Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

30ος κλασικός Μαραθώνιος - Παράλληλη εκδήλωση από την Κοινωφελή Επιχείρηση Δήμου Παλλήνης





Κάντε κλικ στη φωτογραφία
για περισσόετρες

Στα πλαίσια του 30ου Κλασικού Μαραθωνίου στη μνήμη του Γρηγόρη Λαμπράκη, η Κοινωφελής Επιχείρηση Αθλητισμού Πολιτισμού Περιβάλλοντος του Δήμου Παλλήνης σε συνεργασία με τον ΣΕΓΑΣ διοργάνωσε παράλληλη εκδήλωση με αγώνα δρόμου 1300 μέτρων.

Στην εκδήλωση που διεξήχθη πριν την άφιξη του πρώτου αθλητή του Μαραθωνίου, συμμετείχαν 250 παιδιά από τα αθλητικά προγράμματα της ΚΕΑΠΠ και όλα τιμήθηκαν για τη συμμετοχή τους με μετάλλιο.

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Πινακίδες ονοματοθεσίας μετά από πολλά χρόνια στο κέντρο της Παλλήνης




Πάνω από 12 χρόνια είχαν να μπουν πινακίδες ονοματοθεσίας στην Παλλήνη και ειδικότερα στο κέντρο της. Η έλλειψη ήταν ολοφάνερη. Οι κάτοικοι διαμαρτύρονταν γιατί δεν μπορούσαν να δώσουν σε κανέναν οδηγίες για να τους βρει. Επαγγελματίες επίσης διαμαρτύρονταν γιατί η ανυπαρξία πινακίδων ονοματοθεσίας τους δυσκόλευε.





Από την περασμένη Πέμπτη ξεκίνησε η τοποθέτηση των νέων πινακίδων, 240 τον αριθμό, διπλών, που αφορούν αποκλειστικά το κέντρο της Παλλήνης, το οποίο θα καλυφθεί στο σύνολό του. 





Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί πολύ σύντομα. 











Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Όχι στην διαθεσιμότητα υπαλλήλων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης λέει η ΚΕΔΕ




Με αφορμή τις ρυθμίσεις για τη διαθεσιμότητα υπαλλήλων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης η ΚΕΔΕ εξέδωσε το ακόλουθο ψήφισμα:

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση που κλήθηκε από την 1-1-2011να εφαρμόσει το Πρόγραμμα «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ», στο μέσο της μεγαλύτερης οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, δεν αντιμετώπισε μόνο τις τεράστιες περικοπές των πόρων για τη λειτουργία των ΟΤΑ, αλλά και την τραγική μείωση προσωπικού εξαιτίας της συνταξιοδότησης πολύ μεγάλου αριθμού τακτικών υπαλλήλων χωρίς αντικατάστασή τους και πάνω από το 60% υπαλλήλων ορισμένου χρόνου, οι οποίοι στους Δήμους είναι αυστηρά απαραίτητοι. 


Αρμοδιότητες πολύ σημαντικές ασκούνται εκ των ενόντων ή δεν ασκούνται καν από πολλούς Δήμους αλλά από τις πρωτεύουσες των νομών στις οποίες μετετάγει περιορισμένος αριθμός υπαλλήλων των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, ενώ μεγάλος αριθμός νησιωτικών και μικρών ορεινών Δήμων στηρίζονται αποκλειστικά στο πολιτικό προσωπικό τους αφού κάποιοι δεν έχουν ούτε έναν εργαζόμενο! Και όλα τα παραπάνω τη στιγμή που η Τοπική Αυτοδιοίκηση έχει την αποκλειστική ευθύνη και προσπαθεί να κρατήσει όρθιο το κοινωνικό κράτος μέσα από τις δομές και τις δράσεις της καθώς και για να αντιμετωπίσει τις ανάγκες της καθημερινότητας του πολίτη.

Σαν να μην έφταναν αυτές οι αξεπέραστες δυσκολίες και ενώ από 1-1-2013 περισσότερες από 200 νέες αρμοδιότητες που αγκαλιάζουν όλο το παραγωγικό φάσμα και τη λειτουργία του κράτους περιέρχονται στους Δήμους, το ίδιο χρονικό διάστημα βρίσκει εφαρμογή το καθεστώς της Διαθεσιμότητας, όπως προβλέπεται στο νέο Μεσοπρόθεσμο.

