Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

1.216.410 άνεργοι τον Ιούνιο. Στο 24,4% η ανεργία



















Τον Μάιο οι άνεργοι ήταν 1.147.372. Με μια απλή αφαίρεση βλέπουμε ότι κατά τον Ιούνιο αυξήθηκαν κατά 69.038 δηλαδή 2.300 την ημέρα. 


Πότε θα ασχοληθεί κάποιος από τους πολιτικούς μας μ' αυτό; Και όταν λέω να ασχοληθούν δεν εννοώ να βολέψουν τις οικογένειές τους. 









Δείτε ολόκληρο το δελτίο τύπου της ΕΛΣΤΑΤ



Επίσης σας προτείνω να δείτε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση που έγινε το Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου στην εκπομπή MEGA-ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ στην οποία συμμετείχε ο κ. Σάββας Ρομπόλης (Επιστημονικός Δ/ντης του Ινστιτούτου Εργασίας ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ).












Καταγγελία για την επιχορήγηση των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.)




Καταγγέλλουμε την απόφαση του Υπουργείου με την οποία μειώνει την τιμή επιδότησης για κάθε φιλοξενούμενο παιδί στα Κ.Δ.Α.Π. στα 1400€ χωρίς όμως την παράλληλη και υποσχόμενη αύξηση του αριθμού των φιλοξενούμενων παιδιών.



Καταγγέλλουμε αυτή την απόφαση, σαν απόφαση κλεισίματος των

Κ.Δ.Α.Π., αφού υπάρχουν Κ.Δ.Α.Π. με μονοψήφιο αριθμό επιδοτούμενων παιδιών. Για παράδειγμα Κ.Δ.Α.Π. «Ζωγραφόκηπος», Δήμος Ζωγράφου Αθήνα 2 επιδοτούμενα παιδιά με άδεια 50.



- Τι επίπεδο υπηρεσιών θα προσφέρουν;

- Πως θα πληρώνονται οι εργαζόμενοι και τα άλλα λειτουργικά τους έξοδα;

- Για πόσο καιρό θα τα λειτουργούν ακόμη οι Δήμαρχοι;

- Ντροπή σε όσους πήραν και σε όσους αποδέχτηκαν ανέξοδα μια τέτοια απόφαση.

- 323 Κ.Δ.Α.Π. θα οδηγηθούν σε κλείσιμο και περισσότεροι από 1.000 εργαζόμενοι θα βρεθούν χωρίς δουλειά.



Ευελπιστούμε στη δημοσιοποίηση της καταγγελίας των εργαζομένων.



Με εκτίμηση

Πανελλήνιος Σύλλογος Εργαζμενων Κέντρων Δημιουργικής

Απασχόλησης Παιδιών

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΕΤΑΑ - Συμπληρωματικοί πίνακες παιδιών που εντάσσονται στους παιδικούς σταθμούς μέσω ΕΣΠΑ




Ανακοινώθηκαν από την ΕΕΤΑΑ νέοι-συμπληρωματικοί πίνακες ωφελούμενων μητέρων τα παιδιά των οποίων θα πάνε στους Βρεφονηπιακούς σταθμούς μέσω του "κουτσουρεμένου" ΕΣΠΑ.



Πρόκειται για το αποτέλεσμα των από κοινού πιέσεων, γονιών και Τοπικής Αυτοδιοίκησης που απαλλάσσει από ένα μεγάλο άγχος χιλιάδες οικογένειες σε όλη τη χώρα.



Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι έχει προηγηθεί η μείωση στην επιδότηση κατά 12,5%.



Όσον αφορά τα ΚΔΑΠ δεν υπάρχει συμπληρωματικός πίνακας.



Προσοχή!!! Τη Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου Παλλήνης θα πάνε ΜΟΝΟ τα 366 παιδιά που ανακοίνωσε ο Δήμος. Τα υπόλοιπα που προκύπτουν από τα νέα αποτελέσματα της ΕΕΤΑΑ θα πάνε μετά την παραλαβή από το Δήμο των εντολών τοποθέτησης. 



ΔΕΙΤΕ τους συμπληρωματικούς πίνακες της ΕΕΤΑΑ για τις δομές του Δήμου Παλλήνης 10/9/2012: H EETAA έχει κατεβάσει τους συμπληρωματικούς πίνακες με την εξής ανακοίνωση: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (10/9/2012)


Οι συμπληρωματικοί πίνακες ωφελουμένων / επιλαχουσών που αναρτήθηκαν στις 7/9/2012,ανακλήθηκαν, λόγω σφαλμάτων που εντοπίστηκαν σε ορισμένες δομές (υπεράριθμες θέσεις). Οι διορθωμένοι πίνακες θα αναρτηθούν εντός της ημέρας.

