Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Party "Αδέσποτη συμμαχία"




Εθελοντές από όλες τις περιοχές της Αττικής έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους το τελευταίο διάστημα με ένα και μόνο στόχο. Την απομάκρυνση των ζώων από τον καταυλισμό των αθίγγανων στο Νομισματοκοπείο.



Στον καταυλισμό υπάρχουν πάνω από 50 ζώα, τα οποία είναι στο σύνολό τους σχεδόν, άρρωστα και κακοποιούνται καθημερινά.



Με καθημερινές εξορμήσεις οι εθελοντές συλλέγουν τα ταλαιπωρημένα ζώα με σκοπό να τους παράσχουν περίθαλψη και φιλοξενία.



Αυτή η τιτάνια προσπάθεια απαιτεί χρήματα. Για όσους λοιπόν δεν αφήνουμε την θαλπωρή του καναπέ μας υπάρχει κι άλλος τρόπος να βοηθήσουμε.



Η "Αδέσποτη Συμμαχία" (έτσι έχουν ονομάσει οι εθελοντές αυτή τους τη συνεργασία) διοργανώνει party ενίσχυσης του σκοπού της. Ας τους βοηθήσουμε διασκεδάζοντας.









Δραστηριότητες δημιουργικής απασχόλησης για τους μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου Γέρακα από το Σύλλογο Γονέων




Για 6η χρονιά το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Γέρακα διοργανώνει δραστηριότητες δημιουργικής απασχόλησης μαθητών (Μαθήματα Σκακιού, Μουσικοκινητικής, Παραδοσιακών Χορών, Εικαστικών). 




Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στο χώρο του σχολείου απογευματινές ώρες σύμφωνα με το πρόγραμμα.Το πρόγραμμα των μαθημάτων θα διαμορφωθεί ανάλογα με τις συμμετοχές των μαθητών.

Περισσότερες πληροφορίες στην αίτηση συμμετοχής πουθα μοιραστεί ως έντυπο στους μαθητές.













Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

«Κοινωνική ευαισθησία» και «αγωνιστικές κινητοποιήσεις» - άρθρο μου στο Νεολόγο




Είναι γνωστή στους περισσότερους η υπόθεση της δέσμευσης ενός τεράστιου ποσού των διαθεσίμων του Δήμου, από την εταιρεία REDS, για οφειλές που δημιουργήθηκαν μια δεκαετία πριν.



Το ιστορικό της υπόθεσης που οδήγησε σήμερα στο να τίθεται σε κίνδυνο η βιωσιμότητα του Δήμου μας, έχει αναδειχθεί ποικιλοτρόπως και όλοι έχετε βγάλει τα συμπεράσματά σας. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να αναφερθώ περισσότερο, επαναλαμβάνοντας ημερομηνίες, νόμους, αποφάσεις που ίσως και να σας κουράσουν και να μη τους δώσετε σημασία.



Είναι ξεκάθαρο, κατά τη γνώμη μου, ότι πρόκειται για μια υπόθεση που καλείται να χειριστεί η σημερινή διοίκηση του Δήμου η οποία δεν έχει την παραμικρή ανάμιξη ή ευθύνη σε όλο αυτό που δημιουργήθηκε.



Όσο και αν προσπαθείτε αγαπητοί μου φίλοι να χρεώσετε την υπόθεση στη σημερινή διοίκηση τόσο θα απομονώνεστε. Οι ευθύνες χειρισμών έχουν ονοματεπώνυμα γνωστά στους κατοίκους που - δυστυχώς για σας - δεν περιλαμβάνονται στη σημερινή λίστα διοίκησης του Δήμου Παλλήνης.



Πέρα όμως από τα παραπάνω τα οποία είναι ξεκάθαρα στο μυαλό οποιουδήποτε νοήμονος ανθρώπου, αναδεικνύονται και άλλα ζητήματα που δεν μπορώ παρά να μη τα σχολιάσω.



