Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012
Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012
Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στο Σύλλογο Γονέων του 7ου Δημοτικού & Νηπιαγωγείου Παλλήνης
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Μετά την επιτυχημένη από πλευράς προσέλευσης γονέων εκλογοαπολογιστικής συνέλευσης που πραγματοποιήθηκε την 7/10/2012 στο σχολείο μας, εξελέγη νέο Διοικητικό Συμβούλιο.
Η νέα σύνθεση του Συλλόγου Γονέων του 7ου Δημοτικού & Νηπιαγωγείου Παλλήνης θα ήθελε να προβάλετε και να στηρίξετε κάθε προσπάθεια που θα στοχεύει στη βελτίωση συνθηκών της μαθητικής κοινότητας του σχολείου μας.
Ο Σύλλογος μας από την πλευρά του σας διαβεβαιώνει ότι θα στηρίξει κάθε γενικότερη και συλλογική προσπάθεια φορέων προς το κοινό καλό.
Σας γνωστοποιούμε ότι οι εκλεγέντες είναι οι εξής:
Πρόεδρος: Γερακάρης Ηλίας
Αντιπρόεδρος: Μαλισιόβας Αθανάσιος
Γεν.Γραμματέας: Δρακάτου Δέσποινα
Ταμίας: Καρπούζος Δημήτρης
Μέλη: Κατσέλη Σοφία
Αναπλ/κα μέλη:
Παναγιωτακόπουλος Βίκτωρ
Μαντζιούκας Γιώργος
Κατσέλη Ματίνα
Καραχάλιου Παναγιώτα
Λιούμη Βάσω
Τσάκωνας Μηχάλης
Χατζηανδρέου Ιφιγένεια
Εκπρόσωποι για την Ένωση Γονέων :
Γερακάρης Ηλίας
Μαλισιόβας Θανασης
Ετικέτες
ΜΑΖΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΔΗΜΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ
Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012
Ψάχνοντας το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ
Μάθατε φαντάζομαι οι περισσότεροι για τις προσλήψεις που πρόκειται να γίνουν στο Δήμο Παλλήνης. Περιληπτικά σας λέω πως πρόκειται για 37 συνολικά θέσεις εργασίας που αναλύονται ως εξής:
► 18 εργάτες καθαριότητας με σύμβαση μισθωτής εργασίας για οκτώ μήνες
► 4 εργάτες ύδρευσης με σύμβαση μισθωτής εργασίας για οκτώ μήνες
► 8 Βρεφοκόμοι-Παιδοκόμοι για τους παιδικούς σταθμούς με σύμβαση μισθωτής εργασίας μέχρι 31/7/2013
► 2 για την καθαριότητα των παιδικών σταθμών με σύμβαση μισθωτής εργασίας μέχρι 31/7/2013
► 5 για διεκπεραίωση υποθέσεων πολιτών με σύμβαση μίσθωσης έργου για 12 μήνες
Δηλαδή μετά το 8μηνο ή το δωδεκάμηνο δεν θα χρειαζόμαστε αυτές τις υπηρεσίες; Θα πάψει να λειτουργεί η καθαριότητα ή η ύδρευση, θα κλείσουν οι παιδικοί σταθμοί ή θα κλείσουν τα ΚΕΠ;
Τίποτα από αυτά δεν θα συμβεί. Οι υπηρεσίες, έστω και κουτσουρεμένες λόγω μνημονίου θα συνεχίσουν να υπάρχουν και οι θέσεις που θα καλυφθούν με τις 8μηνες συμβάσεις θα συνεχίσουν να χρίζουν κάλυψης.
Την ίδια ώρα που ο Δήμος μας ανακοινώνει την προκήρυξη πρόσληψης των παραπάνω, η ΠΟΕ-ΟΤΑ, με τη συμπαράσταση των Αιρετών, διοργανώνει κινητοποιήσεις (καταλήψεις κλπ) προκειμένου να ανατραπούν οι προσφάτως ψηφισθέντες ρυθμίσεις περί εφεδρείας δηλαδή απολύσεων.
Πείτε μου, εγώ έχω πρόβλημα ή όλοι αυτοί που νομοθετούν. Δηλαδή οι άνθρωποι που πρόκειται να χάσουν τη δουλειά τους δεν θα μπορούσαν να καλύψουν αυτές τις θέσεις; Και όχι μόνο στο Δήμο Παλλήνης, δεν έχω τόσο στενούς ορίζοντες, σε όλους τους ΟΤΑ που έχουν πραγματική ανάγκη. Γιατί για να εγκριθούν αυτές οι θέσεις και μάλιστα αυτή την περίοδο, έχει διαπιστωθεί ότι υπάρχει κάτι παραπάνω από ανάγκη.