Δείτε μεταγενέστερη ανάρτηση με τα συμπληρωματικά αποτελέσματα για το Δήμο Παλλήνης



ΔΕΙΤΕ τους αρχικούς πίνακες της ΕΕΤΑΑ για τις δομές του Δήμου Παλλήνης


ΔΕΙΤΕ τους συνολικούς συμπληρωματικούς πίνακες




ΔΕΙΤΕ τους συνολικούς αρχικούς πίνακες

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Επιστολή Ζούτσου για τις περικοπές στους Δήμους




Αγαπητοί μου συμπολίτες,



Μετά τη νέα αλόγιστη περικοπή στην κρατική επιχορήγηση των δήμων, η οποία αγγίζει το 30% και η οποία έρχεται να προστεθεί στις προηγούμενες μειώσεις των πόρων ύψους 60%, θέλω με την επιστολή μου αυτή να σας ενημερώσω σχετικά με τις συνέπειες αυτών των κυβερνητικών επιλογών τόσο για τους δήμους όσο και για όλους συνολικά τους πολίτες.



Η τραγική οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η τοπική αυτοδιοίκηση στο σύνολό της, σε συνδυασμό με την μεταφορά νέων αρμοδιοτήτων, τις ελλείψεις προσωπικού και την απερίγραπτη γραφειοκρατία που μας έχει επιβληθεί, απειλεί πλέον άμεσα με κλείσιμο τους Δήμους, τις κοινωνικές μας υπηρεσίες και τις λειτουργίες που εξυπηρετούν όλους μας σαν πολίτες. Ήδη την τελευταία τριετία αντιμετωπίζουμε μείωση των πόρων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για λειτουργικές δαπάνες (ΚΑΠ) κατά 60% και της επιχορήγησης για επενδύσεις (ΣΑΤΑ) κατά 55%.



Συγκεκριμένα στο δήμο μας:





• Στους Δημοτικούς παιδικούς σταθμούς αντιμετωπίζουμε σοβαρά προβλήματα. Σαν δημοτική αρχή έχουμε δημιουργήσει όλες τις προϋποθέσεις και τις υποδομές για την φιλοξενία μεγάλου αριθμού βρεφών και νηπίων (περίπου 600) και κατασκευάζουμε νέους παιδικούς σταθμούς για την κάλυψη των αναγκών του συνόλου των παιδιών του δήμου μας ενώ παράλληλα ενταχθήκαμε και σε πρόγραμμα χρηματοδότησης ΕΣΠΑ με στόχο την μηδενική οικονομική συμμετοχή των γονέων, φέτος όχι μόνο αδυνατούμε να φιλοξενήσουμε περισσότερα παιδιά όπως επιθυμούσαμε αλλά ίσως αναγκαστούμε να τα μειώσουμε στο μισό.



• Προγράμματα Κοινωνικής πολιτικής όπως η Επιμόρφωση Ενηλίκων, η Συμβουλευτική Υποστήριξη, τα ΚΑΠΗ, το Κοινωνικό Παντοπωλείο, το Κοινωνικό Φαρμακείο, το Κοινωνικό Φροντιστήριο, προγράμματα προληπτικής ιατρικής αλλά και τα προνοιακά επιδόματα και άλλες κοινωνικές δράσεις που αποτελούσαν το μοναδικό αποκούμπι του πολίτη, σήμερα που το κοινωνικό κράτος έχει καταρρεύσει, θα σταματήσουν να υλοποιούνται και σε τοπικό επίπεδο.



• Επιπλέον θα πάψουν να υλοποιούνται έργα ανάπτυξης και υποδομής, όπως η κατασκευή και συντήρηση δρόμων, το δίκτυο αποχέτευσης, η κατασκευή και συντήρηση σχολικών και άλλων δημοτικών κτιρίων , έργα πνοής, έργα αναγκαία για το δήμο μας, ένα δήμο με τακτοποιημένα οικονομικά και πλούσιο επενδυτικό πρόγραμμα μέχρι το 2014.



• Αμφίβολο ακόμη είναι αν θα μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στις στοιχειώδεις λειτουργίες όπως το πετρέλαιο θέρμανσης στα σχολεία, η καθαριότητα, τα πολιτιστικά και αθλητικά προγράμματα, λειτουργίες κοινωνικές και ωφέλιμες για τους δημότες.



Αυτή είναι η αλήθεια και τα πραγματικά δεδομένα έτσι όπως διαμορφώνονται.



Για τους λόγους αυτούς, η Τοπική Αυτοδιοίκηση, στο σύνολό της, αποφάσισε νέο διήμερο κλείσιμο των Δήμων, Τετάρτη 12 και Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου και ταυτόχρονα συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της Αθήνας, όπου θα επιδιωχθούν συναντήσεις και με τον υπουργό Οικονομικών και το προεδρείο της Βουλής.



