Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Σάββατο 28 Ιουνίου: Ημέρα αλληλεγγύης για την ενίσχυση του Κοινωνικού Παντοπωλείου




Εθελοντές και οι εργαζόμενοι στο Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης του Δήμου Παλλήνης θα βρίσκονται το Σάββατο 28 Ιουνίου 2014 έξω από τα παρακάτω super markets της περιοχής μας, με σκοπό τη συγκέντρωση τροφίμων μακράς διάρκειας για τους δικαιούχους του Κοινωνικού Παντοπωλείου.




Τα συνεργαζόμενα super markets είναι:  



  • ΑΒ Βασιλόπουλος (Food Market), Λ. Μαραθώνος 4, Παλλήνη

  • Carrefour Planet, στη Λ. Μαραθώνος 131, Γέρακας

  • ΜΑΡΚΕΤ ΙΝ, Λ. Μαραθώνος 70, Παλλήνη

  • Σκλαβενίτης, Κλεισθένους 235, Γέρακας και 

  • Σκλαβενίτης, Λ. Μαραθώνος στο Πικέρμι 




  •  


    Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Παλλήνης (Μιαούλη 28, Γέρακας, τηλ.: 2106612890), λειτουργεί από τις αρχές του 2011 και σήμερα με την υποστήριξη της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης «ΔΡΑΣ.Ε.», φτάνει να εξυπηρετεί πάνω από 360 οικογένειες συμπολιτών μας που βρίσκονται στο όριο της φτώχειας.  


     




    Για τη συστηματική κάλυψη των συμπολιτών μας σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, αναζητά διαρκώς χορηγίες από φορείς και ιδιώτες με κοινωνική ευαισθησία. 


     


    Αυτή τη φορά, καλούμε τους κατοίκους σε μία δράση αλληλεγγύης που θα λάβει χώρα στα τοπικά σούπερ μάρκετ, το Σάββατο 28 Ιουνίου 2014, από τις 10:00 έως τις 14:00


     


    Στόχος είναι η συλλογή τροφίμων μακράς διαρκείας και ειδών πρώτης ανάγκης, ώστε τα ράφια του Κοινωνικού μας Παντοπωλείου να είναι γεμάτα, μέχρι την επόμενη διανομή. 


    10 θέσεις εργασίας για 2 μήνες στο Δήμο Παλλήνης







    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ




    Για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου



    Ο Δήμος Παλλήνης ύστερα από την υπ’ αριθ. 159/2014 απόφαση του Δ.Σ καθώς και την 33154/25434/13-06-2014 εγκριτική του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, ανακοινώνει ότι θα προσλάβει προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικού αριθμού δέκα (10) ατόμων, προς κάλυψη των αναγκών της πυρασφάλειας, με τα αντίστοιχα ειδικά τυπικά προσόντα χρονική περίοδο:



















    ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ


    ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝ


    ΕΙΔΙΚΑ ΤΥΠΙΚΑ
    ΠΡΟΣΟΝΤΑ


    ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ


    YΕ Εργατών Πυρασφάλειας








    10


    Δεν απαιτούνται ειδικά τυπικά προσόντα


    (άρθρο 5παρ. 2 του Ν. 2527/97)








    Δύο
    (2) μήνες




    Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ηλικία από 18 έως 65 ετών



    ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ



    Οι ενδιαφερόμενοι μαζί με την αίτησή τους πρέπει να υποβάλουν υποχρεωτικώς τα εξής δικαιολογητικά:



    1. Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων της αστυνομικής τους ταυτότητας

    2. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 (έντυπα αιτήσεων και υπεύθυνων δηλώσεων διατίθενται από το γραφείο πρωτοκόλλου)



    ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

    Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στα γραφεία του Δήμου Παλλήνης (Δ/νση: Ιθάκης 12, τηλ: 2106604627) και αρμόδιοι για την παραλαβή είναι οι υπάλληλοι κ. Παπακώστα Βάϊα και κ. Πατράλης Θωμάς κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.



    Οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλλουν την αίτησή τους και τα δικαιολογητικά δηλαδή από 30/06/2014 έως 04/07/2014.

    Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

    Συνεδρίαση express για τις αξιολογήσεις των υπαλλήλων




    Σε κατεπείγουσα συνεδρίαση κάλεσε σήμερα το Δημοτικό Συμβούλιο Παλλήνης, ο Δήμαρχος Παλλήνης, με μοναδικό θέμα τη "Λήψη απόφασης για την Αξιολόγηση των εργαζομένων του Δήμου Παλλήνης".



    Για όσους δεν γνωρίζουν η αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων (για τις επιδόσεις τους το 2013) ξεκινά στις 30 Ιουνίου και θα δώσει στο τέλος Αυγούστου βαθμό κάτω από τη βάση στο 15% των υπαλλήλων. Με άλλα λόγια οι εργαζόμενοι θα βρεθούν «μετεξεταστέοι» το... Σεπτέμβριο. Αν ξαναβρεθούν στην ίδια θέση και στη δεύτερη αξιολόγηση, η οποία θα πρέπει να γίνει... τέσσερις μήνες μετά το Σεπτέμβριο του 2014 (αρχές Ιανουαρίου 2015), τότε ίσως βρεθούν στη γκρίζα ζώνη της μισθολογικής υποβάθμισης, της επανακατάρτισης ή ακόμα και της απομάκρυνσης, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.




    Η σχετική απόφαση επιμερισμού των ποσοστών ανά κλίμακα βαθμολόγησης (Υποχρεωτικά το 25% των υπαλλήλων θα πάρει βαθμό 9-10, το 60% θα πάρει 7-8 και το 15% θα πάρει 1-6) θα πρέπει να έχει εκδοθεί έως τις 30 Ιουνίου 2014 (Εξ' αυτού το κατεπείγον της συνεδρίασης). 





    Σημειώνω πως αν και η συνεδρίαση προκλήθηκε από το Δήμαρχο, υπήρχε σχετικό αίτημα και από το Σωματείο Εργαζομένων του Δήμου Παλλήνης καθώς και ενυπογράφως, από τους 12 εκ των 13 μελών της αντιπολίτευσης (βέβαια εκ των 12 παρευρίσκονταν οι 8, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). 





    Η συνεδρίαση διήρκεσε περί την μία ώρα και κατά πλειοψηφία ενέκρινε την εισήγηση του Δημάρχου (ΔΕΙΤΕ ΤΗ). 


    Σύλλογος Αλ. Παπαδιαμάντης: Στη γιορτή του Αϊ Γιαννιού του Κλήδονα




    Γράφει η Δέσποινα Δαλιάνη - Βακάλη



    Άναψαν και φέτος φωτιά οι φίλοι του Συλλόγου «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης» για να γιορτάσουν τον Αϊ Γιάννη τον Κλήδονα.