Τον Οκτώβριο του 2011, πέρυσι δηλαδή, είχα γράψει μεταξύ άλλων σε κείμενο που δημοσιεύτηκε στο Νεολόγο «ίδρυση Υπουργείου Υπαλλήλων. Τώρα αν θα ονομάζεται έτσι, αν θα είναι Υπουργείο ή Διεύθυνση μικρή σημασία έχει για μένα. Σ’ αυτό το - όπως θέλετε πείτε το – θα ανήκουν όλοι οι Δημόσιοι Υπάλληλοι στενού ή ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, δηλαδή όλοι θα είναι Κρατικοί Υπάλληλοι. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι εκεί που ο Δήμος Παλλήνης τις ανάγκες του που σήμερα τις καλύπτει με 8μηνες συμβάσεις, θα τις καλύψει από τη δεξαμενή, θα τις καλύψει από τους 40 κηπουρούς που έχει ο Δήμος Χ για πλατεία 500 τμ.»
Ξέρω ότι μπορεί να γίνομαι δυσάρεστος σε κάποιους που απ' όλη την Ελλάδα θα κάνουν αίτηση προσδοκώντας να πάρουν μία από αυτές τις θέσεις που ανακοίνωσε ο Δήμος. Έχω επιλέξει όμως να μην επιδιώκω να είμαι ευχάριστος αλλά χρήσιμος. Και δεν υπάρχει χρησιμότερο σήμερα στη χώρα μας από την ανακάλυψη του ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ. Και το αυτονόητο για μένα είναι αυτό που περιγράφω παραπάνω.
Δυστυχώς όμως το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ για μια ακόμη φορά στη χώρα μας είναι ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ.
Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις Δήμου Παλλήνης
Ανακοινώθηκε από την Κοινωφελή επιχείρηση του Δήμου Παλλήνης το πρόγραμμα των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του Δήμου.
Πέρα από το παραδοσιακό άναμμα του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου και τα κάλαντα υπάρχουν και δύο συναυλίες, μία με μουσική jazz και μια αφιερωμένη στο Μίμη Πλέσσα στην οποία θα παρευρεθεί ο ίδιος ο συνθέτης και θα παρουσιάσει ο Αλέξης Κωστάλας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
Σάββατο 8 Δεκεμβρίου
Άναμμα Χριστουγεννιάτικου Δέντρου
19:30 – 21:30 Πλατεία Μακεδονίας ΔΕ Γέρακα
● Άναμμα Χριστουγεννιάτικου Δέντρου
● Χριστουγεννιάτικα τραγούδια – Φιλαρμονική ορχήστρα, Παιδική χορωδία ΔΕ Γέρακα & Παιδική χορωδία ΔΕ Παλλήνης
● Παιχνίδια κατασκευές και λιχουδιές
√ Επίσκεψη του Αϊ Βασίλη
√ Το ταχυδρομείο του Αϊ Βασίλη
√ Το ξωτικό των Χριστουγέννων
√ Εργαστήριο κατασκευής Χριστουγεννιάτικων στολιδιών
√ Face painting
√ Ταχυδακτυλουργός
√ Λιχουδιές
Σάββατο 15 Δεκεμβρίου
Μουσική συναυλία του ΜΙΜΗ ΠΛΕΣΣΑ,
με τη Φιλαρμονική ορχήστρα του Δήμου Παλλήνης & την Παιδική χορωδία ΔΕ Γέρακα
20:00 Πολιτιστικό Κέντρο ΔΕ Γέρακα
Σημείωση: Στη συναυλία θα παρευρεθεί ο ίδιος ο συνθέτης
Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου
Jazz συναυλία
Του jazz trio M.O.T.He (music of the heart)
20:00 Πολιτιστικό Κέντρο ΔΕ Γέρακα
Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου
Χριστουγεννιάτικα Κάλαντα
Ανθούσα – Γέρακας – Παλλήνη, Χριστουγεννιάτικα κάλαντα από την παιδική μπάντα του Δήμου Παλλήνης σε κεντρικά σημεία της πόλης.
Ζούτσος στην ΠΕΔΑ: Να κλείσουν οι Δήμοι για μια εβδομάδα
Το κλείσιμο των Δήμων για μια εβδομάδα πρότεινε ο Δήμαρχος Παλλήνης στην έκτακτη Γενική Συνέλευση της ΠΕΔΑ που έγινε σήμερα 21/11 με θέμα «Επιπτώσεις στην Τοπική Αυτοδιοίκηση από τις τελευταίες εξελίξεις (Κρατικός Προϋπολογισμός 2013-Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016 κ.λ.π.)".
