Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Μήνυμα Δήμαρχου Παλλήνης Θ. Ζούτσου για την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων




Η Παγκόσμια Ημέρα προστασίας των Ζώων γιορτάζεται σήμερα 4 Οκτωβρίου και φέρνει στο προσκήνιο το πρόβλημα των αδέσποτων ζώων που ζουν στο δρόμο χωρίς φροντίδα την ώρα που το φαινόμενο της κακοποίησης τους παίρνει τεράστιες διαστάσεις.



Ο Δήμος Παλλήνης είναι ένας από του ελάχιστους δήμους στην χώρα μας που υλοποιεί πρόγραμμα για τα αδέσποτα ζώα. Από το 2008 έχει στελεχωθεί ειδικό τμήμα που εφαρμόζει το πρόγραμμα προστασίας αδέσποτων, στοχεύοντας αφενός στην καταγραφή του αριθμού τους, και αφετέρου στη βιωσιμότητα τους, μέσα από δράσεις εμβολιασμού, στείρωσης και αποπαρασίτωσης.



Απώτερος στόχος του προγράμματος είναι ουσιαστικά η κοινωνική ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των πολιτών που ολοκληρώνεται με την υιοθεσία των ζώων. Σε συνεργασία με την φιλοζωική εταιρεία Κορωπίου παρέχεται ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στα αδέσποτα της περιοχής η οποία τα παραλαμβάνει και στη συνέχεια τα επιστρέφει στο Δήμο.



Είναι πεποίθηση μας ότι τα ζώα δικαιούνται την φροντίδα μας κι εμείς με ευαισθησία τους την προσφέρουμε. Με το πρόγραμμα προστασίας για τα αδέσποτα, προσφέρουμε την σωστή φροντίδα στους τετράποδους φίλους μας και παρέχουμε ασφάλεια στους δρόμους για τους κατοίκους της πόλης μας.



Παρόλα αυτά πιστεύω ότι σημαντικό ρόλο στην προστασία των ζώων μπορούμε να παίξουμε όλοι, αφού ο σεβασμός και η αγάπη γι’ αυτά είναι δείκτης Πολιτισμού.



Σας ΚΑΛΩ όλους να συμμετάσχετε στην συλλογική αυτή προσπάθεια αλλά και στην προώθηση της υιοθεσίας των ζώων, γιατί υιοθετώντας ένα αδέσποτο ζώο αποκτούμε μια αφοσιωμένη συντροφιά. Οι τετράποδοι κάτοικοι της πόλης μας έχουν ανάγκη από καταφύγιο, τροφή και αποφυγή κάθε απάνθρωπης μεταχείρισης.



O Δήμαρχος Παλλήνης

Θανάσης Ζούτσος

Ορίσθηκε η ημερομηνία διανομής για τα προϊόντα "χωρίς μεσάζοντες" μέσω του Δήμου Παλλήνης




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Ο Δήμος Παλλήνης αφού ολοκλήρωσε την περίοδο παραγγελιών για προϊόντα "χωρίς μεσάζοντες" προχωράει στην διανομή των προϊόντων .

Η διανομή των προϊόντων θα γίνει την Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012, στον χώρο της EXPOATHENS στην Λεωφόρο Ανθούσας από 9:00 έως 14:00.

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Οι τελευταίες εκδηλώσεις του Πολιτιστικού Σεπτέμβριου 2012




Ολοκληρώνεται ο Πολιτιστικός Σεπτέμβριος 2012  με τις εξής εκδηλώσεις:





* Παρασκευή 5 Οκτωβρίου: Παιδικό θέατρο "Ο Τζίμ το τζιτζίκι και η συμμορία του μονόφθαλμου τυφλοπόντικα" 

* Κυριακή 7 Οκτωβρίου: Συναυλία Φιλαρμονικής Ορχήστρας Δήμου Παλλήνης













Πολιτιστικός Σεπτέμβριος 2012 - 28 έως 30 Σεπτεμβρίου 2012







Με σημαντική επιτυχία συνεχίστηκαν οι εκδηλώσεις του Πολιτιστικού Σεπτέμβριου 2012.



Το τριήμερο 28 έως 30 Σεπτεμβρίου περιείχε σημαντικές εκδηλώσεις οι οποίες μάλιστα τιμήθηκαν από την παρουσία και την συμμετοχή προσωπικοτήτων Πανελλήνιας εμβέλειας.



