Ενα μεγάλο Κοινωνικό Πρόβλημα"





Πρόσκληση





Το Ελληνικό Ίδρυμα Ρευματολογίας και ο

Δήμος Παλλήνης 


έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν 


στην Ημερίδα Ενημέρωσης του Κοινού με θέμα:


“Ρευματικές Παθήσεις: Ένα Μεγάλο Κοινωνικό Πρόβλημα” 


Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την 18η Νοεμβρίου 2012


ημέρα Κυριακή και ώρα 18:00


στο Πολιτιστικό Κέντρο Γέρακα


Κλειτάρχου & Αριστείδου, Γέρακας






ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ:



18:00-18:15 Προσέλευση

Προεδρείο

Αλέξανδρος Ανδριανάκος, Ρευματολόγος,

Α.Ε. Καθηγητής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών,

Πρόεδρος Ελληνικού Ιδρύματος Ρευματολογίας

Βασίλειος Χατζηλουλούδης, Ρευματολόγος,



18:15-18.30 Χαιρετισμοί

Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσογαίας & Λαυρεωτικής

Δήμαρχος Παλλήνης

Πρόεδρος Ελληνικού Ιδρύματος Ρευματολογίας



18:30-18:35 Θεραπεύεται η Ρευματοειδής Αρθρίτιδα (ΡΑ);

Κλεοπάτρα Ζαφειρίου, Ασθενής με ΡΑ



18:35-19:00 Ρευματικές παθήσεις: Τι είναι, ποιες είναι & ποια είναι τα

συμπτώματά τους

Αλέξανδρος Ανδριανάκος



19:00-19:15 Επιπτώσεις των ρευματικών παθήσεων στους αρρώστους, στο

κοινωνικό σύνολο και στην εθνική οικονομία

Αθανάσιος Φλώρος, Ρευματολόγος



19:15-19:35 Πρόληψη και θεραπεία των ρευματικών παθήσεων

Αλέξανδρος Ανδριανάκος



19:35-20:15 Συζήτηση




20:15-20:45 Μικτή Χορωδία Δήμου Παλλήνης



Μετά το τέλος του Προγράμματος θα ακολουθήσει cocktail


Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Απολύσεις στο Δημόσιο; άρθρο μου στη Φωνή του Γέρακα


Έχω ξαναγράψει στο παρελθόν πως αν και εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα και μάλιστα σε ένα κλάδο που στο άμεσο μέλλον πρόκειται να πληγεί βαθύτατα, είμαι κατά των απολύσεων των Δημοσίων Υπαλλήλων.



Δυστυχώς σ’ αυτή τη χώρα έχουμε μάθει να τα συζητάμε όλα λάθος.



Η εμμονή της τρόικα για απολύσεις 15.000 ανθρώπων από το Δημόσιο δεν πρόκειται να βελτιώσει σε τίποτα, το πρόβλημα τη χώρας. Εάν κάποιος μου αποδείξει πως το Ελληνικό Κράτος θα σωθεί με την εξοικονόμηση των μισθών 15.000 ανθρώπων θα υποκλιθώ στη διάνοιά του.



Αντιθέτως πιστεύω ότι οι απολύσεις στο Δημόσιο θα επιδεινώσουν το πρόβλημα της χώρας ενισχύοντας το φαύλο κύκλο της ανεργίας. Οι απολυμένοι Δημόσιοι υπάλληλοι αυτομάτως θα σταματήσουν να καταναλώνουν. Θα σταματήσουν να αγοράζουν ρούχα, παπούτσια, θα περιορίσουν τα φροντιστήρια των παιδιών, δεν θα βάψουν το σπίτι τους και λοιπά τέτοια που θα έχουν επίπτωση και σε άλλους κλάδους. Τι επίπτωση; Μικρότερο τζίρο σε επιχειρήσεις, λιγότερο ΦΠΑ για το κράτος, περισσότερους άνεργους στον ιδιωτικό τομέα. Και πάμε πάλι από την αρχή του κύκλου που με την ακολουθούμενη τακτική θα συνεχίζεται μέχρι την απόλυτη εξαθλίωση όλων μας.



Παρενθετικά να σας πω πως το ίδιο - εννοώ τον ίδιο κύκλο - ακολουθούμε από την αρχή της κρίσης και της ένταξής μας στο ΔΝΤ-Μνημόνιο μόνο που η αρχή του ήταν οι μειώσεις μισθών και συντάξεων και η αύξηση του ΦΠΑ. Αυτό έφερε την αύξηση της ανεργίας στον ιδιωτικό τομέα και όλοι κάνουμε σβούρες ακολουθώντας την πορεία του κύκλου. Μόνο που κάθε φορά που περνάμε από το ίδιο σημείο το βιοτικό μας επίπεδο είναι όλο και χαμηλότερο.



Ξεκίνησα όμως λέγοντας πως σ’ αυτή τη χώρα τα συζητάμε όλα λάθος. Να σας πω τι εννοώ. Ναι είμαι κατά των απολύσεων Δημοσίων Υπαλλήλων. Αυτό όμως, το να συζητάμε να απολύσουμε υπαλλήλους επίορκους, δηλαδή που δεν τήρησαν τον όρκο τους, δηλαδή που «τα πήραν» με εξοργίζει. Τι το συζητάμε ρε παιδιά; Έπρεπε να μας το πει η τρόικα; Δεν έπρεπε ήδη να το έχουμε κάνει; Και όμως εμείς ακόμα το συζητάμε.



Αυτό είναι που με εξοργίζει. Ότι σ’ αυτή τη χώρα συζητάμε τα αυτονόητα. Και όσο συζητάμε τα αυτονόητα όχι μόνο εξοργίζομαι αλλά φοβάμαι κιόλας. Φοβάμαι ότι αυτοί οι παντελώς ανίκανοι να μοιράσουν δυό γαϊδουριών άχυρα, δεν θα καταλήξουν στο αυτονόητο του ότι έπρεπε ήδη να έχουν φύγει οι επίορκοι, αλλά θα βρουν κάποια τέτοια φόρμουλα απολύσεων (γιατί δυστυχώς απολύσεις θα γίνουν) που θα βολεύει τα μαγαζάκια τους. Πιστεύω δηλαδή πως οι επίορκοι, τα λαμόγια, θα τη γλυτώσουν πάλι και οι όποιες απολύσεις γίνουν, θα γίνουν κομματορουσφετολογικά με αποτέλεσμα να την πληρώσουν και κάποιοι που δεν θα έπρεπε. Και όλο αυτό θα γίνει με τις ευλογίες συνδικαλιστών τύπου «Φωτόπουλου» που είναι αναπόσπαστο κομμάτι του συστήματος.



Αντί να συζητάμε για το πώς θα αναμορφωθεί ο Δημόσιος τομέας ώστε να γίνει πιο παραγωγικός, αντί να συζητάμε για το πώς θα καλύψουμε τα κενά στην υγεία και την παιδεία εμείς συζητάμε για το αν θα διώξουμε τους «επίορκους». Έλεος!

Η Φωνή του Γέρακα - φύλλο 177