Η Γενική Συνέλευση τελικώς αποφάσισε το κλείσιμο των Δήμων την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου. Δείτε περισσότερα για τις αποφάσεις της έκτακτης Γενικής Συνέλευσης.
Διαβάστε παρακάτω ολόκληρη την τοποθέτηση του Δημάρχου Παλλήνης:
"Αγαπητοί συνάδελφοι
Με την ψήφιση του νέου μεσοπρόθεσμου η Τοπική Αυτοδιοίκηση βρίσκεται πλέον αντιμέτωπη με μια καθολική και συστηματική επίθεση με σκοπό την απαξίωση του θεσμού που βρίσκεται δίπλα στον πολίτη και ανταποκρίνεται στις ανάγκες του.
Η επίθεση αυτή στρέφεται κατά των αιρετών, δυσχεραίνοντας την δουλειά και την αξιοπρεπή λειτουργία τους, κατά των εργαζόμενων καταρρακώνοντας τους μισθούς τους, απολύοντας εργαζομένους, θέτοντας σε επισφάλεια τις θέσεις αυτών που παραμένουν, κατά των πολιτών που κινδυνεύουν να χάσουν το τελευταίο χαράκωμα του κοινωνικού κράτους λόγω της οικονομικής ασφυξίας των ΟΤΑ και τέλος κατά του ίδιο του θεσμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης επιχειρώντας να καταργήσουν την Συνταγματικά κατοχυρωμένη αυτοτέλεια της.
Η συστηματική δυσφήμιση της Τ.Α. η οποία καλλιεργείται και με την ανοχή ή και την συνενοχή των Μ.Μ.Ε. επιδιώκει να αναδείξει τους Δήμους ως κέντρα διαφθοράς και Αναξιοκρατίας ως συστατικούς παράγοντες του Δημόσιου Χρέους.
Τα στοιχεία όμως δείχνουν ότι δεν είναι οι Δήμοι που δημιουργούν το χρέος και γι΄αυτό οφείλουν να πάψουν να συκοφαντούν την Αυτοδιοίκηση.
Οι ενδεχόμενες όμως απολύσεις δημιουργούν μιαν εκρηκτική κατάσταση που διαλύει τις υπηρεσίες στους Δήμους. Η Κυβέρνηση μη έχοντας την πολιτική βούληση να παρέμβει και να αναδιαρθρώσει το "Βαθύ Κράτος" επιλέγει τον εύκολο στόχο που πάντα ήταν η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Απέναντι σε αυτή την επίθεση οφείλουμε πρώτα από όλα στους δημότες αλλά και στους εργαζόμενους να μην καταθέσουμε τα όπλα. Να μην αποδεχτούμε στωϊκά την κατάλυση των συνταγματικών θεσμών, του δικαιώματος της εργασίας, την αποδόμηση του κοινωνικού κράτους.
Μέσα στη συνολική ηθική απαξίωση του πολιτικού συστήματος, είμαστε ο μόνος θεσμός που εξακολουθεί να έχει την εμπιστοσύνη μεγάλου μέρους πολιτών γιατί αποτελούμε το στήριγμα των αδυνάμων και του κοινωνικού κράτους. Αυτό δεν μπορούν να το αναιρέσουν οι μεθοδευμένες κινήσεις αμαύρωσης των Αυτοδιοικητικών θεσμών στα ΜΜΕ και χειραγώγησης της κοινής γνώμης.
Και δεν είναι μόνο οι απολύσεις. Σε λίγες μέρες δεν θα βγαίνουν οι μισθοδοσίες σε πολλούς Δήμους. Στο Δήμο μου δεν αγωνιούμε ακόμα για το εάν θα ανταπεξέλθουμε στις οικονομικές υποχρεώσεις απέναντι στους εργαζόμενους και τους προμηθευτές. Η επιπλέον όμως μείωση της επιχορήγησης των ΚΑΠ θα μας οδηγήσει όλους νομοτελειακά σε αδυναμία πληρωμών κάποια στιγμή.
Και τότε από πού θα μπορέσουμε να καλύψουμε αυτή την διαφορά;
- Από τους κατοίκους του Δήμου μας, που ήδη αδυνατούν να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις του απέναντι στις Τράπεζες και στις ΔΕΚΟ, έχοντας οι περισσότεροι χάσει το μισό τους εισόδημα ενώ ταυτόχρονα διπλασιάστηκαν οι φόροι που πληρώνουν;
- Από τους χιλιάδες ανέργους συμπολίτες μας;
- Από τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες που στρέφονται σε εμάς για βοήθεια;
Κύριοι συνάδελφοι αυτά τα πράγματα είναι αδιανόητα. Οι πολίτες της χώρας πληρώνουν φόρους και είναι συνταγματικά και νομοθετικά κατοχυρωμένο το ποσοστό που αναλογεί στην Τ.Α. για τις αρμοδιότητες που ασκεί και τις υπηρεσίες που παρέχει.