    Στη θερινή τους «κατοικία», στη γειτονιά του Αϊ Δημήτρη, από νωρίς το απόγευμα της Κυριακής, μια μέρα νωρίτερα της ημερομηνίας λόγω αργίας, είχαν λάβει όλα τα απαιτούμενα μέτρα. Με την άδεια της αστυνομίας που λέει κι ο λόγος, είχαν θέσει τα όρια του χώρου της γιορτής.



    Ο σωρός με τα μαγιάτικα στεφάνια ήταν αρκετά υψηλός. Τα προσανάμματα, τα τύμπανα και οι τυμπανιστές, τα τραπέζια στρωμένα με τραπεζομάντιλα παραταγμένα κατά μήκος στην οδό Αττικής, τα κεράσματα από τις φίλες και τα μέλη του Συλλόγου, όλα χειροποίητα και βέβαια, οι παγωμένες μπύρες και το κρασί.



    Στην κατάλληλη θέση η κονσόλα της μουσικής για το γλέντι και ο κόσμος που πάει κι έρχεται. Όσοι πρόλαβαν κάθισαν σε πάγκους και καρέκλες. Οι υπόλοιποι, γιατί στο κάλεσμα ανταποκρίθηκαν πολλοί, χαιρετιούνται, στήνουν πηγαδάκια, κουβεντιάζουν και περιμένουν το άναμμα της φωτιάς που δεν αργεί να γίνει.



    Οι τυμπανιστές παίρνουν θέση και υπό τους ήχους των τυμπάνων, το αρχαίο δρώμενο, που ανάγεται στην αρχαία Ελληνική θρησκεία και σχετίζεται με το θερινό ηλιοστάσιο, αναβιώνει. Σήμερα, έχει συνδεθεί και τοποθετηθεί χρονικά, την παραμονή του Αγίου Ιωάννου και τα έθιμα από κάθε γωνιά της Ελλάδας ποικίλουν, με το θηλυκό πληθυσμό έχει κάτι ξεχωριστό στο μυαλό του.



    Τα ελεύθερα κορίτσια να μαντέψουν ποιον θα παντρευτούν. Οι μεγαλύτερες γυναίκες να ξορκίσουν το κακό μακριά. Οι γιαγιάδες να ψιθυρίζουν προσευχές. Στη γειτονιά του Αϊ Δημήτρη, η φωτιά «έγινε». Όσοι το έχουν αποφασίσει και σκέφτονται ότι μπορούν να το κάνουν, παίρνουν φόρα, ζυγίζουν τις κινήσεις τους, εκτινάσσονται και περνούν ανάμεσα στις φλόγες. Μια φορά δεν φτάνει, πρέπει τρεις και το επαναλαμβάνουν. Εξαγνισμός, κάθαρση, λήθη, ευχές για καλοτυχία και χαρούμενες μέρες.



    Και όταν τελειώσουν τα στεφάνια και χαμηλώσει η φωτιά, αρχίζει ο χορός και το τραγούδι. Ένα γλέντι στη μέση του δρόμου, όπως γίνεται κάθε φορά τα τελευταία χρόνια από τους φίλους του Παπαδιαμάντη. Δημοτικά, νησιώτικα και λαϊκά, σε δυο και τρεις κύκλους για να χωρέσουν όλοι και να δώσουν με άνεση τις φιγούρες και τα τσαλίμια του χορού.



    Ο μεγάλος χαμός με το ζεϊμπέκικο, που δεν άφησε κανένα ασυγκίνητο. Και έτσι φτάσαμε μεσάνυχτα και κάτι, που σημαίνει ότι ξημερώνει μέρα εργάσιμη και ο κόσμος θα πρέπει στη δουλειά του. Όμως είμαστε όλοι ευχαριστημένοι, όπως το παλιό καλό καιρό, που οι άνθρωποι με τις παρέες τους έστηναν γιορτές στις γειτονιές και γλεντούσαν ρεφενέ. Ίσως στις δύσκολες μέρες που περνάμε, επανεκτιμήσουμε τις παλιές μας συνήθειες και καταλάβουμε, ότι για να περάσουμε καλά, δεν μας χρειάζεται το πρώτο τραπέζι πίστα στη παραλιακή, αλλά το κέφι και η καλή διάθεση. Και του χρόνου παιδιά να ξαναγιορτάσουμε.



    Δέσποινα Δαλιάνη





    Γιορτή αποφοίτησης για τους μαθητές της Γ' Λυκείου, στο 1ο Λύκειο Παλλήνης






    Την Κυριακή 29/6/2014 στις 8 το απόγευμα στο προαύλιο του Σχολείου, θα γίνει η γιορτή αποφοίτησης των Μαθητριών/Μαθητών της Γ΄ Λυκείου.





     Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 1ου Λυκείου Παλλήνης θα δωρίσει αναμνηστικά δώρα και φωτογραφίες και όπως κάθε χρόνο θα μεριμνήσει για ένα μικρό κέρασμα.


    Έκτακτη συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου Παλλήνης στις 26/6


    ΕΚΤΑΚΤΗ συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Παλλήνης στις 26 ΙΟΥΝΙΟΥ του έτους 2014, ημέρα ΠΕΜΠΤΗ και ώρα 16:00, με ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΜΑ:

    Λήψη απόφασης για την Αξιολόγηση των εργαζομένων του Δήμου Παλλήνης.

    κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010, παρ. 5 εκ του λόγου ότι στις 30 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014 αρχίζει η διαδικασία εφαρμογής του Ν. 4250/2014 ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.

    Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

    Δημοτικός σύμβουλος λοιπόν; Ε… λίγα λόγια τότε σταράτα και μία… ειλικρινής χαρτογράφηση, από τον Βασίλη Δημητριάδη




    Του Βασίλη Δημητριάδη - Διευθυντή της ΦΩΝΗΣ του Γέρακα



    Θέλοντας να γράψω και εγώ ένα ευχαριστήριο, αναρωτήθηκα αν θα με εξέφραζε ένα τυπικό ευχαριστήριο μερικών δεκάδων λέξεων. Αποφάσισα λοιπόν να το κάνω υπό μορφή άρθρου γιατί αυτά που θέλω να εκφράσω ξεπερνούν ένα απλό τυπικό κείμενο. Ενδεχομένως να σας κουράσω, όμως όποιος με παρακολουθεί όλα αυτά τα χρόνια, θα γνωρίζει πως κάτι τέτοιο δεν θα με εξέφραζε.

