Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012
Συνεδρίαση Τοπικού Συμβουλίου Ανθούσας
Το Σάββατο 24/11/2012 και ώρα 09:00 πμ στο Δημοτικό κατάστημα του Δήμου μας επί της πλατείας 25ης Μαρτίου στην Ανθούσα, συνεδριάζει το Τοπικό Συμβούλιο της Δημοτικής Ενότητας Ανθούσας με τα παρακάτω θέματα:
1. Εισήγηση προς το Δημοτικό Συμβούλιο για έγκριση εγκατάστασης δημοτικού φωτισμού σε δρόμους Δ.Ε. Ανθούσας, όπου αυτός είναι ελλιπής.
Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012
Δήμαρχοι της Ανατολικής Αττικής καλούν σε κινητοποιήσεις αντιδρώντας στα νέα μέτρα περικοπών
Σε κινητοποίησες κατά των μέτρων σε βάρος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης προχωρούν 12 Δήμαρχοι της Ανατολικής Αττικής ξεκινώντας με συγκέντρωση διαμαρτυρίας και συμβολική κατάληψη του Υπουργείου Εσωτερικών την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012 από τις 11:00 το πρωί.
Την από κοινού αντίδραση Δημάρχων της Ανατολικής Αττικής είχε ανακοινώσει ο Δήμαρχος Παλλήνης στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 16ης Νοεμβρίου.
Σημειώνω πως ο Δήμαρχος Παλλήνης είναι από τους πρωτεργάτες αυτής της ομάδας Δημάρχων
Διαβάστε την κοινή ανακοίνωσή τους που είναι και κάλεσμα συμμετοχής προς τους κατοίκους:
Η πραγματικότητα στην οποία μας «προσγειώνει» η εφαρμογή του νέου Μνημονίου είναι οδυνηρή. Ο λαός μας οδηγείται καθημερινά στην εξαθλίωση και η τοπική αυτοδιοίκηση την οποία υπηρετούμε στην κατάρρευση.
Οι Δημοτικές Αρχές της Ανατολικής Αττικής δηλώνουν πως ενώνουν τη φωνή τους με την αγωνία των συμπολιτών μας και εκφράζουν με κάθε τρόπο και μέσο, την αλληλεγγύη και τη στήριξη στον αγώνα τους ενάντια σ΄ αυτήν την καταστροφή, τις νέες χωρίς αντίκρισμα θυσίες και την ακύρωση κάθε ελπίδας αξιοπρεπούς επιβίωσης της χώρας και των πολιτών της.
Το νέο Μνημόνιο εισάγει απροκάλυπτα πλέον την κατάλυση κάθε ίχνους αυτοτέλειας του κοντινότερου θεσμού στον πολίτη, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τη δραματική και πλήρη απαξίωσή του.
Στις ήδη τεράστιες περικοπές των εσόδων (ξεπερνούν το 60% τα δύο προηγούμενα χρόνια), προστίθενται νέες, οδηγώντας έτσι τους Δήμους σε οικονομική κατάρρευση.
Ζητάμε να αποδοθούν άμεσα στους δήμους οι πόροι που οφείλονται για το 2012. Με πρόσχημα τον αυστηρό έλεγχο της τήρησης των προϋπολογισμών των ΟΤΑ, η Κυβέρνηση, υπακούοντας στις εντολές της τρόικας, εγκαθιστά πλήρη και απόλυτη επιτροπεία τους, παραβιάζοντας κατάφωρα τόσο το Σύνταγμα όσο και τους νόμους που διέπουν το αυτοδιοίκητο του θεσμού και την οικονομική λειτουργία των δήμων. Ταυτόχρονα γίνεται σαφές ότι οι δήμοι εφεξής, στην καλύτερη περίπτωση, θα περιορίζονται στην πληρωμή της μισθοδοσίας του προσωπικού και στην αύξηση των ιδίων εσόδων από φόρους και τέλη. Επιχειρείται δηλαδή σαφέστατα καίριο πλήγμα στις κοινωνικές δομές των δήμων, σε μια εποχή που η οικονομική κρίση έχει μετατραπεί σε ανθρωπιστική.
Η εφαρμογή της οριζόντιας και χωρίς καμία αξιολόγηση ετήσιας διαθεσιμότητας, οδηγεί στην απόλυση χιλιάδες υπαλλήλους των Δήμων και του Δημοσίου.
Με την απαγόρευση δε μέχρι τέλος του 2016 των προσλήψεων μόνιμου και αορίστου χρόνου, ξεκαθαρίζει πλέον ο αρχικός στόχος όλων των Μνημονίων: Η εκχώρηση σε ιδιώτες μάχιμων υπηρεσιών των Δήμων, όπως η καθαριότητα.