Αγαπητοί μου συμπολίτες,



Ζητάμε την κατανόηση σας για τα προβλήματα που θα προκαλέσουν αυτές οι κινητοποιήσεις στην καθημερινή σας ζωή. Είναι ελάχιστη η θυσία που απαιτείται για να εμποδίσουμε την πλήρη και οριστική αποδόμηση των κοινωνικών υπηρεσιών που παρέχονται στους πολίτες.



Κυρίως όμως ζητάμε την συμπαράστασή και την ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ σας στις κινητοποιήσεις του Δήμου Παλλήνης.



Πρέπει να γίνει αντιληπτό στο σύνολο της τοπικής κοινωνίας ότι εμείς ως δήμος και κατ΄ επέκταση όλοι εμείς ως πολίτες θα πληρώσουμε το πραγματικό κόστος αυτών των περικοπών.



Αν δε αγωνιστούμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ σήμερα το αύριο θα είναι δυσβάσταχτο για όλους.



Μέσα από την παλλαϊκή συμμετοχή μας, ας απαντήσουμε με ένα μεγάλο ΟΧΙ στον οικονομικό μαρασμό του θεσμού της τοπικής αυτοδιοίκησης που αποτελεί έναν από τους τελευταίους προμαχώνες διατήρησης της κοινωνικής συνοχής και κοινωνικής προσφοράς προς τους πολίτες.



Με εκτίμηση,



Δήμαρχος Παλλήνης

Θανάσης Ζούτσος




Συνεδρίαση 15η/2012 Δημοτικού Συμβουλίου Παλλήνης







Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 19:00


Συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου Παλλήνης








Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Τα ΠΡΩΤΑ 366 παιδιά που θα πάνε στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου Παλλήνης την περίοδο 2012-2013




Ανακοινώθηκαν από τον ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ του Δήμου Παλλήνης τα ΠΡΩΤΑ ονόματα παιδιών που θα πάνε στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς του Δήμου την φετινή χρονιά ξεκινώντας από τη Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου.





Πρόκειται για 336 παιδιά στα οποία συμπεριλαμβάνονται και τα 93 που θα πάνε στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς μέσω ΕΣΠΑ-ΕΕΤΑΑ. 






Ο Δήμος Παλλήνης όπως έχει ανακοινώσει πρόκειται να εξαντλήσει τη δυναμικότητα των Βρεφονηπιακών Σταθμών του που ανέρχεται σε περίπου 570 παιδιά. 





Τα υπόλοιπα ονόματα θα ανακοινωθούν μετά την ανακοίνωση της ΕΕΤΑΑ για τα επιπλέον παιδιά που πρόκειται να πάνε στους σταθμούς μέσω του ΕΣΠΑ. 





Σύμφωνα με πληροφορίες αυτά τα νέα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν από την ΕΕΤΑΑ το Σαββατοκύριακο 8-9 Σεπτεμβρίου. Συνεπώς η ανακοίνωση της πλήρης λίστας των παιδιών που θα πάνε στους βρεφονηπιακούς του Δήμου Παλλήνης θα γίνει στα μέσα της επόμενης εβδομάδας. 









Κλειστοί οι Δήμοι στις 12 & 13 Σεπτεμβρίου. Συγκέντρωση στην πλατεία Κλαυθμώνος την Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου στις 11:00




Κλειστοί θα είναι οι Δήμοι την Τετάρτη 12 και την Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου. Πρόκειται για τη συνέχεια των κινητοποιήσεων των Δημάρχων που αντιδρούν στις περικοπές που επιβάλλονται στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.



Την Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου και ώρα 11:00 οι αιρετοί της Αυτοδιοίκησης θα συγκεντρωθούν στην Πλατεία Κλαυθμώνος, απ’ όπου θα ξεκινήσει πορεία προς το Υπουργείο Οικονομικών και θα ακολουθήσει συνάντηση με τον Υπουργό.







Προκήρυξη για την εκμίσθωση κυλικείου του 2ου Γυμνασίου Παλλήνης




Ο Πρόεδρος του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου «ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ» προκηρύσσει επαναληπτικό δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές για την εκμίσθωση του κυλικείου του 2ου Γυμνασίου ΔΕ Παλλήνης (ΚΥΑ 64321/Δ4 σχετικά με τη λειτουργία κυλικείων δημόσιων σχολειών).



Ο διαγωνισμός θα γίνει στο γραφείο της Διευθύντριας του 2ου Γυμνασίου ΔΕ Παλλήνης στις 04-10-2012 ημέρα Πέμπτη και ώρα 11:00 π.μ.





Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι να απευθύνονται στο Γραφείο του Σχολείου (τηλ. 210-60.42.042), απ’ όπου μπορούν να παραλάβουν και τη διακήρυξη του διαγωνισμού, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.



Ο Πρόεδρος του ΝΠΔΔ

ΑΓΓΕΛΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