    Οι εκλογές βέβαια τελείωσαν και μαζί τους καλό θα είναι να ξεχαστεί γρήγορα και οτιδήποτε δίχασε την κοινωνία μας εξ αιτίας τους. Μπροστά στην νέα πενταετία που έχουμε μπροστά μας, θα πρέπει όλοι να φροντίσουμε ώστε να δημιουργηθούν (πολιτικές και κοινωνικές) συνθήκες ώστε ο τόπος μας, η νέα μας -μία και μοναδική- πόλη να προχωρήσει στην επόμενη φάση της ζωής της.

    Αυτή η πόλη άλλωστε σε μερικά χρόνια, τίποτα δεν θα θυμίζει τις τρεις ξεχωριστές πόλεις από τις οποίες προήλθε.

    Στο χέρι όλων μας είναι να φροντίσουμε ώστε αυτή η αλλαγή να είναι όπως θα την ήθελαν οι επόμενες γενιές, περιβαλλοντικά, κοινωνικά, αναπτυξιακά…

    Όλοι εμείς στους οποίους αναθέσατε τις τύχες της, ανεξάρτητα από παρατάξεις (οι οποίες έρχονται, παρέρχονται, αλλάζουν κ.λ.π), έχουμε στις πλάτες μας αυτή την ευθύνη και πρέπει (πιστεύω πως σίγουρα όλοι θέλουμε) να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών σας και αυτό μένει να αποδειχτεί στην πράξη την επόμενη πενταετία.

    Όσο με αφορά προσωπικά, από εκεί που με κατέταξε η ετυμηγορία των συμπολιτών μου, έχω την υποχρέωση να αγωνιστώ γι αυτά που πιστεύω ο ίδιος και η ομάδα με τις κοινές αντιλήψεις με την οποία συμπαρατάχτηκα.

    Μετά από σχεδόν τρεις δεκαετίες παρουσίας στη δημόσια ζωή, και τις δύο αρχικά εκλογικές μου προσπάθειες οι οποίες δεν είχαν ευοδωθεί, βρέθηκα πριν από τριάμισυ χρόνια, σε θέση του τοπικού συμβούλου της Δ.Ε Γέρακα.

    Σαν ένα δικό μου απολογισμό, εκτιμώ ότι δεν σας απογοήτευσα. Προφανώς το ίδιο εκτίμησαν και οι 506 συμπολίτες μου που μου ανέθεσαν ένα διαφορετικό και αναβαθμισμένο ρόλο στο Δημοτικό συμβούλιο πια του Δήμου μας σε αυτές τις εκλογές.

    Σε κάθε περίπτωση, αυτό που θα ήθελα να επαναλάβω προς όσους με τίμησαν με την ψήφο τους, είναι πως θα κάνω το παν για να δικαιώσω την εμπιστοσύνη τους.

    Θα πρέπει να ξεκαθαρίσω όμως ότι ποτέ μου δεν ένιωσα καλά σαν“βαρύδι” ή “γλάστρα” και ποτέ μου δεν εξαρτήθηκαν όσα πιστεύω από οποιαδήποτε θέση ή υποχρέωση ειδικά όσο αφορά μία θέση αιρετού για την οποία ΥΠΟΧΡΕΟΥΜΑΙ πια να απολογούμαι προς την κοινωνία.

    Η θέση ενός θεσμικού λειτουργού δεν αποτελεί αποδειχτικό“κοινωνικής εξέλιξης” ή “φιγούρας”, δεν αποτελεί μία ιδιότητα μέσω της οποίας κερδίζει κάποιος μία θέση σε εξέδρες και κυρίως δεν αποτελεί μία ιδιότητα που στοχεύει σε οποιουδήποτε τύπου απολαβές.

    Είναι κάτι πολύ σοβαρότερο και ειδικά στις μέρες μας όπου οι δημοκρατικοί θεσμοί δοκιμάζονται όσο αφορά την αξιοπιστία τους και την αποτελεσματικότητά τους, θεωρώ ότι στις πλάτες κάθε εκλεγμένου πέφτει ένα πολύ μεγαλύτερο βάρος να την υπερασπιστεί και να την προστατεύσει γιατί μόνο έτσι προστατεύεται η ίδια η Δημοκρατία η οποία σήμερα δοκιμάζεται πολλαπλώς. Για μένα αυτή η θέση εμπιστοσύνης της κοινωνίας προς το πρόσωπό μου, αποτελεί ευθύνη να την εκπροσωπήσω στα πλαίσια των δημοκρατικών θεσμών με συνέπεια, ανιδιοτέλεια, δικαιοσύνη, ισότητα, αξιοπιστία, αποτελεσματικότητα.

    Είναι αλήθεια, ότι επί χρόνια αποτέλεσα την “δημοσιογραφική” αιχμή της υπεράσπισης ενός μεγάλου έργου των προηγούμενων χρόνων και πολλές φορές μεταβλήθηκα και σε “σάκο του μποξ” εκφράζοντας τις απόψεις μου.

    Άλλοι μπορεί αυτό να το λένε βλακεία, εγώ το ονομάζω “πολιτικό αγώνα”! Και ο πολιτικός αγώνας δεν έχει παρατάξεις, έχει μόνο πιστεύω και θέσεις οι οποίες έχουν όλοι υποχρέωση να υπερασπιστούν και αυτό δεν μπορεί να γίνει με το να διατηρούνται“κρυφές”… Εκτός εάν οι κατά καιρούς πολιτικοί αντίπαλοί (ή και φίλοι μου) αποδέχονται τέτοιες λογικές. Και πάνω σε αυτό καλούνται -τους προκαλώ- να πάρουν επιτέλους θέση!

    Σε μία τέτοια περίπτωση είτε όσα γράφεις τα πιστεύεις είτε τα χρησιμοποιείς μόνο ως πρόσχημα. Όμως αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να αναρωτηθούν και να αξιολογήσουν οι ίδιοι οι πολίτες, ψύχραιμα και όχι κάτω από την απάνθρωπη πολλές φορές πίεση της προεκλογικής περιόδου.

    Πολλές φορές επίσης δέχτηκα την επιχειρηματολογία ότι “μην εκφράζεις τις πεποιηθήσεις σου ανοιχτά, μην μπαίνεις σε διαδικασία αντίλογου, μην δημιουργείς αντιπαραθέσεις και ενδεχομένως και οξύτητες”.