Υπάρχουν αρκετοί που επικαλούνται την «κοινωνική ευαισθησία» της εταιρείας ότι και αν σημαίνει αυτό. Πραγματικά δυσκολεύομαι να καταλάβω τι σημαίνει και σε τι αποσκοπεί η επίκληση της κοινωνικής ευαισθησίας μιας ιδιωτικής κερδοσκοπικής επιχείρησης όταν απέναντί της έχει σε 4 εκ. ευρώ που από λάθος χειρισμούς έχει τη δυνατότητα να διεκδικεί. Για να καταλάβω δηλαδή, επειδή είναι κοινωνικά ευαίσθητη (η εταιρεία) και επειδή αν μας πάρει τα χρήματα ίσως και να μην μπορούμε να λειτουργήσουμε βασικές κοινωνικές δομές, θα κάνει πίσω και θα μας πει δεν τα διεκδικώ; Αγαπητοί μου αναγνώστες όποιος το πιστεύει αυτό νομίζω ότι «πλανάται πλάνην οικτράν».



Υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που επιθυμούν αγωνιστικές κινητοποιήσεις, ξέρετε, πως είχαμε τους κατασκηνωτές στο Σύνταγμα, κάτι αντίστοιχο με Παλληνιώτες, Γερακιώτες, Ανθουσιώτες, έξω από την εταιρεία να την έχουν αποκλείσει περιμένοντας τον CEO να βγει στο μπαλκόνι και να πει «φτάνει… ο αγώνας σας με έκανε να αλλάξω γνώμη. Αποσύρω τη διεκδίκηση των χρημάτων». Ας σοβαρευτούμε. Επαναλαμβάνω δεν έχουμε να κάνουμε με κάποιο Υπουργείο, δεν έχουμε να κάνουμε με κάποια Κυβέρνηση που οι πιέσεις ενίοτε αποδίδουν. Έχουμε να κάνουμε με μια ιδιωτική εταιρεία που σκοπό της έχει το κέρδος.



Τέλος υπάρχουν και οι άλλοι που επιθυμούν την λαϊκή συνέλευση «για να ενημερωθούν» λέει, οι κάτοικοι για το θέμα. Πέρα από το ότι οι κάτοικοι είναι ήδη ενημερωμένοι μια τέτοιου είδους λαϊκή συνέλευση κατά την ταπεινή μου γνώμη, μόνο ως ομαδική ψυχοθεραπεία μπορεί να χρησιμεύσει, όπου ο καθένας θα λέει ότι του κατέβει στο κεφάλι, και όποιοι έρθουν για να ενημερωθούν πραγματικά θα φύγουν μετά τους πρώτους πέντε ομιλητές. Όλο αυτό μερικοί το ονομάζουν ανοιχτή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, λες και υπάρχουν και κλειστές. Εκτός αν «κλειστές» είναι οι συνεδριάσεις που ανακοινώνονται και μετά, τηλεφωνικά, αλλάζει η ώρα. Ή μήπως είναι οι συνεδριάσεις που οι συμμετέχοντες δεν μπαίνουν από την κεντρική πόρτα. Αλήθεια υπάρχουν τέτοιες συνεδριάσεις; Κάποιος εμπειρότερος από μένα αυτοδιοικητικός ας μου απαντήσει αν θέλει.



Για τους «δεν έχω χαρτιά» δεν θα πω τίποτα παρά μόνο ότι πρέπει να τα ψάξουν μεταξύ τους, γιατί ούτε και η Δημοτική αρχή βρήκε χαρτιά.



Αγαπητοί μου αναγνώστες πραγματικά δεν ξέρω πια θα είναι η κατάληξη αυτού του πολύ δύσκολου θέματος που καλείται να χειριστεί η σημερινή διοίκηση. Πρόκειται για μια δικαστική διαμάχη και όχι για μια πολιτική αντιπαράθεση – διεκδίκηση. Ας αφήσουμε τα υποκριτικά «όλοι μαζί» και πραγματικά όλοι μαζί ας σταθούμε δίπλα στο νομικό επιτελείο του Δήμου και στον ίδιο το Δήμαρχο.







Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

ΝΟ... ΘΕΙΑ - Μια ξεχωριστή παράσταση από τη Θεατρική ομάδα "ΚΡΙΣΗΣ" και την Κοινωφελή Επιχείρηση Δήμου Παλλήνης






Κάντε κλικ πάνω στη φωτογραφία για περισσότερες

Μια ξεχωριστή θεατρική παράσταση, ένα έργο γραμμένο για την σημερινή πραγματικότητα και καθημερινότητα, παρουσίασε η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου Παλλήνης στα πλαίσια των εκδηλώσεων «Πολιτιστικός Σεπτέμβριος 2012», που βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.



Η παράσταση, από τη Θεατρική ομάδα «ΚΡΙΣΗΣ», στο γεμάτο Πολιτιστικό Κέντρο του Γέρακα. Πραγματικά όσοι δεν ήρθατε χάσατε.



Αντί να περιγράψω εγώ την παράσταση, διαβάστε καλύτερα τι λένε οι συντελεστές της και δείτε αποσπάσματα (Videos από την Κοινωφελή Επιχείρηση Δήμου Παλλήνης)











"Όταν γεννιόταν η ιδέα της δημιουργίας μιας νέας θεατρικής ομάδας με τίτλο «Ομάδα ΚΡΙΣΗΣ», τις ίδια εκείνες ημέρες στην Αθήνα, στο «ΓΚΑΖΙ», ετοιμαζόταν ένα καινούργιο θέατρο με τίτλο «ΑΒΑΤΟΝ».

Σε μια άλλη άκρη της Αττικής σε μια ταράτσα του Αυγούστου που φίλευε η Εύβοια απέναντι τα μελτέμια της, γεννιόταν η πρώτη μου θεατρική κωμωδία, που έμελε να γίνει και το πρώτο ανέβασμα τούτης της θεατρικής ομάδας. Μα και το πρώτο ανέβασμα το νέου αυτού θεάτρου.

Μια κωμωδία που ξεπήδησε ξάφνου μπροστά μου καθώς είχα το προσκλητήριο του ΙΚΑ ανά χείρας, και με παρέσυρε να αφήσω για λίγο στην άκρη όλες μου τις μουσικές συνθέσεις μα και όποιο λογοτεχνικό κείμενο συνέγραφα εκείνο τον καιρό και να παρασυρθώ στην αφήγηση μια θεατρικής κωμωδίας.

Γράφτηκε σε ένα μήνα, με κέφι λαχανιασμένο να ξεφύγω έλεγα από τη μαυρίλα που μας καταδίωκε.

Και έτσι με το ίδιο κέφι το άρπαξε και ο νιογέννητος θίασος και το έτρεξε ακόμη γρηγορότερα προς το καινούργιο θέατρο!"

Η συγγραφέας Μαριέλλη Σφακιανάκη Μανωλίδου








Ο θίασος νέος, το έργο φρέσκο, σύγχρονο, άπαικτο «ΝΟ… ΘΕΙΑ». Γράφτηκε σήμερα για να παιχτεί σήμερα!

Γιατί πιστεύω πως ο συγγραφέας πρώτα απ’ όλα, καλείται να καταθέσει τη μαρτυρία του για την εποχή του!

Καθρέφτης της σκληρής Ελληνικής πραγματικότητας!

Το γέλιο όμως που αναδύεται ξορκίζει τη θλίψη, τη μιζέρια και την απογοήτευση, και αποκαλύπτει το λαμπερό πρόσωπο της αισιοδοξίας και της δημιουργικότητας.

Αυτά τα συναισθήματα προσπαθήσαμε να αναδείξουμε όσο καλύτερα μπορούσαμε, για να σας προσφέρουμε χαρά και γέλιο αυτό το βράδυ που είσαστε κοντά μας, χωρίς να ξεχνάμε βέβαια ότι «οι άνθρωποι φοράνε το χαρακτήρα τους, όπως ο λύκος το τομάρι του»!