Οι ενδεχόμενες όμως απολύσεις δημιουργούν μιαν εκρηκτική κατάσταση που διαλύει τις υπηρεσίες στους Δήμους, αποδιαρθρώνει τους οργανισμούς τους και ιδιαίτερα κρίσιμων διοικητικών υπηρεσιών κοινωνικοπρονοιακών δομών και υπηρεσιών ανταποδοτικού χαρακτήρα, που κανένας ιδιωτικός φορέας δεν μπορεί να υποκαταστήσει. Αντίθετα η αξιολόγηση του προσωπικού με προκαθορισμένα κριτήρια και η δυνατότητα κινητικότητας με κοινωνικά και αξιοκρατικά κριτήρια μπορεί να συμβάλει στην κάλυψη σοβαρών ελλείψεων προσωπικού των ΟΤΑ και δεν μας βρίσκει αντίθετους.

Μετά από τα παραπάνω η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας εκφράζει τη πλήρη διαφωνία της με:

  • Την διαθεσιμότητα των εργαζομένων που οδηγεί τους Δήμους σε αδυναμία εκπλήρωσης του ρόλου τους. 

  • Την συνεχιζόμενη μισθολογική υποβάθμιση των εργαζομένων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που δημιουργεί εκρηκτικό κλίμα στο εσωτερικό των Δήμων και επιφέρει παράλυση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες. 

  • Την απαγόρευση προσλήψεων Υ.Ε. μέχρι το 2016 ειδικότερα στις ανταποδοτικού χαρακτήρα υπηρεσίες που τις οδηγεί στη διάλυσή τους. 

  • Δηλώνει ότι οι Δήμοι δεν θα γίνουν συμμέτοχοι σ’ αυτήν τη διαδικασία και προτρέπει τους αιρετούς να μη συμμετάσχουν.




Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

1.267.595 άνεργοι - στο 25,4% η ανεργία. Προβλέψεις για την εξέλιξη της ανεργίας και της ύφεσης από τον Σ. Ρομπόλη (Διευθυντής στο Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ)




Το ποσοστό ανεργίας τον Αύγουστο του 2012 ανήλθε σε 25,4%, έναντι 18,4% τον Αύγουστο του 2011 και 24,8% τον Ιούλιο του 2012. Το σύνολο των απασχολουμένων κατά τον Αύγουστο του 2012 εκτιμάται ότι ανήλθε σε 3.726.663 άτομα. Οι άνεργοι ανήλθαν σε 1.267.595 άτομα, ενώ ο οικονομικά μη ενεργός πληθυσμός ανήλθε σε 3.375.297 άτομα.



Οι απασχολούμενοι μειώθηκαν κατά 327.658 άτομα σε σχέση με τον Αύγουστο του 2011 (μείωση 8,1%) και κατά 36.597 άτομα σε σχέση με τον Ιούλιο του 2012 (μείωση 1,0%).



Οι άνεργοι αυξήθηκαν κατά 351.666 άτομα σε σχέση με τον Αύγουστο του 2011 (αύξηση 38,4%) και κατά 23.442 άτομα σε σχέση με τον Ιούλιο του 2012 (αύξηση 1,9%).



Δείτε παρακάτω video με τις εκτιμήσεις του κ. Σάββα Ρομπόλη (Διευθυντής στο Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ) για την εξέλιξη της ανεργίας και της ύφεσης.


















Δείτε ολόκληρο το Δελτίο Τύπου της ΕΛΣΤΑΤ



Τέλος σας προτείνω να διαβάσετε δύο άρθρα της κας Ιφιγένειας Χριστοδουλίδου, που είναι Εργασιακή Ψυχολόγος και NLP Coach. Αρθρογραφεί και ομιλεί συχνά για θέματα εργασίας.

α) Αφήστε τα βιογραφικά, ιδρύστε την "ΕΓΩ Α.Ε."
β) Ο αιχμάλωτος ελέφαντας



Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Ο Εξωραϊστικός Σύλλογος Ανθούσας συμμετέχει στη δενδροφύτευση που διοργανώνει ο ΣΠΑΠ

Την Κυριακή 18 Νοεμβρίου, ο Εξωραϊστικός Σύλλογος Ανθούσας συμμετέχει στη δενδροφύτευση που διοργανώνει ο ΣΠΑΠ σε συνεργασία με το ΣΚΑΪ στην περιοχή του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης.



Τα μέλη και οι φίλοι του Συλλόγου που επιθυμούν να συμμετάσχουν μπορούν να έρθουν σε επικοινωνία με τον υπεύθυνο του Συλλόγου για θέματα αναδάσωσης Γ. Περάκη στο 6978268117 ή στο τηλ. 6977575939 με τον Πρόεδρο του Συλλόγου.