    Αλήθεια όμως… αυτό είναι για κάποιους η πολιτική;

    Με τέτοιες λογικές άραγε τι θα είχε αλλάξει σε όλη την διαδρομή της ανθρωπότητας μέχρι σήμερα;

    Αυτά που ο καθένας πιστεύει θα πρέπει να τα καμουφλάρει παρουσιάζοντας ένα πιο “φιλικό” αλλά άχρωμο πρόσωπο το οποίο θα συμβάλει στο να κυριαρχούν νοοτροπίες που με τη σειρά τους συντηρούν αναχρονιστικές λογικές προκειμένου να σιγουρέψει τις πιθανότητες εκλογής του;

    Όχι. Δεν θα γίνω βορά της απολίτικης νοοτροπίας.

    Αλλά και σε καμία περίπτωση δεν θα με ακούσετε ή θα δείτε να υποστηρίζω ότι έχω πάντα δίκιο.

    Πάντα όμως θα υποστηρίζω δημόσια ότι πιστεύω και γνωρίζω πως και αυτή τη φορά πλήρωσα το κόστος των επιλογών μου.

    Όμως μόνο έτσι προκαλούνται ζυμώσεις και χρήσιμοι διάλογοι μόνο έτσι θα γνωρίζει ο πολίτης αν και γιατί θα πρέπει να με απορρίψει ή να με εγκρίνει.

    Κριτήρια καταλληλότητας για μένα δεν θέλω να είναι ούτε η καταγωγή μου, ούτε η εμφάνισή μου, ούτε το αν “είμαι καλό παιδί”.

    Προφανώς όμως αυτά που κυριαρχούν γενικότερα δεν είναι τα δικά μου κριτήρια… Οι εκλογές έχουν εξελιχθεί αντί για ένα πεδίο προβληματισμού, διαλόγου και προτάσεων σε μία… “πασαρέλα”όπου ο δημότης επιλέγει με βάση προσωπικές γνωριμίες ή ακόμα και συμφέροντα.

    Είναι σαφές ότι οι αντιλήψεις μου διαφέρουν και ενδεχομένως να αποτελώ και μειονότητα στο σύνολο.

    Να είστε σίγουροι όμως, πως είναι απόλυτα συνειδητό αυτό από μέρους μου. Και γι αυτό για μένα η εκλογή μου (η οποία οφείλω να ομολογήσω δεν πολυπίστευα ότι θα γίνει πραγματικότητα), έχει για μένα ιδιαίτερη αξία έστω και εάν έγινε “στο νήμα”. Εν πάση περιπτώση πιστεύω όμως πως όσο περνά ο καιρός οι συνθήκες θα με δικαιώνουν, αντίθετα με όσους θεωρούν ότι ο πολιτικός θα πρέπει να αποτελεί κάποια «εθιμοτυπική» ή και “ουδέτερη” παρουσία που απλά θα περιφέρει την ιδιότητά του. Είναι όμως και σαφές ότι αυτό χρειάζεται πολύ δουλειά και πολύ δρόμο ακόμα…

    Πάντως αυτή την εικόνα του μαχόμενου πολίτη, αυτή που με γνωρίσατε (και αξιολογήσατε είτε θετικά είτε αρνητικά), δηλώνω ότι δεν έχω σκοπό να την εγκαταλείψω, ιδιαίτερα τώρα με την νέα μου ιδιότητα, πάνω στην οποία ταυτίζεται πλέον η πολιτική μου αντίληψη με το μέσο δράσης.

    Θα ήταν ανέντιμο απέναντι σε εκείνους που με αποδέχτηκαν έτσι και με εμπιστεύτηκαν. Απέναντι στους 490 συμπολίτες μου της δημοτικής ενότητας Γέρακα, απέναντι στους 15 συμπολίτες μου της δημοτικής ενότητας Παλλήνης και απέναντι στον ένα και μοναδικό συμπολίτη μου της δημοτικής ενότητας Ανθούσας, δεσμεύομαι πως θα είμαι απόλυτα συνεπής με την μέχρι τώρα εικόνα μου. Την ίδια διαβεβαίωση βεβαίως θα απευθύνω και προς εκείνον που με τίμησε μέσω της επιλογής να με εμπιστευτεί στο συνδυασμό του. Τον Θανάση Ζούτσο ο οποίος γνωρίζω καλά πως είναι ο πρώτος που θα απογοητευόταν αν άλλαζα.

    Όλοι οι παραπάνω, επέλεξαν και ενέκριναν αυτό που είδαν και όχι κάτι άλλο. Επέλεξαν έναν συμπολίτη τους που δεν συμβιβάζεται με προσπάθειες που επιχειρούν να αντικαταστήσουν τον γόνιμο πολιτικό διάλογο με τον λαϊκισμό, την ευρυγώνια ματιά με την κατευθυνόμενη, την αυθεντικότητα με την εικονική κοινωνία των“δήθεν”!

    Την αυθεντικότητα αγαπητοί φίλοι πρέπει να την αναδεικνύουμε και κυρίως να την προστατεύουμε ακόμα και αν δεν συμφωνούμε με την πολιτική τοποθέτησή της.

    Επίσης δεν πρέπει να συμβιβαζόμαστε με προσπάθειες που υποβαθμίζουν την πραγματικότητα, δεν πρέπει να ανεχόμαστε να μας υποτιμούν την νοημοσύνη ούτε να μας επιβάλουν τον οπαδισμό στις σχέσεις μας, επειδή αυτό εξυπηρετεί όσους απεργάζονται τη δημιουργία μίας κοινωνίας της αδιαφορίας, και επιφυλλάσουν για τον τον πολίτη ρόλο κομπάρσου. Αν δεν καταλαβαίνετε τι εννοώ, ρίξτε μια ματιά προς το Σύνταγμα στο μεγάλο κτήριο όπου στεγάζεται η υποκρισία. Όλοι οι σημερινοί του “ένοικοι”, γνωρίζουν ότι σε περίπτωση εκλογών, ελάχιστοι θα κρατήσουν τις παχυλά αμοιβόμενες θεσούλες τους γιατί πολύ απλά γνωρίζουν ότι λαθροβιώνουν πολιτικά.

    Και όμως, είναι αυτοί που διαχειρίζονται τις ζωές μας.

    Κάτι ακόμα όμως που θα πρέπει να επισημάνω επανερχόμενος στο θέμα μας, είναι ότι έχοντας ο ίδιος μία μακρά πορεία κοινωνικής παρουσίας μέσα στους μαζικούς φορείς, έχω βιώσει την αναγκαιότητά τους και την διάθεση όσων εργάζονται μέσα από αυτούς, με ήθος, με προσωπικό και οικονομικό κόστος, με πάθος με μόνο κέρδος την ηθική τους ικανοποίηση. Σε αυτούς τους ανθρώπους που εργάζονται στο παρασκήνιο για το καλό όλης της κοινωνίας, εκφράζω την εκτίμησή μου και στέκομαι δίπλα τους σε κάθε δράση που σκοπό θα έχει να συμβάλλει στην πολιτιστική και κοινωνική αναβάθμιση του τόπου μας.