Την ίδια στιγμή που όλες οι μελέτες που έχουν γίνει καταλήγουν στην ανάγκη προώθησης της διαδημοτικής συνεργασίας και όχι στην ιδιωτικοποίησης, αφού ακόμα και στη Γερμανία οι ιδιωτικοποιημένες δημοτικές υπηρεσίες ξαναεπιστρέφουν στους δήμους.
Ζητάμε να μην γίνει καμία απόλυση και καμία νέα μείωση στις αποδοχές των εργαζομένων. Οι νέες αρμοδιότητες που μεταφέρονται προς τους δήμους να συνοδεύονται από τους αντίστοιχους πόρους και προσωπικό.
Οι δήμαρχοι της Ανατολικής Αττικής θεωρούμε ότι όλα τα μέτρα εκπληρώνουν τον αρχικό στόχο του πρώτου Μνημονίου: Τη μετατροπή δηλαδή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε Τοπική Διοίκηση, επιστρέφοντας πίσω δεκαετίες και σε άλλες γκρίζες εποχές. Πιστεύουμε πως η ευθύνη της Κυβέρνησης είναι ιστορική. Όπως ιστορική και καθοριστική είναι η ευθύνη τόσο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, όσο των Περιφερειακών Ενώσεων Δήμων. Πιστεύουμε ότι όλοι μαζί οφείλουμε να αγωνιστούμε ώστε να διαφυλάξουμε και να υπερασπιστούμε το αυτοδιοίκητο του θεσμού.
Να συνεχίσουν οι δήμοι να συμβάλουν στην αντιμετώπιση των συνεπειών της κρίσης και να εξακολουθούν να αποτελούν την «ομπρέλα» κοινωνικής προστασίας των τοπικών μας κοινωνιών.
Να παραμείνει ψηλά στη συνείδηση των πολιτών η Αυτοδιοίκηση. Οφείλουμε και θα αγωνιστούμε να μην μπουν «λουκέτα» στις κοινωνικές μας δομές, να μην διαλυθούν οι ανάσες Αθλητισμού και Πολιτισμού στις πόλεις μας, να μην επιβληθούν υπέρογκα δημοτικά τέλη. Θα αγωνιστούμε ώστε να μη παραδώσουμε δήμους και υπηρεσίες σε ιδιωτικά συμφέροντα.
Και η αντίδρασή μας πρέπει να είναι ενωτική, σθεναρή και με ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα, ακόμη και τις παραιτήσεις μας.
Εμείς, οι δημοτικές αρχές, οι εργαζόμενοι των δήμων της Ανατολικής Αττικής, αλλά και πολίτες προχωράμε σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας και συμβολική κατάληψη του Υπουργείου Εσωτερικών την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012 από τις 11 το πρωί σαν μια πρώτη πράξη αντίδρασης στη νέα επερχόμενη λαίλαπα και ενόψει της σύγκλησης του εκτάκτου συνεδρίου της ΚΕΔΕ.
Καλούμε δημοτικές αρχές, εργαζόμενους στους Δήμους και τους πολίτες να συμπαρασταθούν και να συμμετάσχουν στη συμβολική κατάληψη.
Οι Δήμαρχοι Ανατολικής Αττικής
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΑΒΑΡΗΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΖΟΥΤΣΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΙΟΥΣΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΛΕΒΑΝΤΗΣ
ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΛΟΪΖΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΥ
ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΜΕΘΕΝΙΤΗΣ
ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΝΤΟΥΡΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΕΤΡΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ
Ετικέτες
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ,
ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Δημοτικό Συμβούλιο Παλλήνης: Ψήφισμα σχετικά με το μεσοπρόθεσμο 2013-2016
Κατά την διάρκεια της Έκτακτης Συνεδρίασης την Παρασκευή 16/11/2012 το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Παλλήνης εξέδωσε το παρακάτω ψήφισμα:
1. ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ την Κυβέρνηση για τη μεθοδευμένη και στοχευμένη υποβάθμιση της αυτοδιοίκησης που οδηγεί στην τελική κατάργησή της.
2. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την κατάργηση όλων των διατάξεων για μείωση πόρων , μείωση ή απόλυση προσωπικού, απαγόρευση προσλήψεων, καθιέρωση ελέγχου σκοπιμότητας στις αποφάσεις των Δήμων, επιβολή Επιτροπείας κλπ, οι οποίες ευθέως καταργούν την συνταγματικά κατοχυρωμένη αυτοτέλεια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην ιδιωτικοποίηση Υπηρεσιών, στην κατάργηση των κοινωνικών δομών (παιδικοί σταθμοί, κοινωνικά παντοπωλεία, κοινωνικά φροντιστήρια, κοινωνικά φαρμακεία, δημοτικά ιατρεία κλπ) και μεταθέτουν όλα τα βάρη στους δημότες, οι οποίοι σήμερα δοκιμάζονται σκληρά από την τραγική μείωση των εισοδημάτων τους.
3. ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ την απόλυτη αντίθεσή μας σε κάθε απόπειρα μείωσης του προσωπικού, που αποδυναμώνει τη λειτουργία του δήμου και μειώνει τη δυνατότητα του να παρέχει τις αναγκαίες υπηρεσίες στους δημότες. Ειδικότερα αναφέρομαι στο μέτρο της διαθεσιμότητας των απασχολούμενων, με σχέση εργασίας ΙΔΑΧ, δημοτικών υπαλλήλων, που αποτελεί συγκεκαλυμμένη μορφή απόλυσης και να ισχύσει μόνο ο προβλεπόμενος και μόνος αποδεκτός θεσμός των μετατάξεων μεταξύ των ΟΤΑ για τη στελέχωση των υπηρεσιών τους.
4. ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ με την αποστολή στοιχείων εργαζομένων στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης στο πλαίσιο του προγράμματος «κινητικότητας υπαλλήλων» και δηλώνουμε ότι στηρίζουμε πολιτικά και νομικά τον αγώνα των εργαζομένων.
5. ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ την πλήρη συμμετοχή του Δήμου μας ενεργά σε όλες τις κινητοποιήσεις των οργάνων της αυτοδιοίκησης (ΠΕΔΑ, ΚΕΔΕ, οργάνωση Τοπικών Δήμων κλπ).
6. ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ότι η κυβέρνηση οφείλει να έρθει σε διάλογο με την ΚΕΔΕ, ώστε να πράξει από μόνη της, η Τοπική Αυτοδιοίκηση , την ανακατανομή του προσωπικού της, όπου αυτό είναι αναγκαίο, σύμφωνα με την προβλεπόμενη από το νόμο διαδικασία μετάταξης.
7. Οι εργαζόμενοι να ανταποκριθούν με αίσθημα ευθύνης, για ένα Δήμο ΑΝΟΙΧΤΟ στους δημότες και ΣΥΝΕΠΗ στις υποχρεώσεις του, τόσο προς τους ίδιους, όσο και προς την κοινωνία, την οποία την θέλουμε σύμμαχο και συμπαραστάτη μας.
Δείτε στο video ή διαβάστε παρακάτω την εισήγηση του Δημάρχου
Αγαπητοί εργαζόμενοι, συνάδελφοι
Με την ψήφιση του νέου μεσοπρόθεσμου η Τοπική Αυτοδιοίκηση βρίσκεται πλέον αντιμέτωπη με μια καθολική και συστηματική επίθεση με σκοπό την απαξίωση του θεσμού που βρίσκεται δίπλα στον πολίτη και ανταποκρίνεται στις ανάγκες του.
Η επίθεση αυτή στρέφεται κατά των αιρετών, δυσχεραίνοντας την δουλειά και την αξιοπρεπή λειτουργία τους, κατά των εργαζόμενων καταρρακώνοντας τους μισθούς τους, απολύοντας εργαζομένους, θέτοντας σε επισφάλεια τις θέσεις αυτών που παραμένουν, κατά των πολιτών που κινδυνεύουν να χάσουν το τελευταίο χαράκωμα του κοινωνικού κράτους λόγω της οικονομικής
ασφυξίας των ΟΤΑ και τέλος κατά του ίδιο του θεσμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης επιχειρώντας να καταργήσουν την Συνταγματικά κατοχυρωμένη αυτοτέλεια της.
Η συστηματική δυσφήμιση της Τ.Α. η οποία καλλιεργείται και με την ανοχή ή και την συνενοχή των Μ.Μ.Ε. επιδιώκει να αναδείξει τους Δήμους ως κέντρα διαφθοράς και Αναξιοκρατίας ως συστατικούς παράγοντες του Δημόσιου Χρέους. Τίποτε δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια.
Οι ΟΤΑ είναι από τους πιο αυστηρά ελεγχόμενους φορείς Κυβέρνησης με πάνω από 12 εποπτικούς μηχανισμούς να ασκούν έλεγχο σε κάθε τους πράξη.
