Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Ολοκληρώθηκε η εκδίκαση των ενστάσεων για την ΠΕ3 «Λόφος - Άγιος Αθανάσιος» της ΔΕ Παλλήνης

Ομαλά κύλισε η διαδικασία εκδίκασης των ενστάσεων της ΠΕ3 «Λόφος - Άγιος Αθανάσιος» που πραγματοποιήθηκε κατά τη συνεδρίαση της 25ης Οκτωβρίου του Δημοτικού Συμβουλίου.


Εξετάστηκαν συνολικά 35 ενστάσεις εκ των οποίων οι 3 αν και υπεβλήθησαν εκπρόθεσμα, μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εξετάστηκαν και αυτές.



Οι ενστάσεις εξετάσθηκαν μία-μία με παράλληλη επίδειξη επί χάρτου με τη χρήση projector της εξεταζόμενης ιδιοκτησίας. Στους ενιστάμενους δόθηκε όσος χρόνος ζητήθηκε προκειμένου να εκθέσουν τις απόψεις τους, να παρουσιάσουν τους λόγους της ένστασής τους, αλλά και να κάνουν τις προτάσεις τους. 

 
Ο Δήμος Παλλήνης ακολούθησε απαρέγκλιτα την πάγια τακτική του που αποτελεί και μια από τις θεμελιώδεις αρχές του, να μη θυσιάζει το καλό των πολλών για να γίνει αρεστός σε ελάχιστους. Η τακτική αυτή είναι μονόδρομος για την επιτυχή κατάληξη και την οριστική ένταξη της περιοχής στο σχέδιο πόλεως.



Έτσι λοιπόν προς αυτή την κατεύθυνση και αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία των ενστάσεων σύντομα ο φάκελος θα συμπληρωθεί και θα προωθηθεί στο ΥΠΕΚΑ.



Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη πολεοδομική ενότητα είχε συμπεριληφθεί στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Παλλήνης το 1989, καθώς και στις τροποποιήσεις του το 1992 και το 1999. Μέχρι σήμερα έχουν γίνει τρεις αναρτήσεις για την συγκεκριμένη πολεοδομική ενότητα (το 2005 και εκδικάστηκαν το 2006, το 2009 οι οποίες δεν εκδικάστηκαν ποτέ και η τρίτη τώρα).



Η μεγάλη χρονική καθυστέρηση ένταξης της περιοχής «Λόφος - Άγιος Αθανάσιος» οφείλεται στη μετατόπιση που έγινε τα προηγούμενα έτη στο ρέμα Χαλκίδος, καθώς και σε τρία τμήματα που χαρακτηρίστηκαν αναδασωτέα το 2005 τα οποία μάλιστα περιελάμβαναν ακόμα και αγροτικούς δρόμους.



Η σημερινή δημοτική αρχή με επικεφαλής τον Δήμαρχο Αθανάσιο Ζούτσο και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Κωνσταντίνο Μπάκα, από την αρχή της θητείας της έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στην τεκμηριωμένη τεχνικά και επιστημονικά οριοθέτηση του Ρέματος Χαλκίδας ώστε να ακολουθεί την βαθιά γραμμή (ιστορική κοίτη) της Γεωγραφικής Υπηρεσίας κάτι που συνάδει απόλυτα με τις σημερινές επιταγές του ΥΠΕΚΑ. Έτσι αφού συντάχθηκε και οριοθετήθηκε η μελέτη του εν λόγω ρέματος, για πρώτη φορά πήρε έγκριση από το αρμόδιο τμήμα της περιφέρειας.



Οι επανειλημμένες επαφές με το Δασαρχείο οδήγησαν στο να ληφθούν υπόψη τα αναδασωτέα κομμάτια στην τελευταία ανάρτηση του σχεδίου κάτι που δεν συνέβαινε παλιότερα.