    Τελειώνοντας αυτό το άρθρο – ευχαριστήριο θα ήθελα να ευχαριστήσω και τους συμπολίτες μου των οποίων δεν κατάφερα να κερδίσω την εμπιστοσύνη τους, υποσχόμενος όμως, ότι μέσα στα πλαίσια της ηθικής, της πολιτικής αξιοπρέπειας και των κανόνων που τα διέπουν αυτά τα δύο στοιχεία, τα οποία είμαι ήσυχος ότι τήρησα και αυτή τη φορά, (κάτι που εύχομαι να πιστεύουν όλοι για τον εαυτό τους), θα κάνω το παν για να το καταφέρω στην επόμενη ευκαιρία, που θα μου δοθεί (αν μου δοθεί φυσικά).

    Για το τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια τον Δήμαρχο Θανάση Ζούτσο για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε για μια ακόμα φορά, και να συγχαρώ τους συναδέλφους μου στο δημοτικό συμβούλιο, ιδιαίτερα τους νεοεκλεγόμενους οι οποίοι ανεξάρτητα από παρατάξεις ευελπιστώ ότι θα φέρουν μία ανανέωση όχι μόνο προσώπων αλλά και νοοτροπιών. Θα απευθυνθώ όμως και κάποιους από τους συνυποψηφίους μου που δεν κατάφεραν να εκλεγούν ευχόμενος την επόμενη φορά να τα καταφέρουν.

    Κάποιοι από αυτούς μάλιστα ενδεχομένως να άξιζαν περισσότερο να βρίσκονται στη θέση μου. Το πεδίο των κοινωνικών αγώνων όμως είναι πολύ ευρύ, αυτό που χρειάζεται είναι η διάθεση για προσφορά και όχι το “μετερίζι” αυτό καθαυτό και αυτό φυσικά δεν απευθύνεται σε αυτούς (άλλωστε έχουν αποδείξει ότι το γνωρίζουν με τη μέχρι τώρα συμμετοχή τους) αλλά στο σύνολο.

    Για κάποιους από αυτούς θα είναι τιμή για μένα να αποτελώ και τη δική τους φωνή εκεί όπου οι αντιλήψεις μας ταυτίζονται.

    Τέλος, για… όσους θεωρούν πως έχει σημασία: Ο καθένας έχει μία πολιτική διαδρομή και ταυτότητα.

    Σε καμία περίπτωση δεν πετάω το πολιτικό μου παρελθόν στα σκουπίδια όπως κάποιοι θα ήθελαν να κάνω δημόσια δηλώνοντας…“μεταμέλεια”.

    Ο χώρος όπου συνειδητοποιήθηκα πολιτικά, εξακολουθεί να υπάρχει (ΠΡΟΣΟΧΗ, δεν αναφέρομαι σε κόμματα ούτε σε πρόσωπα), και από αυτόν κρατώ αυτά που εκτιμώ ως έντιμα, συνεπή και χρήσιμα για το μέλλον. Το αν είναι κάποιος συνεπής με τα πιστεύω του, το αποδεικνύει καθημερινά με τη συμπεριφορά του.

    Υποχρέωσή του είναι λοιπόν να καταθέτει την άποψή του όποια και αν είναι αυτή, ειδικά μάλιστα αν είναι τοποθετημένος φανερά στον προοδευτικό πολιτικό χώρο.

    Η πυξίδα του προοδευτικού χώρου εξακολουθεί να δείχνει τον δρόμο, άσχετα αν κάποιοι δυνάστες του την έχουν μετατρέψει σε… έλικα. Τα πρόσωπα όμως παρέρχονται και ειδικά όσοι ευθύνονται θα βρουν τη θέση που τους αρμόζει ιστορικά όπως και οι παλαιότεροι όμοιοί τους.

    Αποτελεί όμως κανόνα ότι ο προοδευτικός χώρος δεν πεθαίνει, θα αναγεννηθεί αργά ή γρήγορα και θα πάρει τη θέση που του πρέπει, γιατί και το αδιέξοδο έχει κάποιο τέλος.

    Και η πολιτική ζωή κάνει κύκλους άλλωστε.

    Υ/Γ Παρακαλώ τέλος όσους δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τη συλλογιστική μου, να μην ασχολούνται μαζί μου. Σε κανένα άλλο επίπεδο δεν πρόκειται να παρασυρθώ, σε “εκτός έδρας” δηλαδή λαϊκίστικες διαμάχες στις οποίες σίγουρα μειονεκτώ. Και φυσικά παρακαλώ να μην βγαίνουν “εκτός ορίων” σε ότι με αφορά.



    Πρακτικά Συνεδριάσεων Δημοτικού Συμβουλίου Παλλήνης


    240 χλμ δρόμου για την προστασία των 13.676 χλμ της ελληνικής ακτογραμμής







    Οι περιβαλλοντικές οργανώσεις ΑΝΙΜΑ, Αρκτούρος, Αρχέλων, Δίκτυο Μεσόγειος SOS, Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία, Καλλιστώ, Greenpeace, Medasset, MOm, και WWF Ελλάς δηλώνουν την υποστήριξή τους στην ανεξάρτητη δράση «240 χιλιόμετρα για τον αιγιαλό». Στόχος της δράσης αυτής είναι η ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση των πολιτών για το καταστροφικό σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών για τον αιγιαλό και την παραλία.


    Η αξία των ακτών της Ελλάδας δεν αφορά μόνο τα πολύτιμα τοπία για τα εκατομμύρια των τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα για να την απολαύσουν. Αφορά και τις κρίσιμες υπηρεσίες που προσφέρουν οι ακτές για την προστασία των εδαφών από τη διάβρωση και για την αντιμετώπιση ακραίων καιρικών φαινομένων που ελλείψει φυσικής προστασίας απαιτούν πολυδάπανες και αμφίβολης αποτελεσματικότητας λύσεις.

    Το σχέδιο νόμου για τον αιγιαλό και την παραλία αποτελεί μια ωμή και εξωφρενικά μυωπική καταβαράθρωση του περιβαλλοντικού δικαίου, με πρόσχημα την προσέλκυση επενδύσεων. Δεν κατασπαταλά απλώς τον φυσικό πλούτο της χώρας, αλλά ούτε καν εγγυάται την ασφάλεια δικαίου, το κοινωνικό δικαίωμα για πρόσβαση στις παραλίες και το κοινοτικό κεκτημένο για την ολοκληρωμένη διαχείριση του παράκτιου χώρου. Για τους λόγους αυτούς, οι περιβαλλοντικές οργανώσεις θεωρούν επιβεβλημένη τη μη κατάθεση στη Βουλή οποιουδήποτε σχεδίου νόμου, το οποίο θα περιέχει τέτοιες διατάξεις.