Η αναχώρηση θα γίνει στις 9:30 πμ από το χώρο του Συλλόγου (Αιγίου 1 & Μεσσήνης).



Πηγή

Δελτίο Τύπου της ΚΕΔΕ για το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013 - 2016




Στο διάστημα που προηγήθηκε της κατάθεσης στη Βουλή του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013 – 2016, το Διοικητικό Συμβούλιο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας επιδίωξε να έχει έναν καθαρό και ειλικρινή διάλογο με την Κυβέρνηση και τα Πολιτικά Κόμματα, που είχε σαν στόχο να ληφθούν όλες εκείνες οι αποφάσεις που θα μπορούσαν να κρατήσουν την Τοπική Αυτοδιοίκηση όρθια και ικανή να υπερασπιστεί την Κοινωνική Συνοχή και να προσφέρει στους πολίτες ποιοτικές υπηρεσίες σύγχρονου κράτους.

Ως βάση του διαλόγου η ΚΕΔΕ έθεσε τη μεγάλη συμβολή των Δήμων στη συνολική προσπάθεια δημοσιονομικής προσαρμογής της χώρας, όχι μόνο με τη νέα οργάνωση των δομών τους και τη δραστική μείωση των δαπανών τους αλλά ακόμη και με την προσωπική συμμετοχή όλων των υπαλλήλων και των αιρετών με τη μείωση των αποδοχών τους να ξεπερνά το 50%.


Τα παραπάνω αποδεικνύονται εύκολα εάν αναλογιστούμε ότι από τον Καποδίστρια έως τον Καλλικράτη (01.01.2011) οι Δήμοι και οι Δήμαρχοι μειώθηκαν από 1.034 σε 325 (-69%), οι Δημοτικοί Σύμβουλοι από 16.390 σε 9.375 (-43%), το Νομικά Πρόσωπα και οι Επιχειρήσεις των Δήμων από 5.880 σε 1.138 (-81%), οι σχολικές επιτροπές από 9.000 σε 850 (-91%) και οι Ειδικοί Σύμβουλοι και Συνεργάτες από 2.298 σε 940 (-80%) και οι αποχωρήσεις των εργαζομένων που ξεπέρασαν τις 8.000 στη διετία.

Όσον αφορά στις επιχορηγήσεις των Δήμων από τον Κρατικό Προϋπολογισμό οι Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι (ΚΑΠ) μειώθηκαν από το 2009 στο 2012 κατά 60% και οι επιχορηγήσεις τους για επενδύσεις (ΣΑΤΑ) μειώθηκαν κατά 55,16%, ενώ οι αποδόσεις της ΣΑΤΑ το 2012 είναι έως τώρα μηδενικές.

Με βάση τα παραπάνω ζητήσαμε από όλους να αντιληφθούν ότι για όλους τους Δήμους – και για ορισμένους περισσότερο – έχουν ξεπεραστεί τα όρια αντοχής και πως οποιαδήποτε άλλη περικοπή θα οδηγούσε με μαθηματική ακρίβεια στην κατάρρευσή τους και μαζί τους στην κατάρρευση του κοινωνικού κράτους που μέχρι σήμερα επιβιώνει και λειτουργεί αποκλειστικά χάρις στις κοινωνικές δράσεις και δομές των Δήμων.

Αντ’ αυτού οι διατάξεις που αφορούν στους Δήμους και περιλαμβάνονται στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013 – 2016 απαξιώνουν το θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και υποβαθμίζουν το ρόλο των αιρετών, καταργούν την αυτοτέλεια των Δήμων επιβάλοντας αντισυνταγματικά την επιτροπεία και αποδιαρθρώνουν τη λειτουργία των Δήμων.

Πιο συγκεκριμένα:

1. Η σύσταση και η λειτουργία Παρατηρητηρίου οικονομικής αυτοτέλειας των ΟΤΑ (παράγραφος στ’ 4) αντίκειται στις Συνταγματικές διατάξεις και καταλύει στην πράξη την αυτοτέλεια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Οι Δήμοι επιδιώκουν την διαφάνεια και τους ελέγχους σε όλα τα επίπεδα, που ήδη είναι αρκετοί, αλλά δεν δέχονται την αντισυνταγματικά επιβαλλόμενη επιτροπεία.