Η ολοκλήρωση της εκδίκασης των ενστάσεων της περιοχής «Λόφος – Άγιος Αθανάσιος» δεν είναι παρά μια από τις πολλές ενέργειες προώθησης του σχεδίου πόλεως στη Δημοτική Ενότητα Παλλήνης η οποία σημειώνουμε ότι αποτελείται από 14 πολεοδομικές ενότητες που στο σύνολό τους έχουν να επιδείξουν σημαντική πρόοδο.

ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 στον ΦΕΣ «η Κάντζα»




Η θεατρική Ομάδα του Συλλόγου ΦΕΣ «η Κάντζα» ΦΙΛΟΙΣΤΡΟΝ παρουσιάζει την επίκαιρη πολιτική σάτιρα του Σακελλάριου – Γιαννακόπουλου σε σκηνοθεσία Σάσας Γκούβελου, «Υπάρχει και Φιλότιμο» (ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ) 


► ΣΑΒΒΑΤΟ 3 Νοεμβρίου
► ΚΥΡΙΑΚΗ 4 Νοεμβρίου
► ΚΥΡΙΑΚΗ 11 Νοεμβρίου
► ΣΑΒΒΑΤΟ 17 Νοεμβρίου &
► ΚΥΡΙΑΚΗ 25 Νοεμβρίου 




ΕΝΑΡΞΗ ΣΤΙΣ 20:00 ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ



Η είσοδος είναι ελεύθερη





"Σας περιμένουμε στις παραστάσεις μας για να γελάσουμε αφήνοντας για λίγο την οικονομική, κοινωνική κρίση και τις φτηνιάρικες τούρκικες σειρές στα «φτωχά» τηλεοπτικά κανάλια της χώρας μας".



Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Διαγραφή Σπύρου Κωνσταντά από την παράταξη της μείζονος αντιπολίτευσης



Με έγγραφο που υπογράφουν όλα τα εναπομείναντα μέλη της παράταξης της μείζονος αντιπολίτευσης και το οποίο κατατέθηκε σήμερα 29/10/2012 στο Δήμο, διαγράφεται από την παράταξη ο Σπύρος Κωνσταντάς. 



Αφορμή ήταν οι διαφοροποιήσεις τους σε ψηφοφορίες, στην προηγούμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Τα αίτια όμως είναι κατά τη γνώμη μου βαθύτερα.



Για τη διαγραφή του κ. Κωνσταντά μας είχε προϊδεάσει ο επικεφαλής της παράταξης κ. Μερτύρης από καιρό.



Σας παραθέτω χρονολογικά τις εξελίξεις στην παράταξη της μείζονος αντιπολίτευσης, όπως τις έχω περιγράψει μέσα από αναρτήσεις μου:



 13/04/2011: Διαγραφή του Δημήτρη Βελιώτη

 27/05/2011: Παραίτηση Σπύρου Κωνσταντά από επικεφαλής της παράταξης

 21/02/2012: Παραίτηση Τριαντάφυλλου Κουτσικούρη από επικεφαλής της παράταξης

 22/02/2012: Ανεξάρτητος δηλώνει ο κ. Σμυρλιάδης. Ένα ακόμη πλήγμα στη Μείζονα Αντιπολίτευση

 24/02/2012: Ο Παναγιώτης Μερτύρης νέος επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης του Δήμου Παλλήνης

► 06/03/2012: Διαγραφή (;) του Σπύρου Κωνσταντά από το Συνδυασμό "Δήμος Ισχυρός - Πόλη με Όραμα"






Η αλήθεια είναι πως η παράταξη της μείζονος δεν μας αφήνει να πλήξουμε καθόλου. 


Προσωπικά πιστεύω πως οι διαγραφές δεν τελείωσαν. Ίδομεν! 


Βελτιώσεις στις πρόσφατες τροποποιήσεις των λεωφορειακών γραμμών του Δήμου Παλλήνης







Καραγιάννης Γρηγόρης


Αντιδήμαρχος Παλλήνης


με αρμοδιότητες το Σχέδιο 


Πόλης της Ανθούσας, και 


τη Συγκοινωνία όλου 


του Δήμου.