Οφείλουμε λοιπόν να σταθούμε ενωμένοι μαζί με τους εργαζόμενους και όλους τους πολίτες και να διεκδικήσουμε λοιπόν όλα αυτά που δικαιούμαστε.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ:
- Να καταγγείλουμε με κάθε τρόπο την Κυβέρνηση για τη μεθοδευμένη και στοχευμένη υποβάθμιση της αυτοδιοίκησης που οδηγεί στην τελική κατάργησή της.
- Να απαιτήσουμε με αγωνιστικές κινητοποιήσεις την κατάργηση όλων των διατάξεων για μείωση πόρων , μείωση ή απόλυση προσωπικού, καθιέρωση ελέγχου σκοπιμότητας στις αποφάσεις των Δήμων, επιβολή Επιτροπείας κλπ, οι οποίες ευθέως καταργούν την συνταγματικά κατοχυρωμένη αυτοτέλεια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην ιδιωτικοποίηση Υπηρεσιών, στην κατάργηση των κοινωνικών δομών (παιδικοί σταθμοί, κοινωνικά παντοπωλεία, κοινωνικά φροντιστήρια, κοινωνικά φαρμακεία, δημοτικά ιατρεία κλπ) και μεταθέτουν όλα τα βάρη στους δημότες, οι οποίοι σήμερα δοκιμάζονται σκληρά από την τραγική μείωση των εισοδημάτων τους.
Η αμυντική λογική της σωστής διαχείρισης της κατάστασης εκ των πραγμάτων αποδεικνύεται ότι έχει σαν αποτέλεσμα να μη μας υπολογίζουν και να οδηγούμαστε κάθε μέρα όλο και πιο κοντά στην κατάργηση της αυτοδιοίκησης.
Γι΄ αυτό πρέπει να αντιδράσουμε δυναμικά.
ΟΧΙ με παραιτήσεις.
Αυτές μόνο στο λαό μπορούμε να τις κάνουμε και όχι σε κάποιον Υπουργό.
Μπορούμε όμως και προτείνω να προβούμε σε ενέργειες
- Να κλείσουμε κατ΄ αρχήν όλοι τους Δήμους για μια εβδομάδα
- Να κατασκηνώσουμε έξω από το Υπουργείο Εσωτερικών παραδίδοντας πραγματικά τα κλειδιά των Δήμων στον Υπουργό και
- Στους κλειστούς μας Δήμους, να ενημερώνουμε τους Δημότες ότι θα εξυπηρετούνται πλέον από τον Υπουργό, για κάθε τους ανάγκη.
Αγαπητοί συνάδελφοι:
Μπορούμε και πρέπει να πορευτούμε όλοι μαζί για να αγωνιστούμε ενάντια σε οποιονδήποτε επιβουλεύεται και θέλει να καταργήσει τον πυλώνα της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ που λέγεται ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ".
Προκήρυξη πρόσληψης 5 ατόμων στα ΚΕΠ του Δήμου Παλλήνης
Τη σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου με συνολικά πέντε (5) άτομα για την κάλυψη αναγκών των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) του Δήμου Παλλήνης, με αντικείμενο την εκτέλεση του έργου: «Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών» συνολικής διάρκειας έως δώδεκα (12) μήνες, ανακοίνωσε ο Δήμος Παλλήνης
Αιτήσεις από 21/11/2012 έως 30/11/2012
Προκήρυξη πρόσληψης 10 ατόμων στους Βρεφονηπιακούς σταθμούς του Δήμου Παλλήνης
Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που λήγει στις 31/07/2013, συνολικά δέκα (10) ατόμων ανακοίνωσε ο «Οργανισμός Προσχολικής Αγωγής και Κοινωνικής Μέριμνας Δήμου Παλλήνης» του Δήμου Παλλήνης.
Αιτήσεις από 21/11/2012 έως 30/11/2012
Δείτε λεπτομέρειες
Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012
Προκήρυξη πρόσληψης 22 εργατών με 8μηνη σύμβαση από το Δήμο Παλλήνης
Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά είκοσι δύο (22) ατόμων για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα ανακοίνωσε ο Δήμος Παλλήνης
Πρόκειται για 18 εργάτες καθαριότητας και 4 εργάτες ύδρευσης που θα απασχοληθούν στο Δήμο Παλλήνης για 8 μήνες.
Αιτήσεις από 21/11/2012 έως 30/11/2012.
Δείτε λεπτομέρειες
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)