Το συνολικό χρέος των Δήμων ανέρχεται σε 2,6 δις € εκ’ των οποίων 1,7 δις € είναι δανειακές υποχρεώσεις και 0,835 δις € είναι ληξιπρόθεσμες οφειλές. Το χρέος αυτό αναλογεί στο 0,8% του συνολικού δημόσιου χρέους. Αντιστοιχεί στο μικρότερο ποσοστιαία χρέος σε όλη την Ευρώπη. Παράλληλα, επιβεβαιώνει ότι οι Δήμοι δεν είναι αυτοί που δημιούργησαν το χρέος. Ας πάψουν πλέον να συκοφαντούν την Αυτοδιοίκηση.
Να σημειωθεί δε, ότι ακόμη και με τους υπολογισμούς της Κυβέρνησης που σαφώς υπολείπονται της πραγματικότητας, η Κυβέρνηση οφείλει στους ΟΤΑ 1,7 δις € από παρανόμως παρακρατηθέντες πόρους και φέτος παρακρατά άλλο 1,7 δις.
Μέσα σε αυτές τις συνθήκες οικονομικής εξαθλίωσης η Τοπική Αυτοδιοίκηση που κλήθηκε από την 1-1-2011 να εφαρμόσει το Πρόγραμμα «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ», στο μέσο της μεγαλύτερης οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, δεν αντιμετώπισε μόνο τις τεράστιες περικοπές των πόρων για τη λειτουργία των ΟΤΑ, αλλά και την τραγική μείωση προσωπικού εξαιτίας της συνταξιοδότησης πολύ μεγάλου αριθμού τακτικών υπαλλήλων χωρίς αντικατάστασή τους και πάνω από το 60% υπαλλήλων ορισμένου χρόνου, οι οποίοι στους Δήμους είναι αυστηρά απαραίτητοι.
Αρμοδιότητες πολύ σημαντικές ασκούνται εκ των ενόντων ή δεν ασκούνται καν από πολλούς Δήμους αλλά από τις πρωτεύουσες των νομών στις οποίες μετετάγει περιορισμένος αριθμός υπαλλήλων των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, ενώ μεγάλος αριθμός νησιωτικών και μικρών ορεινών Δήμων στηρίζονται αποκλειστικά στο πολιτικό προσωπικό τους αφού κάποιοι δεν έχουν ούτε έναν εργαζόμενο! Και όλα τα παραπάνω τη στιγμή που η Τοπική Αυτοδιοίκηση έχει την αποκλειστική ευθύνη και προσπαθεί να κρατήσει όρθιο το κοινωνικό κράτος μέσα από τις δομές και τις δράσεις της καθώς και για να αντιμετωπίσει τις ανάγκες της καθημερινότητας του πολίτη.
Σαν να μην έφταναν αυτές οι αξεπέραστες δυσκολίες και ενώ από 1-1-2013 περισσότερες από 200 νέες αρμοδιότητες που αγκαλιάζουν όλο το παραγωγικό φάσμα και τη λειτουργία του κράτους περιέρχονται στους Δήμους, το ίδιο χρονικό διάστημα βρίσκει εφαρμογή το καθεστώς της Διαθεσιμότητας, όπως προβλέπεται στο νέο Μεσοπρόθεσμο.
Οι ενδεχόμενες όμως απολύσεις δημιουργούν μιαν εκρηκτική κατάσταση που διαλύει τις υπηρεσίες στους Δήμους, αποδιαρθρώνει τους οργανισμούς τους, και ιδιαίτερα κρίσιμων διοικητικών υπηρεσιών κοινωνικοπρονοιακών δομών και υπηρεσιών ανταποδοτικού χαρακτήρα, που κανένας ιδιωτικός φορέας δεν μπορεί να υποκαταστήσει. Αντίθετα η αξιολόγηση του προσωπικού με προκαθορισμένα κριτήρια και η δυνατότητα κινητικότητας με κοινωνικά και αξιοκρατικά κριτήρια μπορεί να συμβάλει στην κάλυψη σοβαρών ελλείψεων προσωπικού των ΟΤΑ και δεν μας βρίσκει αντίθετους.
Η επίθεση αυτή λοιπόν εξηγείται μόνο από το γεγονός ότι η Κυβέρνηση μη έχοντας την πολιτική βούληση να παρέμβει και να αναδιαρθρώσει το ``Βαθύ Κράτος’’ επιλέγει τον εύκολο στόχο που πάντα ήταν η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Απέναντι σε αυτή την επίθεση οφείλουμε πρώτα από όλα στους δημότες αλλά και στους εργαζόμενους του Δήμου να μην καταθέσουμε τα όπλα. Να μην αποδεχτούμε στωϊκά την κατάλυση των συνταγματικών θεσμών, του δικαιώματος της εργασίας, την αποδόμηση του κοινωνικού κράτους.