Πρόκειται για τον Αλέξη Κωστάλα που συμμετείχε στην συναυλία της Φιλαρμονικής στην Ανθούσα και τον Σαράντο Καργάκο που συμμετείχε στην εκδήλωση για τα 90 χρόνια από τη Μικρασιατική καταστροφή





Την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου και ώρα 20:30, πραγματοποιήθηκε στο ανοικτό θέατρο του πολιτιστικού κέντρου «Οινοποιείο Πέτρου» η προγραμματισμένη συναυλία «Latin αλά Ελληνικά». Μία μουσική αναδρομή στα “Latin” τραγούδια Ελλήνων συνθετών με εξαιτερικές ερμηνείες από τους λυρικούς καλλιτέχνες και συνδημότες μας Μαριέττα Δελώτη και Κωνσταντίνο Τζέμο. Την ορχήστρα διηύθυνε ο μαέστρος κος Απόλλων Κουσκουμβετάκης.

















Το Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου στις 21:00, πραγματοποιήθηκε υπό το φως της πανσέληνου μια ακόμα συναυλία από τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Παλλήνης στην όμορφη πλατεία της Ανθούσας. Για ακόμα μία φορά, μας τίμησε με την παρουσία του ο Αλέξης Κωστάλας που προλόγισε την εκδήλωση με τον δικό του, χαρακτηριστικό τρόπο. Ο κύριος Κωστάλας, μεταξύ άλλων, σχολίασε την εφαρμογή του Καλλικράτη στην τοπική αυτοδιοίκηση, δίνοντας έμφαση στην εφαρμογή της κεντρικής ιδέας που αφορά στην διοικητική ενοποίηση διαφορετικών περιοχών, ευχόμενος η ιδέα αυτή να επεκταθεί και στην ένωση των κατοίκων τους έτσι ώστε η ενοποίηση αυτή να αναβαθμιστεί σε κοινωνική και πνευματική. Στο ίδιο ύφος συνέχισε και ο Δήμαρχος Παλλήνης που παίρνοντας τη σκυτάλη τόνισε την ανάγκη που υπάρχει για ένωση ανθρώπων και ιδεών σε μια κοινή προσπάθεια αναβάθμισης της κοινωνίας σε πείσμα των καιρών.
















Την Κυριακή έλαβαν χώρα τα εγκαίνια της έκθεσης σύγχρονης τέχνης «Διάλογος #2». Η έκθεση που στεγάζεται στο Κ.Ε.Ε.Τ. (πρώην αποθήκες Καμπά), θα διαρκέσει έως τις 21 Οκτωβρίου και συμμετέχουν απόφοιτοι της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών. Η έκθεση αποτελεί θεματική συνέχεια της έρευνας του κοινωνικού και πολιτισμικού πλαισίου όπως αυτά διαμορφώνονται στη σύγχρονη πραγματικότητα και ξεκίνησε με την έκθεση “Διάλογος #1: Η ανθρώπινη κατάσταση” της σειράς εκθέσεων “ΔΙΑΛΟΓΟΙ Σύγχρονης Τέχνης”. 

Συμμετέχοντες απόφοιτοι του Τμήματος Εικαστικών Τεχνών: Στέλλα Μπορουτζή , Mάρθα Πετράκη, Xριστίνα Σπανού .
Συμμετέχοντες απόφοιτοι του Τμήματος Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης:
Αλειφεροπούλου Καρολίνα, Κύρκου Παυλίνα
Εγκαίνια: Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012, 18:00
Διάρκεια: Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου έως Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012


Το απόγευμα της ίδιας ημέρας σε συνεργασία με το Κέντρο Διατήρησης και διάδοσης Ελληνικού Λαϊκού Πολιτισμού «ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΚΑ», πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο του Γέρακα η εκδήλωση «Σεβντίκιοϊ πατρίδα μου σεβντά μου». Μία εκδήλωση μνήμης για τα 90 χρόνια από την καταστροφή της Μικράς Ασίας και την προσφυγοποίηση του ελληνισμού της. Ένα ταξίδι στις αλησμόνητες πατρίδες με ομιλητή τον φιλόσοφο – ιστορικό – συγγραφέα κο Σαράντο Καργάκο που παρουσίασε το επίκαιρο βιβλίο της συντοπίτισσας μας Μαρίτσας Σαριντζιώτου με τίτλο «Σεβντίκιοϊ πατρίδα μου σεβντά μου» και το σύλλογο «Εθνογραφικά» που με τη χορωδία και τις ομάδες χορού τραγούδησαν και χόρεψαν παραδοσιακά και νεότερα μικρασιατικά τραγούδια με τη συνοδεία ορχήστρας παραδοσιακών οργάνων.