    Οι περιβαλλοντικές οργανώσεις καλούν τα μέλη και υποστηρικτές τους, και βέβαια όλους τους ευαισθητοποιημένους πολίτες να τρέξουν για τις ακτές μας, μεταφέροντας συμβολικά, για 240 χιλιόμετρα, τη σκυτάλη για την προστασία του περιβάλλοντος.

    Περισσότερες πληροφορίες:
    Facebook: 240 χιλιόμετρα για τον αιγιαλό,
    Email: noemvri14@hotmail.com


    Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

    Δήμος Παλλήνης: Ανακοίνωση για την καθαριότητα


    Ο Δήμος Παλλήνης ζητά τη συνεργασία και την κατανόηση των κατοίκων σε σχέση με ενδεχόμενες καθυστερήσεις στην αποκομιδή απορριμμάτων και κλαδιών που μπορεί να παρατηρηθούν το επόμενο διάστημα.



    Το πρόβλημα οφείλεται στη μείωση της ανθρωποδύναμης της υπηρεσίας καθαριότητας, που αν και ο Δήμος Παλλήνης φρόντισε εγκαίρως να ολοκληρώσει όλες τις από πλευράς του διαδικασίες αντικατάστασης, αυτές, λόγω του χρόνου των εκλογών, δεν ολοκληρώθηκαν στο σύνολό τους από τους υπόλοιπους εμπλεκόμενους φορείς.



    Ο Δήμος Παλλήνης, παρακαλεί όλους τους κατοίκους να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να αποφεύγουν την εναπόθεση απορριμμάτων δίπλα σε γεμάτους κάδους, όπως επίσης να αποφεύγουν την ανεξέλεγκτη απόρριψη κλαδιών σε δρόμους και πεζοδρόμια.

    Με διακρίσεις η συμμετοχή του ΝΗΡΕΑ στα "Τσίτεια 2014"





    Κάντε κλικ στη φωτογραφία για περισσότερες

    Στις 13-15 Ιουνίου η Προαγωνιστική Ομάδα του ΝΗΡΕΑ συμμετείχε με πολλές διακρίσεις ανάμεσα σε 750 αθλητές και αθλήτριες που έλαβαν μέρος στα Τσίτεια 2014, στο κολυμβητήριο των Ιλισσίων.

    Ο Α. Ο. Νηρέας Γέρακα συμμετείχε με 26 αθλητές - τριες με αξιόλογη εμφάνιση και πολύ καλές επιδόσεις.

    Αναλυτικά αποτελέσματα των αθλητών -τριών που κατέκτησαν θέση στην πρώτη οκτάδα στην κατηγορία τους:

    Λαγού Νεφέλη (κορίτσια 10 ετών)
    1η θέση στα 200μ. ελεύθερο


    Γιαννούλα Ελπίδα (κορίτσια 10 ετών)
    3η θέση στα 50μ. ελεύθερο
    4η θέση στα 200μ. μικτή ατομική

    Πιντίδου Θεοφανία (κορίτσια 12 ετών)


    3η θέση στα 200μ. ελεύθερο
    5η θέση στα 400μ. ελεύθερο

    Τσιάβου Δήμητρα (κορίτσια 12 ετών)
    3η θέση στα 200μ. ύπτιο

    Δημαράς Γιώργος (αγόρια 12 ετών)
    3η θέση στα 100μ. πεταλούδα


    Βόμβας Παναγιώτης (αγόρια 10 ετών)
    2η θέση στα 50μ. πρόσθιο
    4η θέση στα 100μ. πρόσθιο

    Καπόγιαννη Μαρία (κορίτσια 11 ετών)
    4η θέση 100 πρόσθιο

    Μαλτέζος Βαγγέλης (αγόρια 10 ετών)
    4η θέση στα 100μ. ύπτιο

    Στεργίου Δέσποινα (κορίτσια 9 ετών)
    5η θέση στα 50μ. ύπτιο

    Αραμπατζή Καρίνα (κορίτσια 12 ετών)
    6η θέση στα 50μ. πρόσθιο

    Κρητικόπουλος Φοίβος (αγόρια 12 ετών)
    7η θέση στα 50μ. πρόσθιο

    Αλεξίου Θάνος (αγόρια 12 ετών)
    8η θέση στα 400μ. ελεύθερο

    Μουτζουρίδης Αλέξανδρος (αγόρια 10 ετών)
    8η θέση στα 100μ. ύπτιο


    Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

    ΚΡΗΤΗ - Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ από το Σύλλογο Κρητών


    Εκδήλωση με τίτλο "ΚΡΗΤΗ - Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ" διοργανώνει ο ο Σύλλογος Κρητών Ανθούσας, Γέρακα, Παλλήνης "Η Μεγαλόνησος", στα πλαίσια των πολιτιστικών εκδηλώσεων 2014





    Σάββατο 28 Ιουνίου 2014 - Ώρα 20:00 


    Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Παλλήνης (Κλειτάρχου 12 - Γέρακας) 


    Θέατρο στο CINE ΓΕΡΑΚΑΣ





    ΣΑΒΒΑΤΟ 28 Ιουνίου


    ΧΑΝΣΕΛ & ΓΚΡΕΤΕΛ (Παιδικό Θέατρο)


    Σκηνοθεσία: Χάρης Ρώμας.


    Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης


    Πρωταγωνιστούν: Ελένη Καλιγέρη, Σπύρος Κυριάκος, Ηλίας Νομικός, Κωνσταντίνα Σάννη.


    Διάρκεια: 85 λεπτά


    Ώρα έναρξης: 19.30








    ΔΕΥΤΕΡΑ 30 Ιουνίου 


    ΣΥΜΠΕΘΕΡΟΙ ΑΠ' ΤΑ ΤΙΡΑΝΑ


    Σκηνοθεσία: Θανάσης Παπαθανασίου, Μιχάλης Ρέππας.


    Πρωταγωνιστούν: Γιώργος Παρτσαλάκης, Βάνα Ραμπότα, Νικολέτα Βλαβιανού, Βασίλης Κούκουρας, Αγγελική Δαλιάνη, Περικλής Λιανός.


    Διάρκεια: 120 λεπτά


    Ώρα έναρξης: 21.30







    ΤΕΤΑΡΤΗ 2 Ιουλίου


    Η ΜΙΚΡΗ ΓΟΡΓΟΝΑ (Παιδικό Θέατρο)


    Σκηνοθεσία: Γιώργος Γρηγοριάδης.