Ο Δήμος Παλλήνης έχοντας υπό στενή παρακολούθηση τις πρόσφατες αλλαγές (Δείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ) των λεωφορειακών γραμμών και προκειμένου να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των κατοίκων, ζήτησε και πέτυχε:



Α’ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 314 & 324 ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ 01/11/2012



► Τα δρομολόγια της γραμμής 314 που εξυπηρετούν τους μαθητές του 1ου Γυμνασίου – Λυκείου Παλλήνης θα ξεκινούν στις 07:15 το πρωί από το Πικέρμι και το αντίστοιχο μεσημεριανό στις 13:55 από Δουκίσσης Πλακεντίας. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των μαθητών στην περιοχή του Πανοράματος θα εκτελείται και κατά τα δυο δρομολόγια η παλιά διαδρομή.

► Τα δρομολόγια της γραμμής 324 που εξυπηρετούν τους μαθητές του 2ου Γυμνασίου – Λυκείου Παλλήνης θα ξεκινούν στις 07:15 το πρωί από το Γήπεδο Ανθούσας και το αντίστοιχο μεσημεριανό στις 13:55 από το ίδιο σημείο.


    Ενημερώνουμε ότι τα αντίστοιχα δρομολόγια της γραμμής 301 (Σχολική διαδρομή) που αφορούν την εξυπηρέτηση μαθητών του 1ου Γυμνασίου – Λυκείου Παλλήνης, λειτουργούν ήδη και είναι το πρωί στις 06:55 από Δουκίσσης Πλακεντίας και το αντίστοιχο μεσημεριανό στις 14:00 από Δουκίσσης Πλακεντίας.




    Β’ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 324 ΑΠΟ 01/11/2012 



    Επέκταση του ωραρίου της συγκεκριμένης γραμμής τις καθημερινές από τις 20:00 μ.μ. από το Γήπεδο της Ανθούσας στις 22:00 μ.μ.



    Κατανοώντας τα προβλήματα των κατοίκων της περιοχής της Κάντζας και των εργατικών κατοικιών, που προκύπτουν μετά την κατάργηση των λεωφορειακών γραμμών 307, 315 από μεριάς του ΟΑΣΑ, ο Δήμος Παλλήνης διεκδικεί συνεχώς πύκνωση των δρομολογίων της γραμμής 324 τις καθημερινές και λειτουργία της την Κυριακή. Πέραν αυτών, ο Δήμος Παλλήνης, έχει σχεδιάσει και υποβάλλει πρόταση δημιουργίας νέας γραμμής, έγγραφο (31254/22-10-2012) για την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής του Αγ. Νικολάου, Κάντζας και εργατικών κατοικιών Κάντζας.



    Γ’ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 304



    Στα πλαίσια εξυπηρέτησης των εργατικών κατοικιών Κάντζας επεκτείνεται το ωράριο της λεωφορειακής γραμμής 304 αντί για τις 21:30 στις 22:20 από Δουκίσσης Πλακεντίας προς εργατικές κατοικίες Κάντζας- Αρτέμιδα και στις 23:25 από Αρτέμιδα προς εργατικές κατοικίες Κάντζας- Νομισματοκοπείο.



    Δ’ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 314 ΑΠΟ 01/11/2012 



    Επεκτείνονται τα δρομολόγια της γραμμής 314 στο Πανόραμα για την εξυπηρέτηση των μαθητών καθώς και το ωράριό της με την προσθήκη ενός δρομολογίου που θα εισέρχεται στον οικισμό Πανοράματος ξεκινώντας από το σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας στις 23:30.



    Ε’ ΙΔΡΥΣΗ ΝΕΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ


    • Ίδρυση στάσης επί της οδού Ευρυτανίας για μετεπιβίβαση των επιβαινόντων στις γραμμές 301, 302, 314 επί της Λεωφ. Μαραθώνος με τα Α5 και 305 προς Αθήνα. 

    • Ίδρυση στάσης επί της Λεωφ. Μαραθώνος στο Lidl, για μετεπιβίβαση των επιβαινόντων στην 301, 302, 314, Α5, 305, 319. 