Μέσα στη συνολική ηθική απαξίωση του πολιτικού συστήματος, είμαστε ο θεσμός που εξακολουθεί να έχει την εμπιστοσύνη μεγάλου μέρους πολιτών, αποτελούμε το στήριγμα των αδυνάμων και του κοινωνικού κράτους. Αυτό το ζούμε καθημερινά, άσχετα με μεθοδευμένες κινήσεις αμαύρωσης των Αυτοδιοικητικών θεσμών στα ΜΜΕ και χειραγώγησης της κοινής γνώμης.
Έχουμε λοιπόν η σημερινή γενιά αιρετών στους ώμους μας τη μεγάλη ευθύνη να υπερασπιστούμε τους Αυτοδιοικητικούς θεσμούς, τα συμφέροντα των κατοίκων, το δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα της Αυτοδιοίκησης.
Δεν είναι μόνο οι απολύσεις ο άμεσος κίνδυνος που αντιμετωπίζουμε. Πάλι σε λίγες μέρες δεν θα βγαίνουν οι μισθοδοσίες σε πολλούς Δήμους. Σύμφωνα με στοιχεία της ΚΕΔΕ ήδη 71 από τους 325 ΟΤΑ αδυνατούν να καλύψουν την μισθοδοσία του προσωπικού τους. Αγωνιούμε όλοι αν θα έχουμε πετρέλαιο για τα σχολεία και τους σταθμούς, αν θα μπορέσουμε να υλοποιήσουμε τα στοιχειώδη προγράμματα κοινωνικής στήριξης απόρων οικογενειών τα Χριστούγεννα και τον χειμώνα που έρχεται.
Θέλω να τονίσω ότι είναι ένα τελείως διαφορετικό ζήτημα η πιθανή αναδιάταξη εργαζομένων στην Αυτοδιοίκηση, το να μετακινηθούν δηλαδή κάποιοι υπάλληλοι από τον ένα Δήμο σε έναν άλλο όπου υπάρχει μεγάλη έλλειψη προσωπικού. Η κυβέρνηση επιχειρεί να συνδέσει τα δυο ζητήματα, αλλά δεν πρέπει να πέσουμε στην παγίδα.
Αν είναι να μετακινηθεί ένας εργαζόμενος η προβλεπόμενη διαδικασία υπάρχει και λέγεται μετάταξη, όχι διαθεσιμότητα. Και μάλιστα, με βάση το Μνημόνιο 3 οι μετατάξεις μπορούν να γίνονται πια υποχρεωτικά. Άρα τι χρειάζεται η διαθεσιμότητα για μια μετακίνηση;
Σ’ αυτό το σημείο οφείλω να αναφερθώ ιδιαίτερα στο Δήμο ΠΑΛΛΗΝΗΣ σε σχέση με τις επιπτώσεις του μεσοπρόθεσμου.
Ο Δήμος μας απασχολεί στις κρίσιμες ειδικότητες συνολικά 6 άτομα με συμβάσεις Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου (ΙΔΑΧ). Ως εκ τούτου δεν εμπίπτουμε στο πλαίσιο εφαρμογής του νόμου και ουδείς πρόκειται να τεθεί σε διαθεσιμότητα.
Το γεγονός αυτό μας ευχαριστεί αλλά δεν μας καθησυχάζει. Είναι σαφές για εμάς ότι επιχειρείται να ανοίξει η κερκόπορτα για την πλήρη ιδιωτικοποίηση του Δημοσίου χαρακτήρα των υπηρεσιών των ΟΤΑ.
Σήμερα η διαθεσιμότητα των ΙΔΑΧ, αύριο η κατάργηση οργανικών θέσεων και την επόμενη η ιδιωτικοποίηση της Καθαριότητας, των Παιδικών Σταθμών, της Κοινωνικής Πολιτικής και ποίος ξέρει τι άλλο θα ακολουθήσει.
Στο Δήμο μας δεν αγωνιούμε κάθε μέρα για να ανταπεξέλθουμε στις οικονομικές υποχρεώσεις απέναντι στους εργαζόμενους και τους προμηθευτές, η επιπλέον όμως μείωση της επιχορήγησης των ΚΑΠ μπορεί να οδηγήσει νομοτελειακά σε αδυναμία πληρωμών κάποια στιγμή.
Αναλογιζόμαστε λοιπόν τι σημαίνει αυτό για τα προγράμματα Κοινωνικής Πολιτικής που εφαρμόζει ο Δήμος; Τι σημαίνει αυτό για τους εκατοντάδες συνδημότες μας που εξαρτάται η αξιοπρεπής διαβίωση και σε πολλές περιπτώσεις ακόμη και η επιβίωση τους από την λειτουργία αυτών των προγραμμάτων.