    Διάρκεια: 75 λεπτά


    Ώρα έναρξης: 20.00





    ΣΑΒΒΑΤΟ 28 Ιουνίου

    ΧΑΝΣΕΛ & ΓΚΡΕΤΕΛ (Παιδικό Θέατρο)

    Σκηνοθεσία: Χάρης Ρώμας.

    Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης

    Πρωταγωνιστούν: Ελένη Καλιγέρη, Σπύρος Κυριάκος, Ηλίας Νομικός, Κωνσταντίνα Σάννη

    Διάρκεια: 85 λεπτά

    Ώρα έναρξης: 19.30




    Υπάρχει η τρομερή μάγισσα που προσελκύει παιδιά στο ζαχαρωτό της σπίτι για να τα φάει, όμως εδώ η μάγισσα έχει την ικανότητα να μεταμορφώνεται σε όμορφη γυναίκα. Κι αυτό γιατί το κακό στη πραγματική ζωή έχει την ικανότητα να μεταμφιέζεται σε κάτι όμορφο. Υπάρχει ακόμα ο πιστός γάτος της μάγισσας που είναι το κωμικό στοιχείο του έργου και που παλεύει συνεχώς μέσα του με τη συνείδησή του. Υπάρχουν τα υπέροχα αδερφάκια, Χάνσελ και Γκρέτελ, αθώα αλλά έξυπνα, με ένα πολύ ισχυρό δέσιμο μεταξύ τους και με τη διαρκή θέληση να στηρίξουν τον χήρο πατέρα τους, που λόγω έλλειψης γυναίκας πέφτει πρώτος θύμα της σατανικής αλλά και γοητευτικής μάγισσας. Το μήνυμα που περνάει στα παιδιά είναι ότι στη πάλη ενάντια στο κακό η μεγαλύτερη άμυνα είναι η δύναμη της οικογένειας.



    ΔΕΥΤΕΡΑ 30 Ιουνίου

    ΣΥΜΠΕΘΕΡΟΙ ΑΠ' ΤΑ ΤΙΡΑΝΑ (Θέατρο)

    Σκηνοθεσία: Θανάσης Παπαθανασίου, Μιχάλης Ρέππας.

    Πρωταγωνιστούν: Γιώργος Παρτσαλάκης, Βάνα Ραμπότα, Νικολέτα Βλαβιανού, Βασίλης Κούκουρας, Αγγελική Δαλιάνη, Περικλής Λιανός

    Διάρκεια: 120 λεπτά

    Ώρα έναρξης: 21.30




    Η Πένη και ο Λυκούργος είναι ένα ευκατάστατο ζευγάρι που ζει σε μια μεγάλη επαρχιακή πόλη της κεντρικής Ελλάδας. Έχουν μια μοναχοκόρη τη Λίζα η οποία σπουδάζει στο Λονδίνο. Όλα τους τα προβλήματα μοιάζουν λυμένα. Ζουν σε ένα περιβάλλον νεοπλουτίστικης πολυτέλειας και το όνειρο τους είναι, τι άλλο; Να δουν την κορούλα τους αποκατεστημένη με έναν καλό γαμπρό. Σχεδόν δίπλα απ' το σπίτι τους, έχουν τη μονοκατοικία τους η Πωλίνα, αδερφή της Πένης και ο άντρας της Βασίλης, οι οποίοι ζουν σε ένα αντίστοιχα εύπορο περιβάλλον. Λίγο πριν το Πάσχα, η Λίζα έρχεται από το Λονδίνο με το αγόρι της, ένα νεαρό φοιτητή που γνώρισε στο Λονδίνο, τον Άλφρεντ. Το γεγονός ότι η κορούλα έχει φίλο, είναι ένα σοκ για μια τέτοια οικογένεια, αλλά ευχάριστο σοκ. Ο Άλφρεντ είναι πανέμορφος και πολύ ευγενικός. Οι δυο αδερφές αλλά και οι δυο μπατζανάκηδες ενθουσιάζονται όταν γνωρίζουν το γαμπρό απ' το Λονδίνο, αλλά πέφτουν απ' τα σύννεφα όταν μαθαίνουν ότι ο Άλφρεντ δεν είναι Άγγλος. Είναι Αλβανός. Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα με την άφιξη των γονιών του Άλφρεντ. Της Κλαμπέτας και του Μπουκουράν. Όταν καταφθάνουν και οι συμπέθεροι από τα Τίρανα ξεκινάει μια δίνη κωμικών εξελίξεων. Πέφτουν οι μάσκες και οι τέσσερις Έλληνες συμπέθεροι δίνουν ρεσιτάλ υποκρισίας, ξιπασιάς, ανοησίας, πονηριάς και διαπλοκής. Μιας διαπλοκής που περιλαμβάνει όλο τον κοινωνικό περίγυρο της επαρχιακής πόλης, που εκπροσωπείται στο έργο από ένα νεαρό και φιλόδοξο βουλευτή της περιοχής, που είναι και υφυπουργός πολιτισμού, τον Νικήτα Λαλαμπίρδα



    ΤΕΤΑΡΤΗ 2 Ιουλίου

    Η ΜΙΚΡΗ ΓΟΡΓΟΝΑ (Παιδικό Θέατρο)

    Σκηνοθεσία: Γιώργος Γρηγοριάδης.

    Διάρκεια: 75 λεπτά

    Ώρα έναρξης: 20.00




    Στο μαγικό κόσμο του βυθού, η μικρή Γοργόνα ζει προστατευμένη στο περιβάλλον του παλατιού υπό την καθοδήγηση του πατέρα της ,του βασιλιά της θάλασσας και της αυστηρής αλλά πολύ τρυφερής γιαγιάς της! Ο καιρός της περνάει ευχάριστα παίζοντας με τις μεγαλύτερες αδερφές της, με τα ψάρια , καθώς και με τα υπόλοιπα πλάσματα που ζουν στο βυθό! Αυτό όμως που αγαπάει περισσότερο είναι να ακούει από τη γιαγιά της ιστορίες για τον κόσμο των ανθρώπων! Όσο όμως κι αν λαχταρά να γνωρίσει τους ανθρώπους, απαγορεύεται ν ' ανέβει στην επιφάνεια της θάλασσας μέχρι να γίνει 15 χρονών. Έρχεται το πλήρωμα του χρόνου και η γοργόνα, ανεβαίνοντας στην επιφάνεια, αντικρίζει, για πρώτη φορά, τον Πρίγκιπά της.

    Και οι περιπέτειές της ξεκινούν!!!!