    • Ίδρυση στάσης επί του Προαστιακού Παλλήνης για το 301 στην κατεύθυνση προς Ανθούσα. 

    • Ίδρυση στάσης επί της οδού Δάμωνος μετά από κατάργηση της στάσης επί της οδού Κλεισθένους, για το 314 με κατεύθυνση προς Παλλήνη. 

    • Στάση με στέγαστρο επί της πλατείας Ολυμπιάδος στο Πανόραμα που αφορά τη γραμμή 314. 


    Ο Δήμος Παλλήνης, μέσω του αρμόδιου Αντιδημάρχου κ. Καραγιάννη Γρηγόριου, συνεχίζει την προσπάθεια για την βελτίωση των συγκοινωνιών με αποκλειστικό στόχο την όσο το δυνατόν καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων. Οι ανωτέρω τροποποιήσεις έρχονται να βελτιώσουν τα προσφάτως τροποποιημένα δρομολόγια των λεωφορειακών γραμμών και αν χρειαστεί, ο Δήμος Παλλήνης είναι έτοιμος να επέμβει και πάλι.



    Σημειώνουμε τέλος, ότι η τήρηση των ωραρίων είναι αποκλειστική ευθύνη του ΟΑΣΑ.


    Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στο Σύλλογο Γονέων του 3ου Γυμνασίου Γέρακα




    Από τις εκλογές που διενεργήθηκαν την 21/10/2012 στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου Γέρακα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο που προέκυψε και συγκροτήθηκε σε σώμα έχει ως εξής:.




    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κακλιδάκης Μανώλης

    ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Παφίλη Άννα

    ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Κυρομίτη Πέγκυ

    ΤΑΜΙΑΣ: Τσαρούχας Ηλίας

    ΜΕΛΟΣ: Βρεττού Άννα

    ΑΝ. ΜΕΛΟΣ Παντιώρα Βασιλική

    ΑΝ. ΜΕΛΟΣ Ταμπαροπούλου Ουρανία






    Για την ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ 




    Κακλιδάκης Μανώλης

    Λυμπεριάδης Χρήστος

    Παφίλη Αννα

    Βρεττού Άννα 




    Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο απευθυνόμενο στους γονείς, ευχαριστεί από καρδιάς για τη μεγάλη συμμετοχή στις εκλογές και τη Γενική Συνέλευση 21/10/2012 όπου προσήλθαν 126 γονείς, καθώς και για το ενδιαφέρον και τις προτάσεις, στα θέματα που αφορούν τα παιδιά στο σχολικό τους περιβάλλον, τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε και συμπληρώνει:





    "Tο Διοικητικό Συμβούλιο ελπίζει αλλά και επιδιώκει την άριστη συνεργασία μαζί σας .Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων δεν είναι μόνο τα μελή του Δ.Σ. αλλά όλοι εσείς,

    Κατανοούμε πως διανύουμε μια εποχή δύσκολη για όλους μας καθημερινά αντιλαμβανόμαστε ότι η οικονομική κρίση εξελίσσεται σε κοινωνική κρίση επηρεάζοντας όλους τους τομείς της ζωής μας.

    Στο χώρο της Παιδείας όπου οι εξελίξεις είναι ραγδαίες, τόσο σε εκπαιδευτικό όσο και σε λειτουργικό επίπεδο θα πρέπει ενωμένοι και συσπειρωμένοι μέσα από τα συλλογικά μας όργανα (,Συλλόγους γονέων), να αγωνιστούμε για το καλύτερο μέλλον των παιδιών μας".















    Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

    Ανθούσα, Γέρακας, Παλλήνη: ΜΙΑ ΠΟΛΗ - ΜΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ





    Κάντε κλικ στη φωτογραφία

    για περισσότερες

    Σε πείσμα όσων επέμεναν να αμφιβάλουν,

    σε πείσμα όσων πίστευαν ότι η ΜΙΑ παρέλαση δεν θα έχει επιτυχία,

    σε πείσμα όσων ήθελαν η ΕΝΙΑΙΑ παρέλαση να μην έχει επιτυχία,

    σε πείσμα όσων προσπάθησαν, ελέω τοπικισμών, η ΕΝΙΑΙΑ παρέλαση να μην έχει επιτυχία ,



    μαθητές, εκαπιδευτικοί, μαζικοί φορείς, και ΚΥΡΙΩΣ κάτοικοι, και από τις τρεις Δημοτικές Ενότητες, αγκάλιασαν την πρωτοβουλία του Δημοτικού Συμβουλίου, ξεπέρασαν τους όποιους τοπικισμούς και ανακατεμένοι μεταξύ τους, κατέκλυσαν την Λεωφόρο Ντραφίου, όπου παρακολούθησαν τα παιδιά μας, τα παιδιά και των τριών Δημοτικών Ενοτήτων, να παρελαύνουν.



    Η πρώτη φορά πέτυχε. Μικρολεπτομέρειες που χρειάζονται βελτίωση εντοπίστηκαν και θα διορθωθούν. Ας μην αφήσουμε τους κακεντρεχείς, τους μεμψίμοιρους, τους εμμένοντες σε τοπικισμούς, να επισκιάσουν με τη γκρίνια τους αυτό το επιτυχημένο εγχείρημα, που από την τεράστια προσέλευση των κατοίκων και μόνο, δείχνει ότι η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η υπέρβαση αυτή, ανταποκρίνεται στη βούληση των κατοίκων.



    Της παρελάσεως προηγήθηκαν οι δοξολογίες και οι καταθέσεις στεφάνων στην κάθε Δημοτική Ενότητα, όπως γίνονταν μέχρι σήμερα.








    Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

    Δημοτικός Σύμβουλος ή κλητήρας; - άρθρο μου στο Νεολόγο




    Θα μπορούσε ο τίτλος να είναι και Δήμαρχος ή κλητήρας παραφράζοντας την ευρέως διαδεδομένη έκφραση «από Δήμαρχος κλητήρας». Βάζω όμως το Σύμβουλος γιατί δεν θα μπορούσα εγώ να μιλήσω για το Δήμαρχο, αλλά και γιατί γνωρίζω ότι ο σημερινός όχι μόνο δεν έχει πρόβλημα αλλά αρκετές φορές χρειάζεται να ασχοληθεί και ασχολείται με πράγματα που μάλλον θα έπρεπε να τα κάνει κάποιος άλλος και όχι ο ίδιος. Ασχολείται και με πρωτογενή δουλειά και δεν έχει κανένα θέμα ότι δήθεν υποβαθμίζεται εάν έτσι πρόκειται να δώσει λύση και να έρθει το επιθυμητό.

    Είναι μεγάλη κουβέντα φίλοι μου το αν τελικά πρέπει ή δεν πρέπει ο αιρετός να ασχολείται με ζητήματα «ταπεινά», «μικρά», «δευτερεύοντα» ή αν πρέπει να μην ασχολείται με αυτά και να τα αφήνει στους υπαλλήλους και αυτός να παραμένει ταγμένος στη «μεγάλη ιδέα» «στο μεγάλο σκοπό», όπως και αν ο ίδιος τα προσδιορίζει. 


    Ίσως θα ήταν καλύτερα αυτό το ερώτημα να το απαντήσουν μη αιρετοί για να δούμε τελικά πως μας θέλετε. Προσωπικά θα επιθυμούσα να ανοίξει ένας τέτοιος διάλογος ώστε να δούμε τελικά ποια είναι η κυρίαρχη άποψη και μάλιστα προς τούτο γράφω και αυτό το κείμενο.

    Λοιπόν φίλοι μου μετά από 18 έτη στην τοπική αυτοδιοίκηση πιστεύω πως ούτε το ένα ούτε το άλλο είναι ιδανικό.