Η σκηνοθέτης ΚΙΚΗ Αυγουστάτου



Ο θεατρική ομάδα «ΚΡΙΣΗΣ» αποτελείται από τους:

Μάκης Αρβανιτάκης

Σωτήρης Νάνος

Γιώργος Μπούγος

Ανδρομάχη Γεωργίου

Βάσω Κοτσίρη

Στεφέλενα Κόνιαρη

Μιχάλης Τσικαλάκης







Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ΝΕΟΛΟΓΟΣ που κυκλοφορεί - Αρ.Φύλλου 211














Πρόσκληση σε Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Αγίου Νικολάου




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ



Την ΚΥΡΙΑΚΗ 23 Σεπτεμβρίου 2012 και ώρα 11.00 το πρωί στο γραφείο του Συλλόγου μας (Μεγακλέους 1 & Λεονταρίου) θα πραγματοποιηθεί η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση μελών.

Η Γενική Συνέλευση είναι απολογιστική και εκλογική.



ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

1.Απολογισμός δράσης της απερχόμενης Διοίκησης.

2.Έγκριση οικονομικού απολογισμού για το 2011 και προϋπολογισμού για το 2012.

3.Συζήτηση και προγραμματισμός δράσης για τη επόμενη διετία.

4.Εκλογή νέου ΔΣ και Εξελεγκτικής επιτροπής.



Για την επιτυχία της Συνέλευσης και τη πρόοδο του οικισμού μας, ΚΑΛΟΥΜΕ όλους τους κατοίκους του Αγ. Νικολάου:

*Να προσέλθουν στη Γενική Συνέλευση, για να καταθέσουν τις απόψεις τους και να ψηφίσουν για εκλογή νέου Δ.Σ και Εξελεγκτικής επιτροπής.

*Να δηλώσουν υποψηφιότητα στα όργανα του Συλλόγου



Αιτήσεις υποψηφιοτήτων θα γίνονται δεκτές μέχρι και το Σάββατο 9/6/2012 στο γραφείο του Συλλόγου , στο φαξ 210-6041178, στο e-mail: ag.nik_kantza@yahoo.gr και το κατάστημα του κου Λύγουρη στην οδό Λεονταρίου.



Με τιμή,

Για το Διοικητικό Συμβούλιο



Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΜΑΡΙΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

ΚΙΝ.6932374128





Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


ΝΙΚ.ΓΛΥΚΟΓΙΑΝΝΗΣ


ΚΙΝ.6957218184


Συνεδρίαση 16η/2012 Δημοτικού Συμβουλίου Παλλήνης







Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου και ώρα 19:00


Συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου Παλλήνης



Συνεδρίαση Τοπικού Συμβουλίου Παλλήνης




Την Τρίτη 25/09/2012 και ώρα 19:00 στο Πολιτιστικό Κέντρο «Οινοποιείο Πέτρου»(Λεωφόρος Μαραθώνος 117), συνεδριάζει το Τοπικό Συμβούλιο της Δημοτικής Ενότητας Παλλήνης με τα παρακάτω θέματα: 




Θέμα 1ο: Λήψη απόφασης για εισήγηση στην επιτροπή ποιότητας ζωής, του Δήμου Παλλήνης την μεταφορά της Λαϊκής Αγοράς της Κάντζας.

Θέμα 2ο: Λήψη απόφασης για εισήγηση στο Δήμαρχο, την ονοματοδοσία των δρόμων στην εντός σχεδίου περιοχής στο Βακαλόπουλο.

Θέμα 3ο: Λήψη απόφασης για χορήγηση ανανέωσης της άδειας λειτουργίας Μουσικών οργάνων στο κέντρο ΣΝΑΚ ΜΠΑΡ LATANIA .

Θέμα 4ο: Λήψη απόφασης για προέγκριση ίδρυσης καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος στην εταιρεία ΑΙΓΛΗ Α.Ε.

Θέμα 5ο: Λήψη απόφασης για προέγκριση ίδρυσης καταστήματος Υγειονομικού ενδιαφέροντος στον ΜΥΣΙΡΛΗ ΣΤΑΜΑΤΗ.

Θέμα 6ο: Λήψη απόφασης για προέγκριση ίδρυσης καταστήματος Υγειονομικού ενδιαφέροντος στον ΜΠΕΛΙΩΤΗ ΑΝΤΩΝΙΟ.