    CINE ΓΕΡΑΚΑΣ Πέμπτη 26 Ιουνίου έως Τετάρτη 2 Ιουλίου




    TRANSFORMERS 4: ΕΠΟΧΗ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ (AGE OF EXTINCTION)

    Σκηνοθεσία: Μάικλ Μπέι.

    Πρωταγωνιστούν: Μαρκ Γουόλμπεργκ, Νίκολα Πελτς, Τζακ

    Ρέινορ, Στάνλεϊ Τούτσι

    Διάρκεια: 165 λεπτά

    Ώρα έναρξης:

    Πέμπτη, Παρασκευή, Κυριακή, Τρίτη 21.30 (Μια προβολή)
    Σάββατο & Τετάρτη 21.45 (Μία προβολή)




    Ο μετρ των σπέσιαλ εφέ, των τιτάνιων μαχών και των εγγυημένων μπλοκμπάστερ Μάικλ Μπέι υπογράφει σκηνοθετικά και το τέταρτο κεφάλαιο της μάχης των Autobots ενάντια στα Decepticons στην πλέον πολυαναμενόμενη περιπέτεια του καλοκαιριού κι η υπερπαραγωγή συνεχίζεται με την ταινία αυτή να αποτελεί τη συνέχεια της ιστορίας του προηγούμενου φιλμ. Transformers 4.



    Εποχή Αφανισμού (Transformers 4 Age of Extinction), λοιπόν, στο Σικάγο, τέσσερα χρόνια μετά την τελευταία μάχη που έλαβε χώρα στο Transformers: Dark of the Moon, αφήνοντας την πόλη καταστραμμένη, με πρωταγωνιστή τον εξαιρετικό Μαρκ Γουόλμπεργκ, αλλά και με ανανεωμένο όλο το καστ (πάντα υπάρχει κι ένα σούπερ σέξι θηλυκό που αυτήν τη φορά ακούει στο όνομα Νίκολα Πελτς), ενώ τα Dinobots κάνουν την παρθενική τους εμφάνιση για να ανεβάσουν κι άλλο τον πήχη των συμπλοκών. Με ακόμα πιο επικές σκηνές δράσης, μπόλικες δόσεις χιούμορ και την φαντασμαγορική ψηφιακή τεχνολογία να υπηρετεί πλήρως το ταλέντο και τη μαεστρία του Μάικλ Μπέι στην κινηματογραφική αποτύπωση πολύ εντυπωσιακών σκηνών, η τέταρτη ταινία με πρωταγωνιστές τα transformers (χαρακτήρες που μας σύστησε η εταιρεία Hasbro) υπόσχεται να μην αφήσει τίποτε όρθιο αφού, αυτήν τη φορά ακόμα και τα Autobots και Decepticons συνεργάζονται για να αποτρέψουν τον αφανισμό της ανθρωπότητας!

    Πρόσκληση σε τοπικές επιχειρήσεις για 100% επιδοτούμενη εργασία, μέσω πρακτικής άσκησης






    Οι Δήμοι: Σπάτων-Αρτέμιδος, Παλλήνης και Μαρκόπουλου και η Αναπτυξιακή Σύμπραξη «ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ» υλοποιούν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα με στόχο την ενίσχυση της τοπικής απασχόλησης με έμφαση στους νέους και στις γυναίκες, αλλά και την υποστήριξη και προώθηση των τοπικών επιχειρήσεων.




    Το έργο «Τοπικά Σχέδια για την Απασχόληση προσαρμοσμένα στις ανάγκες της τοπικής αγοράς εργασίας των Δήμων Μαρκοπούλου Μεσογαίας, Σπάτων-Αρτέμιδος και Παλλήνης» δίνει την ευκαιρία σε 78 ανέργους που κατοικούν μόνιμα στους προαναφερόμενους δήμους, να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να εργαστούν στις τοπικές επιχειρήσεις ή να ασκήσουν οι ίδιοι επιχειρηματική δραστηριότητα.



    Περιλαμβάνει δράσεις δικτύωσης και επιμόρφωσης των ανέργων ωφελούμενων, ενώ παρέχει τεχνική υποστήριξη σε οποίους επιθυμούν να ιδρύσουν νέες επιχειρήσεις, ατομικές ή κοινωνικές συνεταιριστικές.

    Παράλληλα, στηρίζει τις επιχειρήσεις της περιοχής, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ενισχύσουν την επιχείρησή τους με καταρτιζόμενους εργαζόμενους και μια σειρά από οφέλη που περιγράφονται παρακάτω.



    Ποιες επιχειρήσεις μπορούν να συμμετέχουν:







    Ειδικότερα, στο πλαίσιο του προγράμματος προβλέπεται η τοποθέτηση των καταρτισμένων ανέργων σε επιχειρήσεις, που εδρεύουν στους προαναφερόμενους δήμους και δραστηριοποιούνται στους κλάδους της οικονομίας/διοίκησης του εμπορίου και της παροχής υπηρεσιών.



    Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου έργου το ΚΕΚ ΚΕΣΠ πρόκειται άμεσα να υλοποιήσει τα κάτωθι προγράμματα, τα οποία περιλαμβάνουν 75 ώρες θεωρία και 50 ώρες πρακτική άσκηση:



    Τίτλος Προγράμματος Κατάρτισης Διάρκεια

    Ηλεκτρονικό Εμπόριο- Πωλήσεις εξ αποστάσεως 75 ώρες θεωρίας & 50 ώρες πρακτικής

    Διοικητικό και Οικονομικό Στέλεχος Επιχειρήσεων -χρήση εργαλείων και τεχνικών Social Media Marketing 75 ώρες θεωρίας & 50 ώρες πρακτικής

    Επαγγελματική κατάρτιση των ομάδων στόχου «Περιβάλλον και Συντήρηση Κτιρίων» 75 ώρες θεωρίας & 50 ώρες πρακτικής

    Μάνατζμεντ & Μάρκετινγκ Αγροτικών προϊόντων & Τροφίμων 75 ώρες θεωρίας & 50 ώρες πρακτικής



    Αναλυτικά, τα οφέλη των επιχειρήσεων που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησης είναι



    100% επιδοτούμενη εργασία κατά το διάστημα της πρακτικής άσκησης των ωφελουμένων. Η απασχόληση των ανέργων στις επιχειρήσεις ξεκινά με την πρακτική άσκηση, η οποία διαρκεί συνολικά 50ώρες ανά ωφελούμενο. Κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης, η επιχείρηση δεν έχει καμία οικονομική επιβάρυνση για την απασχόληση του ωφελουμένου, αντίθετα επιδοτείται από το πρόγραμμα με 2€ μικτά ανά ώρα.



    Kάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε την επίσημη ανακοίνωση, αλλά και τα δεδομένα ως προς τους ωφελούμενους.