    Ο αιρετός πράγματι πρέπει να έχει τη δυνατότητα και την ικανότητα βέβαια να οραματίζεται, να σκέφτεται, να προγραμματίζει τα βήματα για την επίτευξη των στόχων και να μπορεί να εμπνεύσει τους υπηρεσιακούς παράγοντες να υλοποιήσουν τις σκέψεις του και το όραμά του. Άλλωστε κανείς δεν μας ψήφισε για να βγάζουμε φωτοτυπίες ή να μεταφέρουμε έγγραφα. Μας ψηφίσατε επειδή συμφωνήσατε με την άποψη(?) που εκφράσαμε(?) προεκλογικά και θα μας κρίνετε στο τέλος για την υλοποίησή της.

    Και βέβαια όλα τα παραπάνω αυστηρά στα πλαίσια της ομάδας που υποτίθεται ότι έχει ένα κοινό όραμα και κοινές επιδιώξεις. Γιατί εάν όλα τα παραπάνω βρουν εφαρμογή στο πλαίσιο μια προσωπικής στρατηγικής τότε ο στόχος πάει περίπατο. Οι προσωπικές στρατηγικές του καθ’ ενός ξεχωριστά εάν δεν έχουν έναν κοινό παρονομαστή είναι παλάτια στην άμμο.

    Αυτό είναι το γενικό και αρκετά θεωρητικό πλαίσιο που περιγράφει ιδανικές καταστάσεις. Υπάρχουν όμως ιδανικές καταστάσεις σε μια χώρα που βυθίζεται; Υπάρχουν ιδανικές καταστάσεις σε μια Τοπική Αυτοδιοίκηση που παλεύει για την επιβίωσή της;

    Σήμερα ο αιρετός έχει να αντιμετωπίσει μια σειρά από προβλήματα που μπορεί να ξεκινάνε από την έλλειψη προσωπικού, την έλλειψη πόρων, την ατολμία των υπηρεσιακών παραγόντων, τη δαιδαλώδη δημόσια διοίκηση και πολλά άλλα που θα μπορούσα να απαριθμώ επί ώρες. Σήμερα ο αιρετός πρέπει να μπορεί να συνδυάζει. Να έχει άποψη και να την καταθέτει, να έχει όραμα για την πόλη, αλλά παράλληλα να είναι και διατεθειμένος να κάνει και πράγματα που θα βοηθήσουν στο στόχο και που είναι «ταπεινά» όπως είπα παραπάνω. Δεν θα πέσει η μύτη κανενός, κάνοντας πρωτογενή δουλειά εάν αυτό δεν μπορεί να αποφευχθεί και αν η δική του συμβολή θα επιφέρει πιο γρήγορα λύση.

    Μη βιαστείτε να πείτε «τι μας λες ρε Καρρά τώρα, να βγουν δηλαδή οι αιρετοί να μαζεύουν σκουπίδια;» Όχι δεν σας λέω αυτό. Αυτό είναι λαϊκισμός που ίσως να βρει ανταπόκριση στ’ αυτιά αρκετών αλλά δεν λέω αυτό. Λέω ότι ο αιρετός πρέπει να ξεπεράσει στερεότυπα του παρελθόντος και να είναι έτοιμος και διαθέσιμος να προσφέρει και σε πρακτικά ζητήματα, γιατί απλά δεν γίνεται αλλιώς.

    Κλείνοντας να σας πω για όσους είδαν ένα κείμενο που κυκλοφόρησε και δεν κατάλαβαν, πως ο ΚΑμεΡΑμαν είμαι εγώ και δεν ντρέπομαι καθόλου αφού δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Θα δεχόμουν μια συζήτηση για τις βιντεοσκοπήσεις γενικά, αλλά τσάμπα προσπαθείτε να με μειώσετε με το χαρακτηρισμό, τον οποίο παρεμπίπτοντος βρίσκω ευφυή, γιατί απλά δεν έχω πρόβλημα να ασχολούμαι ΚΑΙ με «ταπεινά», «μικρά» και «δευτερεύοντα» ζητήματα.