Τι σημαίνει αδυναμία πληρωμών των δεδουλευμένων στους εργαζόμενους του Δήμου;
Από πού θα μπορέσουμε να καλύψουμε αυτή την διαφορά ; Από τους κατοίκους του Δήμου μας, που ήδη αδυνατούν να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις του απέναντι στις Τράπεζες και στις ΔΕΚΟ; Έχοντας οι περισσότεροι χάσει το μισό τους εισόδημα ενώ ταυτόχρονα διπλασιάστηκαν οι φόροι που πληρώνουν;
Από τους χιλιάδες ανέργους συμπολίτες μας; Από τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες που στρέφονται σε εμάς για βοήθεια;
ΟΧΙ, Κύριοι συνάδελφοι. Αυτά τα πράγματα είναι αδιανόητα. Οι πολίτες αυτής της πόλης και αυτής της χώρας πληρώνουν φόρους και είναι συνταγματικά και νομοθετικά κατοχυρωμένο το ποσοστό αυτών των φόρων που αναλογούν στην Τ.Α. για τις αρμοδιότητες που ασκεί και τις υπηρεσίες που παρέχει.
Οφείλουμε λοιπόν να σταθούμε ενωμένοι μαζί με τους εργαζόμενους και όλους τους κατοίκους αυτού του Δήμου απέναντι στην καταστρατήγηση του θεσμικού πλαισίου της Τ.Α, απέναντι στην άκριτη και παράλογη λεηλάτηση των οικονομικών της πόρων και την απαξίωση και εξαθλίωση των ανθρώπινων πόρων της, απέναντι στην κατάλυση της Δημοκρατίας και του Κοινωνικού Κράτους.
Να διεκδικήσουμε λοιπόν όλα αυτά που δικαιούμαστε, με το θέμα της υπεράσπισης όλων των θέσεων εργασίας σε κεντρική θέση, όλοι μαζί, το σύνολο των Δήμων, των εργαζόμενων και των κατοίκων που στηρίζονται στους Δήμους για την καθημερινή εξυπηρέτηση τους. Ελπίζω ότι παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες και την προσωπική πίεση που γνωρίζω ότι όλοι υφιστάμεθα, θα αρθούμε όλοι στο ύψος των περιστάσεων και θα τιμήσουμε την μεγάλη ευθύνη που έχουμε αναλάβει με την εκλογή μας προς τους συμπολίτες μας και προς τους εργαζόμενους του Δήμου μας.
Από αυτόν τον αγώνα δεν πρέπει να λείψει κανείς. Αιρετοί, εργαζόμενοι και κάτοικοι της πόλης πρέπει να σταθούμε στο ίδιο μετερίζι σταθερά και ανυποχώρητοι.
Ας παρακάμψουμε για λίγο τα προσωπικά μας συμφέροντα και ας κατανοήσουμε ότι αυτός ο αγώνας δεν είναι για το σήμερα και για κάποιους, αλλά για το αύριο και για όλους μας.
Εγκαίνια του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Παλλήνης
Τη Δευτέρα 26 Νοεμβρίου στις 6:00 το απόγευμα, πρόκειται να πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Παλλήνης, που βρίσκεται επί της οδού Μιαούλη 28 στο Γέρακα.
Το Κοινωνικό Παντοπωλείο έχει ήδη πάνω από ένα χρόνο που λειτουργεί βοηθώντας έμπρακτα συμπολίτες μας που βρίσκονται σε πραγματικά δύσκολες στιγμές.
Είναι η έμπρακτη απόδειξη ότι ο Δήμος Παλλήνης βρίσκεται δίπλα στους δημότες που στις δύσκολες στιγμές που περνάει η χώρα μας τον χρειάζονται περισσότερο από κάθε άλλη φορά.
.jpg)
Αύξηση συμμετοχών στα Αθλητικά και Πολιτιστικά Προγράμματα του Δήμου Παλλήνης
Ο Δήμος Παλλήνης, θέτοντας ως προτεραιότητα τον πολίτη και με σκοπό την ενίσχυση της προσπάθειας ανάπτυξης κάθε μορφής πνευματικής, αθλητικής, κοινωνικής και πολιτιστικής δραστηριότητας στην πόλη μας, υλοποιεί μία σειρά από προγράμματα και δραστηριότητες μεγάλης εμβέλειας μέσα από την Κοινωφελή Επιχείρηση Αθλητισμού – Πολιτισμού – Περιβάλλοντος.