(Εάν δείτε τα video με τη σειρά θα έχετε δει ολόκληρη την εκδήλωση)




Τα Νέα του Λόφου





Την Κυριακή 7 Οκτωβρίου θα γίνει η τακτική εκλογοαπολογιστική Συνέλευση του Εξωραϊστικού & Εκπολιτιστικού Συλλόγου Λόφου Παλλήνης.



Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες στην εφημερίδα του Συλλόγου ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ "ΛΟΦΟΥ" που κυκλοφορεί με υποδειγματική συνέπεια.



Προσωπικά τους συγχαίρω για τη εξαιρετική δουλειά τους και τους εύχομαι καή συνέχεια.











Συνάντηση της Ένωσης Γονέων Παλλήνης με την Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης





Δελτίο τύπου της Ένωσης Γονέων




Στις 2/10/2012 πραγματοποιήθηκε συνάντηση του ΔΣ της Ένωσης Γονέων Παλλήνης και την πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Παλλήνης, κα Πόπη Ζινέλη. Η συνάντηση αυτή ήταν η πρώτη από την ανάληψη των καθηκόντων της νέας προέδρου και παρευρέθηκαν επίσης ο αντιπρόεδρος κ. Θ. Σταματίου και το μέλος κ. Δ. Καρκούλιας. Από την Ένωση Γονέων παρευρέθη το σύνολο του ΔΣ.

Η συνάντηση διεξήχθη σε πολύ καλό κλίμα και η Ένωση ενημερώθηκε για την πορεία των εργασιών συντήρησης των σχολικών κτιρίων, για την οικονομική κατάσταση της Σχολικής Επιτροπής και την κατανομή της επιχορήγησης λειτουργικών εξόδων ανά σχολική μονάδα, για την επάρκεια πετρελαίου θέρμανσης, για την καθαριότητα στα σχολεία και φυσικά για το φλέγον θέμα της μεταφοράς των μαθητών.

Η Ένωση, για άλλη μία φορά δήλωσε την πρόθεσή της να συμμετάσχει, αν κληθεί, στην επιτροπή αξιολόγησης και κοστολόγησης των επισκευαστικών έργων, ενώ πήρε τη διαβεβαίωση του Δημάρχου, διά στόματος κας Ζινέλη, ότι σε καμία σχολική μονάδα δεν πρόκειται να υπάρξει έλλειψη πετρελαίου θέρμανσης τουλάχιστον για το τρέχον σχολικό έτος.

Θεωρούμε ότι η στενή συνεργασία της Ένωσης με τις Σχολικές Επιτροπές, μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να επιφέρει και θα την επιδιώκουμε σε κάθε ευκαιρία.

http://www.egp.gr/pr/sinantisi-enosi-sxoliki

Πρόγραμμα Προληπτικής Ιατρικής Δήμου Παλλήνης






Ο Δήμος Παλλήνης συνεχίζει τις δράσεις προληπτικής ιατρικής, με προσήλωση και συνέπεια, εισάγοντας νέα προγράμματα τόσο στην υγεία όσο και τον εθελοντισμό.



Με στόχο την προαγωγή της υγείας των δημοτών και με γνώμονα την πρόληψη ως τρόπο ζωής εφαρμόζει ΔΩΡΕΑΝ πρόγραμμα Προληπτικής Ιατρικής το οποίο περιλαμβάνει:



ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑΣ



Οι εξετάσεις γίνονται κάθε Τετάρτη και Παρασκευή από τις 9:00πμ έως τις 2:00μμ με έναρξη την 4η Οκτωβρίου 2012 κατόπιν ραντεβού, στα Δημοτικά Ιατρεία Παλλήνης (Υψηλάντου 3). Η εξέταση απευθύνεται σε άπορες και ανασφάλιστες γυναίκες ηλικίας 40-69 ετών και σε όσες πληρούν τα κριτήρια χαρακτηρισμού τους ως υψηλού κινδύνου (κυρίως θετικό οικογενειακό ιστορικό).





ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΟΣΤΙΚΗΣ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑΣ



Οι Εξετάσεις μέτρησης οστικής πυκνότητας θα πραγματοποιηθούν :




Τον μήνα Οκτώβριο:

• 18 & 19/10/2012, ώρα: 9:00-14:00 στα Δημοτικά ιατρεία της Παλλήνης (Υψηλάντου 3, Παλλήνη)



Τον μήνα Νοέμβριο :

• 20/11/2012, ώρα: 9:00-14:00 στο ΚΑΠΗ της Δημοτικής Ενότητας Γέρακα

• 21/11/2012,ώρα:9:00-14:00 στο ΚΑΠΗ Δημοτικής Ενότητας Γέρακα

• 22/11/2012, ώρα:9:00-14:00 στο ΚΑΠΗ Δημοτικής Ενότητας Γέρακα

• 23/11/2012, ώρα:9:00-14:00 στο ΚΑΠΗ Δημοτικής Ενότητας Ανθούσας

• 24/11/2012, , ώρα:9:00-14:00 στα Δημοτικά ιατρεία Παλλήνης



ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΣΑΚΧΑΡΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ



Εξετάσεις μέτρησης σακχάρου αίματος και κλινική εκτίμηση από ενδοκρινολόγο θα πραγματοποιηθούν στα Δημοτικά Ιατρεία Παλλήνης (Υψηλάντου 3) στις 16 & 17/11/2012.



Παράλληλα με το Πρόγραμμα Προληπτικής Ιατρικής κατά την διάρκεια όλης της χρονιάς και στις τρεις Δημοτικές Ενότητες του Ενιαίου Δήμου Παλλήνης υλοποιούνται Εθελοντικές Αιμοδοσίες με σκοπό την ενίσχυση της τράπεζας αίματος του Δήμου μας.



Συγκεκριμένα :

Στις 6/10/2012 εθελοντική αιμοδοσία ΘΑ υλοποιηθεί, ώρα 9:00-13:00 στα Δημοτικά ιατρεία Παλλήνης.

Στις 8/12/2012 εθελοντική αιμοδοσία θα υλοποιηθεί, ώρα 9:00-13:00 στο Δημαρχείο Παλλήνης στον Γέρακα (Ιθάκης 12)



Για να κλείσετε ραντεβού τηλεφωνήστε στα Δημοτικά ιατρεία Παλλήνης στο 210 66668888 & στο Δημαρχείο Παλλήνης στο τηλ: 210 6604638


Δήμος Παλλήνης: Κάλεσμα για ενίσχυση του Κοινωνικού Φροντιστηρίου




Στην προσπάθεια μας για την ενίσχυση των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων ξεκινήσαμε την περσινή σχολική χρονιά το Κοινωνικό Φροντιστήριο στο Δήμο Παλλήνης, ενισχύοντας με τον τρόπο αυτό το δίκτυο Κοινωνικής αλληλεγγύης.

Εκτιμώντας την κατάσταση που βιώνουν οι συνδημότες μας, σε συνεργασία με ευαισθητοποιημένους επαγγελματίες της πόλης αποβλέπουμε στην μαθησιακή υποστήριξη και ενδυνάμωση μαθητών που οι οικογένειές τους αντιμετωπίζουν οικονομικό - κοινωνικά προβλήματα.

Ήδη έχουμε δημιουργήσει ένα δίκτυο συνεργασίας με Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης, Κέντρα Ξένων Γλωσσών και ιδιώτες εκπαιδευτικούς τους οποίους και ευχαριστούμε.

Επειδή ο αριθμός των μαθητών που χρειάζονται βοήθεια, μεγαλώνει μέρα με την μέρα, καλούμε ιδιώτες εκπαιδευτικούς και δημόσιους λειτουργούς της εκπαίδευσης που μπορούν να ενισχύσουν το πρόγραμμα του Κοινωνικού Φροντιστηρίου, ως εθελοντές να πλαισιώσουν αυτήν την προσπάθεια.

Για περισσότερες πληροφορίες : κ. Κατερίνα Μαντούδη, τηλ. 210-6611238 και στην Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής στο τηλ. 210-6604638