2. Η αποδιάρθρωση της λειτουργίας των Δήμων και ιδιαίτερα των κοινωνικοπρονοιακών δομών και των υπηρεσιών ανταποδοτικού χαρακτήρα, που κανένας ιδιωτικός φορέας δεν μπορεί να υποκαταστήσει, συντελείται με:




  • τις συνολικές ρυθμίσεις που αφορούν στις μετατάξεις, μεταφορές και καταργήσεις ειδικοτήτων και ειδικών θέσεων και ιδιαίτερα την προβλεπόμενη διαδικασία διαθεσιμότητας που μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε απολύσεις, 

  • τη συνεχιζόμενη μισθολογική υποβάθμιση των εργαζομένων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που δημιουργεί εκρηκτικό κλίμα στο εσωτερικό των Δήμων και επιφέρει παράλυση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη. 

  • Επιπλέον, την από 01.01.2013 μεταφορά σωρείας αρμοδιοτήτων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, για την υλοποίηση των οποίων οι Δήμοι χρειάζονται επιπλέον προσωπικό. 


Η ΚΕΔΕ και η ΕΝΠΕ, από κοινού, πρότειναν εναλλακτικά ισοδύναμα μέτρα για να αποφευχθεί η αναστάτωση που επιφέρουν οι ρυθμίσεις αυτές.

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση έχει συνεισφέρει όσο κανένας άλλος φορέας της Κεντρικής και Γενικής Κυβέρνησης στη δημοσιονομική προσαρμογή της χώρας. Οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στο Μεσοπρόθεσμο εξυπηρετούν άλλες σκοπιμότητες και όχι εξοικονόμηση πόρων. Σε μια τέτοια κρίσιμη περίοδο που διέρχεται η χώρα μας οι λογικές αυτές βρίσκουν τελείως αντίθετους τους αιρετούς.

Για το λόγο αυτό το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ με συνεχόμενες παραστάσεις στα αρμόδια Υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών αλλά και στη Βουλή των Ελλήνων διεκδικεί από την κατάθεση του Μεσοπρόθεσμου έως και αυτή τη στιγμή, την απόσυρση των διατάξεων που καταρρακώνουν το θεσμό.






Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Πρόβλημα στην αποκομιδή των απορριμμάτων




Λόγω των κινητοποιήσεων της ΠΟΕ-ΟΤΑ στις οποίες συμμετέχει το προσωπικό του Δήμου Παλλήνης, ο Δήμος Παλλήνης καλεί τους κατοίκους να μην βγάζουν απορρίμματα στους κάδους αποκομιδής, μέχρι τη λήξη των κινητοποιήσεων.

Προσοχή! Πρόκειται για ζήτημα Δημόσιας Υγείας. Τα απορρίμματα δεν είναι δυνατόν να μαζευτούν και θα παραμένουν στους κάδους, δημιουργώντας όλα τα γνωστά επακόλουθα, τα οποία μπορούμε να αποφύγουμε, κάνοντας λίγο υπομονή και κρατώντας τα εντός της οικίας μας, μέχρι τη λήξη των κινητοποιήσεων.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ανακοινώσεις της ΠΟΕ - ΟΤΑ οι κινητοποιήσεις θα διαρκέσουν μέχρι και την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου.

Ο Δήμος Παλλήνης θα σας κρατά ενήμερους για οτιδήποτε νεότερο.

Σε πλήρη εξέλιξη η κατασκευή πεζοδρομίων στην Κάντζα





Κάντε κλικ στη φωτογραφία για περισσότερες

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το έργο κατασκευής πεζοδρομίων στην Δημοτική Ενότητα Παλλήνης.

Στην παρούσα φάση του έργου πλακοστρώνονται πεζοδρόμια συνολικής επιφανείας 6.500 τμ στην περιοχή της Κάντζας.

Η καθημερινή πρόοδος των εργασιών που αλλάζει ριζικά την εικόνα της περιοχής, επιβλέπεται και επιθεωρείται από τον ίδιο το Δήμαρχο.

Στο έργο περιλαμβάνεται και η πλακόστρωση των πεζοδρομίων προς τον σταθμό του Προαστιακού της Κάντζας που πρόκειται να ξεκινήσει την ερχόμενη εβδομάδα και θα δώσει λύση στο πρόβλημα της προσβασιμότητας στον εν λόγω σταθμό, που χρησιμοποιείται καθημερινά από πληθώρα κατοίκων.

Επίσης στο αμέσως προσεχές διάστημα πρόκειται να ξεκινήσουν πλακοστρώσεις πεζοδρομίων στην περιοχή του Πανοράματος της Δημοτικής Ενότητας Παλλήνης (περιλαμβάνονται στην ίδια μελέτη), συνολικής επιφανείας 12.500 τμ.