Η πολυεπίπεδη λειτουργία αυτού του φορέα αποτελεί βασικό άξονα για την ανάδειξη μίας σημαντικής προσπάθειας βελτίωσης της ποιότητας ζωής και ουσιαστικής συμμετοχής των πολιτών στα κοινά. Η σημερινή οικονομική και κοινωνική συγκυρία της χώρας ενισχύει την ανάγκη για την παρέμβαση και συνδρομή της τοπικής αυτοδιοίκησης, ώστε να παραμείνουν ζωντανές οι αξίες και να περιοριστούν οι αποκλεισμοί των πολιτών από τέτοιου είδους δραστηριότητες που συχνά υποβιβάζονται ως δευτερεύουσες.
Απόδειξη του σημαντικού αυτού ρόλου της Κ.Ε.Α.Π.Π.Δ.Π. είναι οι κατά πολύ αυξημένες εγγραφές στα αθλητικά και πολιτιστικά ετήσια δημοτικά προγράμματα. Συνολικά, στην παρούσα φάση συμμετέχουν περίπου 3.500 άτομα εκ των οποίων το μεγαλύτερο ποσοστό αφορά παιδιά δημοτικού.Σημειώνεται ότι ο ρυθμός εγγραφών στη διάρκεια της χρονιάς δύναται να φτάσει έως και τις 5000.
Ο Δήμος Παλλήνης και η Κοινωφελής Επιχείρηση καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια για την εύρυθμη λειτουργία των εγκαταστάσεων των αθλητικών και πολιτιστικών προγραμμάτων, (8 αθλητικά και 4 πολιτιστικά κέντρα τα οποία φιλοξενούν πέρα από τα προγράμματα, τις δραστηριότητες των συλλόγων και των σωματείων της περιοχής).
Αυτό, σε μία εποχή όπου οι ανατιμήσεις του πετρελαίου θέρμανσης και η αύξηση των λειτουργικών δαπανών, σε συνάρτηση με τους περιορισμούς στην χρηματοδότηση και τις προσλήψεις προσωπικού αποτελούν τεράστια πρόκληση. Άλλωστε όπως είναι γνωστό, αρκετοί δήμοι έχουν ήδη προχωρήσει στο κλείσιμο εγκαταστάσεων και ειδικά κολυμβητηρίων λόγω των δυσβάσταχτων αυξημένων δαπανών.
Παρά τις δυσκολίες και σε πείσμα των καιρών, ο Δήμος Παλλήνης συνεχίζει να καταβάλλει προσπάθειες προκειμένου ο Πολιτισμός και ο Αθλητισμός να συνεχίσουν να υπάρχουν στην καθημερινότητα των κατοίκων της πόλης ως βάλσαμο ψυχής.
Σε αυτή την κατεύθυνση ο Δήμος στέκεται στο πλευρό των οικογενειών που αντιμετωπίζουν σοβαρές οικονομικές δυσκολίες, προχωρώντας στην απαλλαγή από τα δίδακτρα όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο έτσι ώστε τα παιδιά των οικογενειών αυτών να μη στερηθούν τη χαρά της συμμετοχής σε δημιουργικές εξωσχολικές δραστηριότητες.
Ενδεικτικά, μόνο στους μήνες Σεπτέμβριο – Οκτώβριο της σεζόν 2012-2013, το σύνολο των απαλλαγών ανήλθε σε 42 οικογένειες σε αντίθεση με τις 16 της αντίστοιχης περσινής περιόδου παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 150% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.. Πέρα από τις έκτακτες απαλλαγές, συνεχίζεται η εφαρμογή της πάγιας εκπτωτικής πολιτικής της Κ.Ε.Α.Π.Π.Δ.Π. που αφορά σε οικογενειακά πακέτα, τη δωρεάν συμμετοχή των μελών ΚΑΠΗ και ΑΜΕΑ.
Ετικέτες
ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
Συνεδρίαση Τοπικού Συμβουλίου Γέρακα
Συνεδριάζει την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου και ώρα 18:00, το Τοπικό Συμβούλιο της Δημοτικής Ενότητας Γέρακα με τα παρακάτω θέματα:
1. Λήψη απόφασης για προέγκριση ίδρυσης καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος στην εταιρεία «Ε. ΤΖΑΒΑΡΑ & ΣΙΑ Ο.Ε.».
2. Λήψη απόφασης για προέγκριση ίδρυσης καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος στην εταιρεία «Ν. ΓΛΑΜΠΕΔΑΚΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.».
3. Λήψη απόφασης για προέγκριση ίδρυσης καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος στην εταιρεία «Ι. ΝΑΝΟΥΡΗΣ & ΣΙΑ Ε.Ε.».
4. Λήψη απόφασης για προέγκριση ίδρυσης καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος στην κ. ΚΑΜΒΥΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ.
5. Λήψη απόφασης περί παράτασης του ωραρίου λειτουργίας μουσικής στο κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος του κ. ΜΑΛΛΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012
Παράπονο
Είστε οι περισσότεροι από σας φίλοι μου. Με αρκετούς από σας μεγαλώσαμε μαζί. Είμαι μαζί σας και αυτό δεν το λέω τώρα επειδή τώρα που χτύπησε την πόρτα σας, ξέρετε τι, αποφασίσατε να κινητοποιηθείτε. Το έχω πει εδώ και πολύ καιρό, για την ακρίβεια ένα χρόνο πριν με το άρθρο μου Απολύσεις στο Δημόσιο ή αλλιώς... «πως τρώμε τις σάρκες μας» αλλά και πρόσφατα πάλι με άρθρο μου με τίτλο Απολύσεις στο Δημόσιο;
Είστε όμως προνομιούχοι φίλοι μου. Ακόμη και μπροστά στον κίνδυνο της απόλυσης είστε προνομιούχοι.
Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ ποιος και που θα έκανε κατάληψη στην οποιαδήποτε ιδιωτική εταιρεία που πρόκειται να κάνει απολύσεις. Δεν μπορώ να φανταστώ ποιος θα έκανε έστω απεργία σε μια ιδιωτική εταιρεία που πρόκειται να κάνει απολύσεις. Δεν διάβασα ούτε ένα ψήφισμα για την Αλεξάνδρα που απολύθηκε από τη «ΤΑΔΕ ΑΕ» ούτε ένα ψήφισμα για τη Μαρία που έχασε τη δουλειά της επειδή η ELITE έκλεισε.
Δεν συνεδρίασε κανένα όργανο να αποφασίσει ότι θα στηρίξει ακόμη και δικαστικά, τον εμποράκο που κλείνει το μαγαζάκι του επειδή δεν έχει δουλειά, ούτε για τον οικοδόμο που έχει να κάνει μεροκάματο μήνες.
Σας παρακαλώ μη με ερμηνεύσετε λάθος. Δεν προσπαθώ να βάλω διαχωριστικά. Όλοι μαζί είμαστε, όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Όλοι έχουμε τα ίδια προβλήματα. Αλλά ακόμη κι αυτά εσείς τα αντιμετωπίζετε από πλεονεκτική θέση. Δεν σας προτρέπω να σταματήσετε. Αυτό δεν είναι δική μου δουλειά. Εσείς θα το αποφασίσετε, μόνοι σας, με τις κόντρες σας, με τις πίκρες σας, με τις αντιπαραθέσεις σας.
Έτσι το ‘γραψα, ως «μνημόσυνο» στους 1,5 εκατομμύριο ανέργους, αλλά και επειδή με πείραξε που μια φίλη μου με κατέταξε έστω και χαριτολογώντας στους «εχθρούς», επειδή είμαι αιρετός.
Σχεδόν ομόφωνο ψήφισμα από το Δημοτικό Συμβούλιο για τις επιπτώσεις του μεσοπρόθεσμου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση
Σε σχεδόν ομόφωνο ψήφισμα κατέληξε η έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Παλλήνης που έγινε στις 16/11/2012 με θέμα την έκδοση ψηφίσματος σχετικά με τις συνέπειες που επιφέρει το νέο μεσοπρόσθεσμο στη λειτουργία των ΟΤΑ.
Η συζήτηση δεν είχε εντάσεις, ίσως λόγω της καθολικής συμφωνίας. Στο ψήφισμα που εκδόθηκε δεν συμφώνησε ο κ. Γαβράς κάνοντας τη δική του πρόταση για εντονότερες κινητοποιήσεις.
Ο Δήμαρχος Παλλήνης τόνισε ότι απέναντι σε αυτό που έρχεται αιρετοί εργαζόμενοι και κάτοικοι πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους και στοχευμένα να διεκδικήσουν από κοινού τα αυτονόητα.
Ο Δήμαρχος Παλλήνης ανακοίνωσε στο σώμα και ζήτησε τη στήριξη και τη συμμετοχή όλων (αιρετών, εργαζομένων, κατοίκων) σε κινητοποιήσεις που αποφάσισαν για την ερχόμενη Παρασκευή 23/11/2012, έξι Δήμαρχοι της Ανατολικής Αττικής (μεταξύ αυτών και ο ίδιος) και οι οποίες περιλαμβάνουν την συγκέντρωση έξω από το Υπουργείο Εσωτερικών και παραμονή εκεί μέχρι αργά το βράδυ.
Ολόκληρο το ψήφισμα αλλά και λεπτομέρειες για την κινητοποίηση της ερχόμενης Παρασκευής σε επόμενη ανάρτηση.
Δείτε στο βίντεο την εισήγηση του Δημάρχου:
Ετικέτες
ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)





